داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42

داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42

تاسیسات مکانیکی مناسب یکی از ملزومات ساختمان های امروزی به حساب می آید. در این میان انتخاب بهترین سیستم تهویه ی مطبوع با توجه به نوع و موقعیت جغرافیایی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 یک سیستم تهویه ی نیمه صنعتی است که به صورت مرکزی می تواند هر ساختمانی را متناسب با توجه به میزان بار حرارتی آن تهویه نماید. در ساختمان های با مساحت بالا بویژه ساختمان های یک طبقه استفاده از داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 می تواند هزینه های مربوط به تهویه ی ساختمان را به شدت کاهش دهد. داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 دستگاهی با ابعاد 59*38*123 سانتی متر (عمق * ارتفاع * عرض) می باشد که می توان آن را به راحتی در سقف کاذب یا هر مکان مناسب دیگری جاسازی کرد و با استفاده از یک سیستم کانال کشی بهینه هوای تازه ی تولید شده توسط آن را به تمامی نقاط ساختمان انتقال داد. مقدار حجم هوای تولید شده توسط داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 برابر با 1340 فوت مکعب بر دقیقه است و با این حجم هوا می توان به راحتی یک واحد آپارتمانی اداری بزرگ را تهویه نمود. ظرفیت سرمایش این دستگاه برابر 42000 و ظرفیت گرمایش آن برابر با 47000 بی تی یو می باشد.

داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 همانطور که از نامش پیداست دارای اینورتر می باشد. به این معنی که سیکل تبرید در آن می توان در فصل سرما بطور معکوس عمل کرده و به تولید گرما بپردازد. به همین دلیل استفاده از داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 می تواند سرما و گرما را برای ساختمان تامین نماید. این دستگاه دارای دو یونیت مجزا از هم است که یکی در سقف کاذب و دیگری در خارج از ساختمان نصب می شود و این دو بخش به کمک لوله هایی که مبرد حرارتی از آن عبور می کند به یکدیگر متصل شده و کار تهویه ی ساختمان را انجام می دهند. سایز لوله ی رفت در داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 برابر با 3.8 اینچ و سایز لوله ی برگشت برابر با 5.8 می باشد. وزن یونیت خارجی برابر با 92 کیلو گرم و وزن یونیت داخلی برابر با 52 کیلو گرم می باشد. سیال استفاده شده در داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 از نوع R140A می باشد که مبردی محیط زیست پسند است و به خوبی حرارت را تبادل می کند.

سیستم کانال کشی داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 به نحوی انجام می شود که در نمای بیرونی ساختمان هیچ اثری از آن دیده نمی شود. به عبارت دیگر تمامی مسیر های کانالی مخفی بوده و تنها دریچه هایی خروجی شکیلی در اطاق ها، راهرو ها و سالن ها تعبیه می شود.

مشخصات داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42

بر خلاف بسیاری از دستگاه های تهویه ی مطبوع دیگر، دارای سه سرعت هوای مختلف است و می توانید با توجه به نیاز حجم هوای ورودی آن را کم یا زیاد کنید.  این دستگاه دارای دو ترموستات جهت تنظیم دمای محیط می باشد تا به این طریق با دقت بالا محیط را به دمای مورد نظرتان برساند. البته باید توجه کنید که نباید محل نصب این ترموستات ها در مسیر تابش مستقیم خورشید یا جریان مستقیم و دائمی هوا باشد.

به طور معمول داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 کاملا بدون صدا و لرزش کار می کند. در صورتی که پس از نصب با مشکلات اینچنینی مواجه شدید، حتما اشکالی در نصب وجود داشته است که این موضوع حتما باید توسط متخصصین ال جی مورد بازدید قرار گیرد.

گاهی اوقات تنها نیاز است تا هوای داخلی ساختمان به حرکت درآید و نیازی به گرم یا سرد کردن آن نیست. با استفاده از داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 می توانید این نیاز را برطرف کنید. کافی است که تنها فن دستگاه را به کار بیاندازید تا هوای داخلی ساختمان جا به جا شود. شما می توانید با استفاده از داکت اسپیلت سقفی اینورتر LG مدل UB42 دمای داخلی ساختمان را در هنگام خنک سازی بین 18 تا 30 درجه تنظیم کنید. همچنین این دستگاه در هنگام گرمایش می تواند دمای اطاق را از 16 تا 30 درجه ی سانتی گراد تنظیم نماید. به طور کلی بهترین عملکرد دستگاه زمانی است که تفاوت دمایی داخل و خارج ساختمان 5 درجه سانتی گراد باشد.

قابلیتهای داکت اسپیلت سقفی اینورتر مدل UB42

از دیگر قابلیت های سیستم کنترلی داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 می توان به قفل کودک اشاره کرد تا با دستکاری کودکان تنظیمات دستگاه برهم نریزد. از دیگر امکانات کنترلی دستگاه می توان به تنظیمات زمان شروع به کار یا متوقف شدن دستگاه اشاره کرد. شما می توانید بر طبق ساعت داخلی داکت اسپیلت سقفی اینورتر LG مدل UB42 نحوه ی کارکرد اتوماتیک دستگاه را تنظیم نمایید. این دستگاه علاوه بر تنظیمات اتوماتیک روزانه قابلیت تنظیم هفتگی را نیز دارا می باشد و تا زمانی که برنامه ی داده شده به آن متوقف نشود، دستگاه بصورت پیوسته به کار خود ادامه خواهد داد.

برای نگهداری بهتر توصیه می شود که فیلتر ها و ورودی های هوای یونیت داخلی دستگاه دهر دو هفته یکبار تمیز شوند. تمیزکاری داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 حتما باید در حالت خاموش و تنها با یک پارچه ی نمناک انجام شود. استفاده از آب داغ و شوینده ها می تواند به پوسته ی خارجی دستگاه صدمه وارد کند. می توانید فیلتر های داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 را به راحتی و با استفاده از یک جارو برقی تمیز نمایید. در صورتی که فیلتر ها به شدت کثیف شده اند می توانید آنها را با آب بشویید. توجه داشته باشید استفاده از آب گرم برای شستشوی فیلتر می تواند باعث تغییر شکل آن شود. یونیت خارجی دستگاه کاملا در برابر خوردگی و مجاورت با آب مقاوم سازی شده است اما یونیت داخلی از این قابلیت برخوردار نمی باشد و باید از تماس دائم آب با آن خودداری کنید. هرگز دریچه های ورودی هوا را در هنگام کار داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 به طور کامل مسدود نکنید. این کار می تواند به دستگاه فشار بیاورد و در کارکرد آن اختلال ایجاد کند.

قبل از خرید سیستم تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش، عاملی که بسیار مورد توجه مشتری می باشد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه داکت اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل UB42 می توانید با ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت