داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000  از یک واحد داخلی و یک واحد خارجی تشکیل شده است.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000

یکی از مهمترین فاکتورها، که یک ساختمان خوب را از یک ساختمان عالی متمایز می کند، نحوه ی تهویه ی آن می باشد. به منظور داشتن یک سیستم تهویه مطبوع مناسب باید از بهترین ابزارهای موجود در بازار استفاده کرد. یکی از بهترین و به روز ترین سیستم های تهویه ی مطبوع صنعتی که امروزه بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی می باشند. از جمله بهترین محصولات در این زمینه می توان به داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 اشاره کرد. در این محصول از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ی تاسیسات تهویه ی مطبوع استفاده شده است.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000  از یک واحد داخلی و یک واحد خارجی تشکیل شده است. نحوه ی عملکرد داکت اسپلیت Mitsuishi مدل 45000 به این صورت است که هوای داخلی ساختمان توسط یونیت داخلی مکش می شود و پس از عبور از فیلتر های دستگاه به طور کامل آلودگی های آن گرفته می شود. سپس دمای هوا  با عبور آن از کنار فین هایی که مبرد در آنها جریان دارد به دمای مطلوب می رسد. در واقع مبرد گرمای هوا را گرفته و دمای آن را پایین می آورد. سپس هوای تهویه شده توسط کانال هایی به تمامی اتاق ها و فضاهای داخلی ساختمان انتقال داده می شود.

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 برابر با 41300 بی تی یو بر ساعت می باشد و این دستگاه می تواند جریان هوایی معادل 1765 فوت مکعب بر دقیقه را به کانال ها ارسال نماید. از این دستگاه می توان به عنوان گرماساز نیز استفاده نمود. کافی است بر روی یونیت داخلی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 کویل های آب گرم نصب شود. به این ترتیب دستگاه می تواند هوای با دمای بالا را از طریق کانال ها  به ساختمان انتقال دهد و بار حرارتی مورد نیاز را در فصل سرد تامین نماید.

ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000

یکی از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 قابلیت لوله کشی به متراژ 50 متر بین یونیت داخلی و یونیت خارجی است. به این ترتیب هیچ محدودیتی در محل نصب یونیت خارجی بوجود نمی آید و شما می توانید آن را با فاصله ی زیاد نسبت به یونیت داخلی در پارکینگ و یا پشت بام نصب کنید و به این ترتیب زیبایی نمای ساختمان با نصب یونیت خارجی از بین نمی رود. نکته ی دیگر این که تمامی لوله های انتقال مبرد بین دو یونیت در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 می توانند بصورت عمودی کار شوند. به عبارت دیگر اختلاف ارتفاع مجاز بین دو یونیت برابر با 50 متر می باشد.

ابعاد یوتین داخلی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 طوری طراحی شده است که به راحتی می توان آن را در هر نقطه از ساختمان مخفی کرد. همچنین وزن یونیت داخلی تنها 59 کیلو گرم است .بتابراین به راحتی می توان آن را در سقف کاذب جاسازی کرد. جریان مصرفی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 برابر یا 7 آمپر می باشد و کلاس انرژی این دستگاه در رده ی B دسته بندی می شود.

میزان تولید صدا در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 بسیار پایین و در محدوده ی 45 تا 49 دسی بل اندازه گیری شده است. این میزان صدا بسیار ناچیز بوده و آرامش محیط داخلی ساختمان را بر هم نمی زند.

داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 45000 به راحتی می تواند حتی در بحرانی ترین شرایط آب و هوایی و در دمای 54 درجه ی سانتی گراد نیز به راحتی محیط ساختمان را تهویه کند و دمای آن را به دمای مطلوب برساند. یکی از بهترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 مصرف پایین برق این دستگاه می باشد.

به دلیل استفاده از اکومولاتور در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000، این دستگاه دارای بازده بسیار بالایی است که آن را از داکت اسپلیت های مشابه متمایز می کند. اکومولاتور همواره کیفیت مبرد استفاده شده در سیکل را حفظ می کند و مانع ورود مایعات مختلف به داخل کمپرسور می شود. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 از نوع R22 است.

مشخصات داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000

تنظیم دمای هوا در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 توسط ترموستات خارجی نصب شده بر روی دیوار صورت می گیرد. این دستگاه دارای یک کنترلر است که شما می توانید با استفاده از آن  دمای مورد نظرتان را تنظیم نمایید. هنگامی که دمای تنظیم شده از دمای اتاق کمتر باشد دستگاه شروع به فعالیت می کند و ترموستات پیوسته دمای داخل را اندازه گیری می کند و تا زمانی که دمای داخل به دمای تنظیم شده نرسیده باشد دستگاه به فعالیت خود ادامه می دهد. شما می توانید با استفاده از کنترلر، داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 را به مدت یک هفته برنامه ریزی نمایید و زمان روشن و خاموش شدن و نحوه ی کارکرد آن را به راحتی کنترل کنید.

بدنه ی خارجی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 ضد خوردگی و پوسیدگی است و در مجاورت رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار است. البته توصیه می شود تا حد امکان دستگاه از رطوبت دور نگاه داشته شود.

نگهداری از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 بسیار ساده است و تنها باید فیلتر های هوای آن هر دو هفته یکبار بازدید شده و گردگیری شوند. فیلتر های هوای استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند و از به روز ترین تکنولوژی ها در این زمینه استفاده می کنند. این فیلتر ها قادر هستند به راحتی هوا را تصفیه کرده و هوایی تازه را به محیط ساختمان بازگردانند. البته توجه به این نکته ضروری است که داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 هوای داخلی ساختمان را تهویه می نماید و پس از مدتی ممکن است کیفیت هوا کاهش پیدا کند. به همین دلیل توصیه می شود به طور مرتب هوای داخلی ساختمان تعویض شود.

در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 از فیلترهای جریان برق استفاده شده است تا در صورت نوسان در جریان برق هیچ آسیبی به دستگاه وارد نشود. با استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 می توانید دمای محیط را در کمترین زمان به دمای دلخواهتان برسانید.

از مهمترین عواملی که هنگام خرید سیستم تهویه مطبوع گرمایش سرمایش ذهن خریدار را به خود مشغول می نماید، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ابزار تهویه نماس بگیرید و پاسخ سوالاتتان در مورد داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 45000 را از آنها جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت