داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 دارای دو بخش داخلی و خارجی می باشد که این دو بوسیله ی لوله هایی به یکدیگر متصل شده اند.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000

تامین سرمایش و گرمایش ساختمان ها یکی از چالش هایی است که مهندسین همواره با آن روبرو هستند. مهندسین تاسیسات بار سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز ساختمان را اندازه گیری می نمایند و متناسب با آن به انتخاب دستگاه تهویه مطبوع مناسب می پردازند. هر کدام از دستگاه ها یک ظرفیت نامی دارند که بر اساس آن انتخاب صورت می گیرد. اما آیا تمامی دستگاه های تهویه ی موجود در بازار قادر هستند با مصرف حداقل انرژی و همچنین تولید صدای ناچیز بار سرمایشی مورد نیاز ساختمان را تامین کنند؟ داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که هم از لحاظ کارکرد، بهترین شرایط را دارد و هم از دیدگاه مصرف برق کمترین میزان هزینه را برای ساختمان به همراه خواهد داشت.

از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 به راحتی می توان در هتل ها، ساختمان های تجاری و مسکونی، رستوران ها، مساجد و … استفاده نمود. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 برابر با 182000 بی تی یو بر ساعت است و این دستگاه حجم هوایی برابر با 5648 فوت مکعب بر دقیقه را روانه ی کانال ها می نماید. هوای تهیه شده توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 از طریق کانال هایی به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود. وزن و ابعاد  داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 به نحوی است که می توان آن را به راحتی در سقف کاذب تعبیه نمود و هوای آن را ازطریق کانال هایی که آنها نیز در سقف مخفی هستند به تمامی چند نقطه ی مختلف انتقال داد. به این ترتیب با استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 می توان در لحظه چند فضای مختلف در ساختمان را به طور یکنواخت تهویه کرد. فن داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 دارای سه سرعت کم، متوسط و زیاد است که شما می توانید بسته به نیاز از هرکدام از آنها استفاده نمایید.

اجزای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 دارای دو بخش داخلی و خارجی می باشد که این دو بوسیله ی لوله هایی به یکدیگر متصل شده اند. سیال مبرد پیوسته از طریق این لوله ها در حال انتقال بین این دو یونیت است و در هر رفت و برگشت یک سیکل تبرید را طی می کند. هوای داخل در یونیت داخلی با سیال مبرد تبادل حرارتی انجام می دهد و حرارت خود را از دست می دهد و خنک می شود. در اثر این تبادل حرارت مبرد تبدیل به بخار می شود و از طریق لوله ی خروجی به یونیت خارجی می رود. در یونیت خارجی سیال حرارت خود را به محیط می دهد و دوباره خنک شده و به حالت مایع بر می گردد و برای تبادل حرارت مجدد به یونیت داخلی فرستاده می شود. این روند در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 مرتبا انجام می شود تا دمای هوای داخل ساختمان کاهش یابد. طول لوله کشی مجاز در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 برابر با 50 متر است و این موضوع به سازندگان ساختمان اجازه می دهد تا یونیت خارجی را در هر کجا که می خواهند خارج از ساخمان نصب نمایند.

یونیت خارجی داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 200000 باید در محلی دور از نور مستقیم خورشید نصب گردد تا روند سرد کردن مبرد به بهترین شکل و با کمترین میزان مصرف انرژی اتفاق بیافتد. پوشش سطح خارجی در یونیت خارجی ضد خوردگی و پوسیدگی می باشد و به خوبی در در شرایط بارانی حالت خود را حفظ می نماید. از این رو هیچ محدودیتی برای مکان این یونیت از لحاظ مجاورت با رطوبت وجود ندارد.

با نصب کویل آب گرم بر روی خروجی یونیت داخلی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 می توان از این دستگاه به عنوان گرماساز نیز استفاده نمود. در حالت تولید گرما سیکل تبرید غیر فعال می شود و دمای هوای تولید شده توسط فن با عبور از روی کویل های آب گرم، افزایش پیدا می کند و از طریق کانال به محیط داخلی ساختمان فرستاده می شود. به این ترتیب تنها با استفاده از یک دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 می توان سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان را تامین کرد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 دارای ترموستات کنترلی است که پیوسته دمای داخل را اندازه گیری می نماید. این ترموستات معمولا در مسیر هوای برگشتی و به دور از نور مستقیم خورشید و جریان هوا نصب می گردد تا عملکرد صحیحی داشته باشد. اگر دمای محیط از دمای مطلوب بیشتر باشد، دستگاه به تهویه ساختمان ادامه می دهد تا دمای محیط به دمای مطلوب برسد.

خصوصیات داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 بسیار کم صدا می باشد و به هیچ عنوان آرامش داخلی ساختمان را بر هم نمی زند. به همین دلیل است که بسیاری از هتل داران ترجیح می دهند از این محصول برای تهویه ی ساختمانشان استفاده نمایند. میزان هوای تولید شده توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 برابر با 53 دسی بل است که این میزان صدا در نقاط دور از یونیت داخلی حتی شنیده هم نمی شود.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 دارای یک کنترل هوشمند است که بر روی آن یک ال سی دی قرار دارد. بر روی ال سی دی همواره وضعیت دستگاه نمایش داده می شود. دمای تنظیم شده، حالت دستگاه و همچنین تنظیمات دیگر دستگاه با استفاده از این کنترلر تعیین می شود. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 دارای قابلیت تنظیم هفتگی است و شما می توانید برنامه ی هفتگی مورد نظرتان را برای کارکرد دستگاه تعیین نمایید.

برای اینکه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 بهترین عملکرد را با کمترین میزان مصرف انرژی داشته باشد توصیه می شود که از ورود نور خورشید به داخل محیط ساختمان جلوگیری شود. همچنین بهتر است با استفاده از درزگیر های مناسب از خروج هوای تهویه شده جلوگیری شود. فیلتر های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 قادر هستند تا تمامی ریزگرد های موجود در ها را جذب نمایند. به همین دلیل میزان گرد و غبار بر روی این فیلتر ها به سرعت افزایش پیدا می کند. برای اینکه کیفیت هوای تولید شده توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 همواره در بهترین شرایط باشد توصیه می شود این فیلتر ها هر دو هفته یکبار تمیز کاری و گردگیری شوند تا هم کیفیت هوای خروجی افزایش پیدا کند و هم در مصرف برق دستگاه صرفه جویی شود.

از جمله عواملی که قبل از خریدن یک سیستم تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش باید به آن توجه نمود، قیمت و مشخصات فنی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 200000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و پاسخ سوالاتتان را از آنها جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت