داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000

از جمله مواردی که هنگام خرید یک دستگاه تهویه مطبوع بسیار مهم می باشد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 است.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000

فراهم کردن آسایش ساکنین در ساختمان، یکی از مهمترین وظایف سازندگان ساختمان ها می باشد. در این راستا تهویه ی مناسب یکی از مهمترین فاکتورها برای فراهم کردن آرامش ساکنین یک ساختمان به حساب می آید. به همین دلیل است که می بینیم بسیاری از ساختمان سازان در خرید تجهیزات تهویه مطبوع به سراغ برند های معتبر و خوش نام می روند تا به این ترتیب از تهویه ی مناسب ساختمانشان مطمئن شوند. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 یکی از بهترین و خوش نام ترین محصولات تهویه ی مطبوع موجود در کشور است که به راحتی می تواند در بازه ی دمایی 21 تا 52 درجه ی سانتی گراد دمای داخلی ساختمان شما را به بهترین شکل تهویه کند و به دمای مطلوب شما برساند.

در تولید داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 از به روزترین تکنولوژی های تهویه ی مطبوع استفاده شده است. ابعاد این دستگاه نسبت به ظرفیت تولید هوای آن بسیار کوچک است. طول، عرض و ارتفاع  یونیت داخلی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 به ترتیب برابر با 764* 1947*595 میلیمتر می باشد. این ابعاد طوری طراحی شده اند که بتوان یونیت داخلی را در هر کجای ساختمان مخفی نمود. باید توجه داشت که بهترین مکان برای مخفی کردن یونیت داخلی و همچنین سیستم کانال کشی، سقف کاذب می باشد. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 هوای داخلی را با استفاده از فیلتر های مدرن خود به هوایی کاملا تازه تبدیل می کند و آن را از طریق کانال به تمامی نقاط ساختمان انتقال می دهد. بنا براین می توان تنها با یک دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 چندین فضا را در داخل ساختمان به طور همزمان تهویه نمود.

مزایای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000

یکی از مهمترین مزیت های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 به نسبت دیگر محصولات مشابه، مصرف بهینه ی انرژی در هنگام کارکرد دستگاه است. داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 160000 از دیدگاه مصرف انرژی در کلاس A طبقه بندی می شود و استفاده از آن به نسبت اسپلیت های دیواری ساده می تواند تا 50 درصد هزینه های مربوط به مصرف برق را کاهش دهد.

با قرار دادن کویل آب گرم می توانید در فصول سرد از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 به عنوان منبع تولید گرما نیز استفاده کنید. بنابراین تنها با استفاده از یک دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 تمامی نیاز ساختمان به گرمایش و سرمایش برطرف می گردد. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 برابر با 147000 بی تی یو بر ساعت است و حجم هوادهی آن برابر با 4236 فوت مکعب بر دقیقه می باشد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 با سه سرعت مختلف هوای تهویه شده را به کانال ها ارسال می نماید. بنابراین بسته به نیاز می توانید سرعت هوادهی دستگاه را در حالت کم، متوسط و زیاد قرار دهید. تنظیمات داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 توسط کنترلر دستگاه انجام می شود. این کنترلر دارای یک ال سی دی است که در آن دمای کنونی، دمای تنظیم شده و همچنین حالت دستگاه به نمایش گذاشته می شود.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 داری یک ترموستات کنترلی است که هواره دمای داخلی ساختمان را اندازه گیری می نماید. به این ترییب اگر دمای داخلی ساختمان بیشتر از دمای مورد نظر شما باشد، دستگاه شروع به فعالیت کرده و دمای داخلی را پایین می آورد. عملکرد دستگاه در فاز گرمایشی نیز کاملا معکوس این روند می باشد. علاوه بر این در صورتی که دمای داخلی ساختمان مطلوب باشد، شما می توانید دستگاه را در حالت فن قرار دهید. این کار باعث ایجاد جریان هوا در داخل ساختمان و همچنین تصفیه ی هوای داخلی خواهد شد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 دارای قابلیت برنامه ریزی هفتگی می باشد. یعنی شما می توانید با استفاده از کنترلر نحوه ی عملکرد دستگاه را برای یک هفته تنظیم نمایید و در طول این برنامه دستگاه به صورت اتوماتیک دستورات را اجرا و ساختمان را تهویه خواهد نمود.

کانال کشی ساختمان باید طوری انجام شود که هوای تولید شده توسط داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 160000 به طور یکنواخت به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده شود. به این ترتیب دمای تمامی نقاط ساختمان یکنواخت و متناسب با هوای تهویه شده تغییر خواهد کرد.

فیلتر های استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 آنتی باکتریال و ضد قارچ می باشند و به راحتی می توان آنها را شستشو نمود. توصیه می شود این فیلتر ها در فواصل زمانی معین(حد اکثر هر دو هفته یکبار) تمیزکاری و گردگیری شوند. این کار نه تنها باعث می شود عملکرد دستگاه همواره در بهترین شرایط باشد و هوا به خوبی تصفیه شود، بلکه می تواند تا 6% مصرف انرژی دستگاه را کاهش دهد. از آنجا که فیلتر ها اکسیژن هوا را تامین نمی کنند، توصیه می شود به طور مرتب هوای داخلی ساختمان تعویض گردد تا کیفیت هوا همواره در حالت مطلوب باقی بماند.

اجزای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 از یک بخش خارجی و یک بخش داخلی تشکیل شده است که این دو بخش با لوله های ورودی و خروجی به یکدیگر متصل هستند. این بخش ها یک چرخه ی تبرید را تشکیل داده اند که در آن سیال مبرد گرمای هوای داخل را گرفته و آن را به هوای بیرون انتقال می دهد. یونیت داخلی وظیفه ی تبادل حرارت بین هوا و مبرد و همچنین تصفیه ی هوا را بر عهده دارد. یونیت خارجی نیز وظیفه دارد سیال مبرد را که با دریافت گرمای داخل به گاز تبدیل شده است را به حالت مایع برگرداند و دمای آن را کاهش دهد تا مبرد برای سیکل بعدی آماده شود. به همین دلیل بهتر است که یونیت خارجی در فضای بیرون و در خنکترین مکان ممکن نصب شود. یکی از بهترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 امکان لوله کشی طولانی بین یونیت داخلی و یونیت خارجی است. طول لوله کشی مجاز بین دو یونیت در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 برابر با 50 متر می باشد. به این ترتیب طبقات بالایی به راحتی  می توانند یونیت خارجی را در پشت بام قرار دهند و طبقات پایینی نیز آن را در حیاط یا پارکینگ نصب نمایند.

از جمله مواردی که هنگام خرید یک دستگاه تهویه مطبوع بسیار مهم می باشد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 160000 می توانید با مشاوران ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت