داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است که هر کدام در سیکل تولید سرمایش (و گرمایش) نقش مجزایی بازی می کنند.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000

با پیشرفت صنایع و تکنولوژی همه روزه شاهد ارائه ی محصولات جدیدی در زمینه ی تهویه مطبوع هستیم. اما مشکل اینجاست که تمامی این محصولات از کیفیت لازم برخوردار نیستند و کارفرمایان نمی توانند به راحتی به آنها اعتماد کنند. اما در این میان شرکت هایی مثل میتسوبیشی با ارائه ی محصولاتی بسیار با کیفیت همواره توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 یکی از پرطرفدار ترین محصولات این شرکت است که به خوبی توانسته پاسخ اعتماد مشتریان را بدهد. این محصول با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش خود، یکی از بهترین انتخاب ها را برای کارفرمایان فراهم کرده است.

مصرف کم و کارایی بهینه یکی از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 می باشد. این محصول به راحتی می تواند فضاهایی مانند واحد های مسکونی یا تجاری، سالن های اجتماعات، مساجد، رستوران ها و مکان هایی نظیر اینها را تهویه کند. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 از نوع مرکزی است. یعنی هوای تهویه شده در یک نقطه تولید می شود و توسط کانال هایی به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود. از این رو داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 قابلیت این را دارد که هم زمان چند فضای مجزا در ساختمان را تهویه کند.

اجزای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است که هر کدام در سیکل تولید سرمایش (و گرمایش) نقش مجزایی بازی می کنند. یونیت داخلی وظیفه ی تولید هوای تازه و انتقال آن به کانال ها را بر عهده دارد و یونیت خارجی سیال مبرد مورد نیاز برای تبادل حرارت در یونیت داخلی را آماده می کند. این دو یونیت توسط لوله های رفت و برگشتی به یکدیگر متصل هستند. در فرآیند تولید سرما در داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 120000 ، سیال مبرد گرمای هوای داخل را از هوا گرفته و تبدیل به بخار می شود. این بخار توسط لوله ی خروجی به یونیت خارجی انتقال داده می شود. در این قسمت کندانسور گرمای سیال را دوباره خنک کرده و آن را به حالت مایع در می آورد و کمپرسور فشار سیال را برای سیکل بعدی بالا می برد. پس از آماده شدن، سیال مبرد توسط لوله های ورودی به یونیت داخلی انتقال داده می شود. این سیکل آنقدر ادامه پیدا می کند تا هوای داخلی ساختمان به دمای مطلوب شما برسد.

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 برابر با 634*1400*400  میلی متر(طول عرض و ارتفاع) می باشد. این ابعاد طوری طراحی شده اند که یونیت داخلی را به راحتی بتوان در هر کجای ساختمان در سقف کاذب جاسازی کرده و هوای آن را توسط یک سیستم کانال کشی مناسب به تمامی ساختمان انتقال داد. این موضوع موجب شده است که برای استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 نیاز به هیچ فضایی بر روی زمین در داخل ساختمان نباشد و فضای داخلی بی جهت اشغال نشود. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000  در بازه ی دمایی بین 21 تا 52 درجه ی سانتی گراد به خوبی می تواند فضای داخلی ساختمان را تهویه نماید. طول لوله کشی بسیار بالا بین دو یونیت یکی از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 می باشد. این ویژگی به کارفرمایان اجازه می دهد تا یونیت ها را در ساختمان در هرکجا که می خواهند قرار بدهند. طول لوله کشی مجاز بین دو یونیت برابر با 50 متر است. همچنین اختلاف ارتفاع مجاز بین این دو یونیت نیز 50 متر می باشد.

مزایای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000

از جمله مهمترین مزیت های داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 120000 این است که شما می توانید به راحتی با نصب کویل آب گرم، در فصول سرد گرمایش ساختمان را نیز توسط همین دستگاه انجام دهید. به این ترتیب می توانید با یک دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 گرمایش و سرمایش ساختمان را در تمام سال تامین نمایید.

ظرفیت تولید سرمایش در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 برابر با 110000 بی تی یو بر ساعت است و یونیت داخلی می تواند جریان هوایی معادل 3177 فوت مکعب در دقیقه را به کانال ها وارد نماید. همچنین داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 از دیدگاه مصرف انرژی در کلاس A قرار گرفته است و استفاده از آن می تواند تا 50 درصد هزینه های مربوط به تامین برق تهویه ی ساختمان را کاهش دهد.

در ساخت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 از به روز ترین تکنولوژی های صنعت تهویه استفاده شده است. فیلتر های این دستگاه آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند و می توان آنها را به راحتی نمیز کرد. این فیلتر ها قابل شستشو می باشند و تمیز بودن آنها باعث می شود که هوایی سالم تر از خروجی به کانال ها انتقال داده شود. فیلتر های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 قادرند ریزترین ذرات معلق موجود در هوا را جذب کنند و هوایی بسیار تازه و تمیز را برای شما فراهم نمایند. توصیه می شود برای کارایی بهتر دستگاه، این فیلتر ها هر دو هفته یکبار گردگیری و در صورت نیاز شسته شوند. این کار می تواند میزان مصرف برق دستگاه را تا 6% کاهش دهد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000

میزان تولید صدا در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 بسیار پایین است و استفاده از آن به هیچ عنوان آرامش داخلی ساختمان را بر هم نمی زند. میزان صدای تولیدی توسط یونیت های داخلی و خارجی به ترتیب 48 و 51 دسی بل می باشد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 دارای یک کنترلر پیشرفته است که با استفاده از آن می توان کارکرد دستگاه را کنترل نمود. این کنترلر دارای یک ال سی دی است که در هر لحظه وضعیت دستگاه را به نمایش می گذارد. بر روی این نمایشگر حالت دستگاه، دمای کنونی و دمای مورد نظر شما نمایش داده می شود. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000  را می توان به مدت یک هفته برنامه ریزی نمود. در این مدت دستگاه به صورت اتوماتیک و طبق برنامه به تهویه ی ساختمان خواهد پرداخت. سرعت هوای خروجی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 قابل تنظیم است و دستگاه در سه سرعت کم، متوسط و زیاد راه اندازی می شود. به این ترتیب می توانید بسته به نیاز تنها در چند دقیقه دمای ساختمان را به دمای مورد نظرتان برسانید.

مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 از مواردی است که برای خریدار هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 120000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت