داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36

اسپیلت های کانالی سقفی اینورتر یکی از به روز ترین سیستم های تهویه ی مطبوع در دنیا به شمار می آیند. در این میان داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 جزو کارآمدترین آنها می باشد که مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. این محصول دارای ظرفیت سرمایشی به میزان 34000 بی تی یو و ظرفیت گرمایشی برابر با 37000 بی تی یو می باشد و می توان از آن برای تهویه ی هوای رستوران ها، سالن های اجتماعات، مساجد، واحد های اداری و مسکونی و تمامی مکان مشابه دیگر استفاده نمود.

اجزای داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 از دو واحد مجزا تشکیل شده است که یکی از واحدهای آن در بیرون ساختمان دور از نور مستقیم خورشید و دیگری در داخل ساختمان(در صورت امکان بصورت مخفی در سقف کاذب) قرار می گیرند. وزن یونیت بیرونی در داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 برابر با 81 کیلو گرم و وزن یونیت داخلی آن برابر با 33 کیلو گرم می باشد. بهتر است یونیت داخلی را در محلی از ساختمان قرار دهید که برای انتقال هوای تهویه شده ی آن به کمترین میزان کانال کشی نیاز باشد. هوای خنک تولید شده توسط داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 در محدوده ی 18 تا 30 درجه می باشد. یعنی شما می توانید دمای اطاق را بر روی میزان مورد نظرتان تنظیم نمایید و دستگاه با توجه به فید بکی که از ترموستات ها می گیرد، تا زمانی که به دمای مطلوب شما برسد به کار خود ادامه می دهد. زمانی که داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 به دمای مطلوب برسد به طور اتوماتیک متوقف می شود و تا زمانی که دمای اطاق بر روی دمای مورد نظرتان ثابت بماند مجددا فعالیت نخواهد کرد.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 دارای یک پانل کنترلی است که بر روی دیوار نصب می شود و شما می توانید با استفاده از آن تمامی فعالیت های دستگاه را تنظیم و کنترل نمایید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه های موجود در این یونیت، داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 را طوری تنظیم نمایید که در ساعتی خاص در روز به کار بیافتد یا در ساعت خاصی متوقف شود.

در داکت اسپلیت سقفی اینورتر LG مدل UB36 از آنجایی که تهویه بصورت مرکزی است و دریچه های خروجی در نحیط ساختمان ثابت است، امکان جهت دهی به باد خروجی از دستگاه وجود ندارد. با این وجود شما می توانید از دریچه هایی استفاده نمایید که بصورت دستی قابل تنظیم باشند. مقدار جریان هوایی که توسط یونیت داخلی تولید می شود برابر با 1130 فوت مکعب بر متر می باشد. تهویه ی انجام شده توسط این دستگاه در مقایسه با همین میزان تهویه که توسط دستگاه های اسپلیت دیواری تولید می شود از نظر مصرف برق 60% مقرون به صرف تر می باشد.

در دستگاه داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 مقدار لوله کشی برای چرخش مبرد محدود بوده و نباید فاصله ی دو یونیت بیشتر از 50 متر در مجموع و بیش از 30 متر در ارتفاع باشد. نوع مبرد استفاده شده در این دستگاه R140A می باشد که مبردی عالی و کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.

مشخصات داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36

یکی از ابتکارات شرکت ال جی در تولید داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 این است که برای تعمیر بخش های مختلف این دستگاه نیازی به خارج نمودن کل دستگاه نمی باشد. زیرا بخش های مختلف دستگاه به راحتی از هم تفکیک می شوند و بطور جداگانه می توانند از یونیت کلی جدا شوند. نگهداری از داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 بسیار ساده است. توصیه می شود فیلتر های هوای این دستگاه هر دو هفته یک بار خاک گیری و تمیز شود. اگر فیلتر هوای دستگاه بطور مرتب تمیز نشود، میزان جریان هوای خروجی پایین می آید و از میزان توان سرمایشی دستگاه کاسته می شود. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری می بابد که بدانید در مواقعی که فیلتر هوای دستگاه کثیف باشد، 6% به مصرف برق شما اضافه خواهد شد. همچنین بهتر است دریچه های خروجی هوای یونیت داخلی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 با استفاده از یک پارچه ی نمناک بطور مرتب غبار گیری شود تا کیفیت هوای خروجی همیشه بسیار بالا باشد.

خنک کردن بی رویه ی دستگاه تهویه می تواند برای سلامتی مضر باشد. از این رو شما می توانید اسپلیت کانالی سقفی اینورتر مدل UB36 را طوری تنظیم نمایید که در فواصل مشخص کار کند و در تمام شب بصورت کامل تهویه انجام نشود.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که اگر در حالت تولید سرما دستگاه را راه اندازی نمایید و دمای تنظیم شده ی شما بیشتر از دمای محیط داخلی ساختمان باشد دستگاه کار نخواهد کرد. همچنین اگر حالت دستگاه بر روی حالت گرمازا باشد و دمای تنظیم شده ی شما کمتر از دمای اطاق باشد دستگاه به کار نخواهد افتاد. پس قبل از راه اندازی اسپلیت کانالی سقفی اینورتر مدل UB36 باید به حالت و دمای آن توجه کرده و آن را تنظیم نمایید.

در صورتی که می خواهید دمای اطاق در همان میزان کنونی ثابت بماند و تنها هوای داخلی به گردش درآید می توانید فن اسپلیت کانالی سقفی اینورتر مدل UB36 را راه اندازی نموده و از حالت سرمایش و گرمایش آن نیز استفاده نکنید. توجه کنید که اگر محیط قابل تهویه ی شما کاملا عایق بندی شده است و در آن از اجاق گاز یا هر نوع ماده ی سوختنی دیگر استفاده می شود، بهتر است هر از چندگاهی هوای داخلی ساختمان را تعویض کنید تا افراد داخل ساختمان دچار مسمومیت نشوند.

ویژگی های داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36

از ویژگی های بسیار خوب داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 این است که میزان تولید صدای این دستگاه بسیار پایین می باشد به طوری که در اطاق هایی که از یونیت داخلی دور هستند هیچ صدایی از دستگاه به گوش نمی رسد. در صورتی که صداهایی از دستگاه بصورت غیر طبیعی تولید می شود، حتما اشکالی در نصب یا گردش مبرد در دستگاه بوجود آمده است که در این موارد بهتر است با کارشناسان نصب تماس حاصل کرده و موضوع را پیگیری نمایید.

از جمله مواردی که پیش از خرید سیستم سرمایش گرمایش تهویه مطبوع مورد توجه مشتری قرار می گیرد، قیمت و مشخصات فنی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB36 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس گرفته و با آنها مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت