داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30

علم در شاخه های مختلف در دهه های گذشته بسیار رشد داشته است و روش های سنتی در همه ی زمینه ها جای خود را به روش های صنعتی و نوین داده اند. تهویه در ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نیست و می توان گفت که در دهه های گذشته این صنعت رشد چشمگیری داشته است. داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 یکی از بهترین مثال ها برای اثبات این گفته است. زیرا داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 می تواند تنها در چند دقیقه تمامی فضای ساختمان را به دمای مطلوب شما برساند. همانطور که از نام این محصول برداشت می شود، داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 یک سیستم تهویه ی مطبوع مرکزی است و واحد تولید کننده ی هوای تازه در نقطه ای از ساختمان ترجیحا در سقف کاذب نصب می شود و هوای آن توسط کانال هایی به تمامی اتاق ها و فضاهای ساختمان انتقال داده می شود.

مزایای داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30

از جمله مهمترین مزایای استفاده از داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 این است که این دستگاه علاوه بر تولید سرما، می تواند در فصول سرد نیز برای شما گرما تولید نماید. داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 همانند دیگر دستگاه های تهویه ی مطبوع ال جی از مبرد R410A استفاده می نماید که سیالی سازگار با محیط زیست بوده و برای کاربران هیچگونه ضرری به همراه ندارد. در سری محصولات UB همانند داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 از سیستم پاکسازی هوای Neo-Plasma استفاده شده است. در این سیستم 7 فیلتر در 5 بخش مجزا باعث شده است که فیلتر های ال جی به عنوان قدرتمند ترین فیلتر پاکسازی هوا شناخته شود. این فیلتر به راحتی گرد و غبار و ریزگرد ها را از هوا جدا نموده و کثیفی های هوا همانند دود سیگار و دیگر آلاینده ها را از آن حذف می کند تا هوایی دلپذیر و تازه از خروجی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 خارج گردد. توصیه می شود که فیلتر های دستگاه هر دو هفته یکبار هواگیری و تمیز کاری شوند تا در عملکرد صحیح داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30  خللی وارد نشود. در صورتی که فیلتر های دستگاه در هنگام عملکرد کثیف باشند، جریان هوای تولید شده توسط این اسپلیت کاهش می یابد و همچنین مصرف انرژی 6% بیشتر می شود.

در داکت اسپلیت سقفی اینورتر LG مدل UB30 ، از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است. این طرح خلاقانه باعث شده که عملکرد داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 بسیار بهینه تر از مدل های مشابه باشد. در این سیستم، بجای استفاده از یک کمپریور با سرعت ثابت، از کمپرسور چند سرعته استفاده می شود که در این حالت ظرفیت گرمایش و سرمایش می تواند متناسب با نیاز فضا تغییر داده شود. این موضوع از نظر اقتصادی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 را ممتاز نموده است. همچنین مزیت دیگر استفاده از این نوع کمپرسور در داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 صدای بسیار پایین آن می باشد.

اجزای داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 از دو واحد مجزا تشکیل شده است که یکی از آنها در داخل ساختمان وظیفه ی تهویه و تولید هوای تمیز را به عهده دارد و یک طرف سیکل تبرید قرار می گیرد و دیگری در خارج ساختمان در محلی مناسب دور از نور مستقیم آفتاب نصب می گردد و وظیفه دارد مبرد که در مراحل تهویه ی هوا بسیار داغ شده است را در کندانسور خنک نموده و آن را مجددا به سیکل باز گرداند. میزان لوله کشی مجاز برای انتقال مبرد بین این دو واحد در حدود 50 متر می باشد که 30 متر از این مقدار می تواند در ارتفاع کار شود. کاربران می توانند در صورت نیاز از پمپ تخلیه ی آب کندانسور با هد 70 سانتی متری استفاده نمایند که این محصول سفارشی بوده و به صورت پیش فرض با داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 ارائه نمی گردد.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 دارای سه سرعت خروجی هوای محتلف است که کاربر می تواند با توجه به ظرفیت مورد نیاز هوا برای تهویه از هر یک از این سرعت ها استفاده نماید. داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 دارای حالت های تهویه ی مختلفی از جمله کارکرد سرمایشی، گرمایشی و همچنین گردش هوای عادی می باشد. دو مورد اول که کاملا مشخص است اما در مورد سوم در صورتی که کاربر نیازی به تغییر دما نداشته باشد، می تواند تنها از فن دستگاه استفاده نموده و گردش هوا را در اتاق امکان پذیر نماید.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 دارای دو ترموستات کنترلی است و با استفاده از آنها دمای مورد نظر کاربر را تنظیم می نماید. با استفاده از داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 شما می توانید دمای محل مورد نظرتان را در حالت سرمایش بین 18 تا 30 و در حالت گرمایش بین 16 تا 30  درجه ی سانتی گراد تنظیم نمایید. گفتنی است که اگر دمای حال حاضر محیط در حالت سرمایش از دمای تنظیم شده ی شما کمتر باشد، دستگاه کار نخواهد کرد. در حالت گرمایش نیز اگر دمای تنظیمی توسط کاربر از دمای اتاق کمتر باشد باز هم دستگاه راه اندازی نخواهد شد.

مشخصات داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30

وزن یونیت داخلی در داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 برابر با 33 کیلو گرم و وزن یونیت خارجی آن برابر با 60 کیلو گرم می باشد. همچنین مقدار جریان هوای تهویه شده  در داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 برابر با 930 فوت مکعب در دقیقه است. ظرفیت سرمایشی دستگاه در حالت سرمایش برابر با 28000 بی تی یو در ساعت و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 31000 بی تی یو در ساعت می باشد.

استفاده از داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 می تواند برای شما 60% مصرف انرژی را در مقایسه با یونیت های دیواری کاهش دهد. این میزان صرفه جویی در مصرف باعث شده است که داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 جزو پر فروش ترین محصولات ال جی به حساب بیاید.

پیش از خرید سیستم های گرمایش سرمایش تهویه مطبوع قیمت و مشخصات فنی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 از طرف مشتری بررسی می گردد.

نصب داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 حتما باید توسط متخصصان نصب ال جی انجام شود زیرا در صورتی که در نصب خللی ایجاد شود عملکرد دستگاه با صدا همراه خواهد بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان ابزار تهویه مشورت نمایید و اطلاعات خود را در مورد داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB30 تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت