داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 دارای دو ترموستات کنترلی در مسیر هوای برگشت است که دستگاه با استفاده از آنها دمای مورد نظر کاربران را تنظیم می نماید.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000

تهویه ی مناسب یکی از مهمترین موارد در تامین آسایش ساکنین یک ساختمان می باشد. مهندسین تاسیسات همواره در تلاش هستند که بهترین امکانات تاسیساتی را با بهینه ترین میزان مصرف و هزینه های تمام شده برای ساختمان ها مهیا نمایند. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 یکی از بهترین محصولات صنعتی ال جی است که با ظرفیتی بالا قادر است نیاز هر ساختمان بزرگی را به سیستم تهویه برطرف نماید. وزن و ابعاد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 به اندازه ای کوچک است که به راحتی می توان آن را در هر فضایی در ساختمان به ویژه در سقف کاذب پنهان نمود. بخش داخلی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 دارای یک ورودی و یک خروجی هوا است. به این ترتیب هوای داخلی ساختمان توسط این بخش وارد دستگاه شده و پس از عبور از فیلتر های آن تهویه می شود و سپس از خروجی وارد کانال ها می گردد تا از طریق آنها به تمامی فضاهای داخلی ساختمان انتقال یابد. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 دارای کمپرسوری بسیار پرقدرت و کم صدا است. صدای پایین و قدرت بالا باعث شده است که کارفرمایانی که توجه بیشتری به آسایش ساکنان ساختمان دارند توجه ویژه ای به این محصول داشته باشند.

استفاده از داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 در مقابل استفاده از چند دستگاه اسپلیت دیواری، هم بسیار مقرون به صرفه تر است و هم هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. همچنین با یک سیستم کانال کشی مناسب، همواره دمای تمامی فضاهای ساختمان یکنواخت و برابر خواهد بود.ا

اجزای داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000

همانطور که اشاره شد یونیت داخلی داکت اسپلیت سقفی LG مدل 60000 در فضای داخلی ساختمان نصب می گردد و وظیفه ی تامین هوای با کیفیت و با دمای مناسب را بر عهده دارد. یونیت خارجی دستگاه نیز باید در خارج از ساختمان در محیطی مناسب به دور از نور خورشید و وسایل گرمازای دیگر نصب می گردد. این دو بخش توسط لوله هایی به یکدیگر متصل شده اند که در این لوله ها سیال مبرد پیوسته در جریان بوده و کار تبادل حرارت داخل و بیرون را انجام می دهد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 از نوع R140A بوده و کاملا با محیط زیست سازگاری دارد. طول مجاز لوله های استفاده شده بین دو یونیت 50 متر است. همچنین اختلاف ارتفاع مجاز بین این دو بخش 30 متر می باشد. به این ترتیب به راحتی می توانید یونیت داخلی را بدون محدودیت در هر نقطه از ساختمان قرار دهید و یونیت خارجی را بسیار دورتر از آن در محیط خارجی نصب نمایید.

با نصب کویل آب گرم و تامین آب گرم از طریق موتورخانه، می توان از داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 برای گرمایش ساختمان نیز استفاده نمود. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 می تواند در دمای 54 درجه ی سانتی گراد نیز به راحتی دمای محیط داخلی ساختمان را به دمای مطلوب مورد نظر شما برساند. محدوده ی دمایی که شما می توانید در حالت سرمایش دمای محیط را تنظیم نمایید بین 18تا 30 درجه سانتی گراد است. این محدوده در حالت گرمایش بین 16 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 دارای یک کنترلر دیواری است که دارای یک ال سی دی می باشد. شما می توانید با استفاده از این کنترلر به راحتی تمامی موارد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 را کنترل نمایید. برای مثال با استفاده از این کنترلر به راحتی می توانید دمای مورد نظرتان را تنظیم کنید. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 قابل برنامه ریزی می باشد. به طوری که شما می توانید به مدت یک هفته برنامه ی کاری دستگاه را تعیین نمایید و دستگاه در این مدت به طور اتوماتیک به تهویه ی محیط خواهد پرداخت.

مشخصات داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 برابر با 53200 بی تی یو در ساعت و ظرفیت گرمایش آن برابر با 55100 بی تی یو در ساعت است. جریان کارکرد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 در حالت سرمایش برابر با 11 آمپر و در حالت گرمایش برابر با 10 آمپر می باشد. برق مصرفی داکت اسپلیت سقفی LG مدل 60000 از نوع سه فاز است. مقدار جریان تامین هوا در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 برابر با 1760 فوت مکعب بر دقیقه می باشد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 دارای دو ترموستات کنترلی در مسیر هوای برگشت است که دستگاه با استفاده از آنها دمای مورد نظر کاربران را تنظیم می نماید. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 در سه حالت سرمایش، گرمایش و فن کار می کند. بنابراین در صورتی که هوای داخلی ساختمان دمای مناسبی دارد، می توانید با فعال کردن فن دستگاه تنها هوای داخلی ساختمان را به گردش درآورید.

فیلتر های استفاده شده در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد. پس از عبور هوا از این فیلتر ها، تمامی گرد و غبار و ریزگردهای موجود در هوا گرفته شده و هوایی کاملا سالم و مطبوع از دستگاه خارج می شود. فیلتر های داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 به راحتی قابل شستشو می باشند. این فیلتر ها از موادی تولید شده اند که هیچ گونه قارچ و کپکی نمی تواند بر روی آن رشد نماید. توصیه می شود هر دو هفته یکبار این فیلتر ها با استفاده از جارو برقی گردگیری شوند. در صورتی که کثیفی فیلتر ها بیش از اندازه است، می توانید آن را با آب ولرم بشویید. گردگیری و تمیز کاری فیلتر های داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه می تواند هزینه های مصرف برق را تا 6%کاهش دهد.

برای افزایش بازدهی دستگاه می توانید از ورود نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری نمایید و تمامی درزهای ساختمان را با درزگیر بپوشانید. همچنین به منظور بهبود کیفیت هوا، بهتر است به طور متناوب هوای داخلی ساختمان را تغییر دهید.

میزان تولید صدا در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 بسیار پایین است. در صورت شنیدن صدایی غیر عادی ممکن است مبرد نشت کرده باشد و یا در محل نصب دستگاه اشکالی بوجود آمده باشد. در چنین مواردی توصیه می شود با کارشناسان ال جی تماس بگیرید و از آنها بخواهید نسبت به رفع عیب دستگاه اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 60000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس گرفته و در مورد این دستگاه اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت