داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 در دو نوع تک فاز و سه فاز به بازار ارائه شده است

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000

تهویه مطبوع مناسب، از جمله مهمترین نیازهای یک ساختمان مدرن می باشد. امروزه بیشتر فعالان صنعت ساختمان سازی به دنبال مدرن ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات هستند تا با استفاده از آن راحتی و آسایش را برای ساکنین ساختمان ها فراهم کنند. شرکت ال جی با شناخت کامل نسبت به این نیاز، محصولات صنعتی را تولید نموده است که با استفاده از آنها می توان در بهینه ترین حالت سرمایش و گرمایش ساختمان را تامین نمود. یکی از این محصولات داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 است که می تواند به راحتی واحد های آپارتمانی و همچنین سالن های بزرگ را تهویه کند. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 طوری طراحی شده است که می توان یونیت داخلی آن را در سقف کاذب ساختمان مخفی کرد و هوای تهویه شده ی آن را از طریق یک سیستم کانالی مناسب به تمامی فضاهای ساختمان انتقال داد. این موضوع به معماران ساختمان کمک می کند که بتوانند فضایی زیبا برای ساختمان طراحی کرده و آن را به اجرا درآورند. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 دارای یک یونیت کنترل مرکزی است که با استفاده از آن می توان نحوه ی کارکرد این دستگاه را به طور کامل کنترل نمود.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 در دو نوع تک فاز و سه فاز به بازار ارائه شده است. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 از یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی تشکیل شده است که این دو بخش توسط یک سیستم لوله کشی به یکدیگر متصل شده و یک سیکل را تشکیل می دهند. در این سیکل یک مبرد پیوسته در حال چرخش است و با تبادل حرارت فضای داخلی ساختمان را تهویه می نماید. یونیت خارجی در قسمت بیرونی ساختمان و در صورت امکان در مکانی دور از نور مستقیم خورشید نصب می گردد. وظیفه ی این بخش در سیکل تبرید داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 خنک کردن سیالی می باشد که با تبادل حرارت با هوای داخل تبدیل به گاز شده است. یونیت داخلی نیز وظیفه دارد که هوای مطبوع مورد نیاز را تولید کرده و از طریق کانال ها به فضای داخلی ساختمان انتقال دهد. طول لوله های استفاده شده بین یونیت داخلی و خارجی نباید از 50 متر بیشتر باشد. همچنین بیشترین تفاوت ارتفاع مجاز بین دو یونیت 30 متر است. سایز لوله های ورودی (از خارج به داخل) برابر با 4/1 اینچ و سایز لوله های خروجی برابر با 8/5 اینچ می باشد. همچنین داکت اسپلیت سقفی ال جی دل 36000 قادر است جریان هوایی معادل 1130 فوت مکعب بر دقیقه تولید نماید. ظرفیت گرمایشی و سرمایشی دستگاه برابر با 32000 بی تی یو بر ساعت می باشد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 به طور پیشفرض در حالت سرمایش کار می کند اما می توان با نصب کویل های آب گرم در مسیر خروجی هوا، از این دستگاه برای گرمایش ساختمان نیز استفاده نمود. همچنین می توان با استفاده از فن داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 تنها هوای داخلی ساختمان را به حرکت درآورد. به این ترتیب داکت اسپلیت سقفی LG مدل 36000 در سه حالت سرمایشی، گرمایشی و فن قادر به تهویه ی فضاهای داخلی ساختمان می باشد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 دارای دو ترموستات کنترلی است که با استفاده از آنها دستگاه دمای مورد نظر کاربر را تنظیم می نماید. به عبارت دیگر کاربر با استفاده از کنترلر، دمای مورد نظرش را به دستگاه می دهد و با استفاده از سنسورهای دمایی تا زمانی که دمای محیط به دمای مطلوب برسد کار می کند و پس از آن دما را بر روی دمای تنظیمی ثابت نگاه می دارد. در هنگام نصب، معمولا ترموستات ها در مسیر هوای برگشتی و دور از نور خورشید و جریان فعال هوا نصب می گردد تا دستگاه بتواند عملکردی صحیح داشته و دما را به درستی تنظیم نماید. مزیت داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 نسبت به دیگر دستگاه های تهویه ی مطبوع صدای کم، سرعت تهویه ی بالا و مصرف انرژی پایین آن می باشد. میزان صدای کمپرسور داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 کمتر از 60 دسی بل است. این صدا به حدی کم است که هیچ گونه مزاحمتی برای آسایش ساکنین ساختمان نخواهد داشت. به دلیل ظرفیت تهویه بالا در  داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000، سرعت تهویه بسیار بالا بوده و تنها در چند دقیقه دمای محیط به دمای مطلوب می رسد. میزان مصرف در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 به حدی پایین است که با استفاده از آن در مقایسه با اسپلیت های دیواری، می توان 60 % در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.

سیال مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 از نوع R140A می باشد که تبادل حرارتی آن بسیار بالا بوده و در صورت نشت از دستگاه هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی نماید. با استفاده از سیستم کانال کشی مناسب هوای تهویه شده توسط داکت اسپلیت سقفی LG مدل 36000 به طور یکنواخت به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود.

توصیه می شود که مراحل نصب داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 حتما توسط کارشناسان نصب ال جی انجام شود. زیرا هر گونه خطا در نصب دستگاه می تواند منجر به ایجاد صدا در هنگام کار دستگاه شود. همچنین ممکن است مبرد موجود در دستگاه نشت کرده و عملکرد آن را مختل کند.  در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در نحوه ی عملکرد دستگاه، حتما از تعمیرکارهای مجرب ال جی بخواهید به مشکل دستگاه رسیدگی نموده و عیب آن را برطرف کند.

به منظور تهویه ی بهتر محیط داخلی ساختمان با استفاده از داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 بهتر است تمامی درز های درب و پنجره ها به خوبی پوشانیده شوند. می توان با استفاده از پرده های ضخیم از ورود نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری کرد تا میزان مصرف انرژی کاهش پیدا کند. فیلتر های داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 باید هر دو هفته یکبار گردگیری شود. همچنین در صورتی که در محیط داخلی ساختمان شعله ای روشن می شود یا به نحوی اکسیژن داخلی مصرف می گردد حتما باید هوای داخلی ساختمان به طور مرتب تعویض شود.

قبل از خرید یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش، به قیمت و مشخصات فنی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 توجه نمایید. زیرا از عوامل مهمی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس گرفته و در مورد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000 بیشتر بدانید.

یک نظر در مورد «داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 36000»

  • لطفا روش تنظیم ساعت کار برای خاموش و روشن شدن دستگاه به طور برنامه ریزی شده را آموزش دهید. دستگاه ما LG مدل TBH366GSS می باشد. آخر وقت اداری طثق ساعت تنظیم شده اتوماتیک خاموش می شود ولی صبح مطابق ساعت تنظیم شده روشن نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت