داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 3000 یکی از پر کاربردترین ابزارهای تهویه ی مطبوع در ساختمان های در حال ساخت و همچنین ساختمان های در حال تعمیر می باشد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 3000 یکی از پر کاربردترین ابزارهای تهویه ی مطبوع در ساختمان های در حال ساخت و همچنین ساختمان های در حال تعمیر می باشد. از جمله ی مهمترین مزیت های این دستگاه ها مصرف پایین و بازدهی بالای آنها می باشد. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 یکی از بهترین محصولات در این دسته است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 به راحتی می تواند در ساختمان های اداری تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار گیرد و تا حدود 60% مصرف انرژی ساختمان را کاهش دهد. البته لازم به ذکر است که بهتر است از هر اسپلیت کانالی سقفی مدل 30000 تنها در یک طبقه استفاده شود تا بیشترین بازدهی از این محصول بدست بیاید.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 در حالت سرمایش ظرفیتی معادل با 26200 بی تی یو بر ساعت خواهد داشت. همچنین جهت گرمایش ساختمان در فصول سرد می توان با اتصال کویل آب گرم از داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 برای تامین گرمایش ساختمان استفاده نمود. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 می تواند جریان هوایی معادل 990 فوت مکعب بر دقیقه تولید نماید. هوای تهویه شده توسط این مبدل توسط کانال هایی به تمامی فضاهای داخلی ساختمان انتقال داده می شود. به این ترتیب شما می توانید بسته به ظرفیت سرمایشی دستگاه، تعداد زیادی از فضاها و اتاق های ساختمان را تهویه نمایید. همچنین در صورتی که دمای داخلی ساختمان مطلوب باشد می توانید تنها فن های دستگاه را روشن نمایید تا هوای داخلی به گردش درآید. یونیت داخلی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000  دارای یک کانال ورودی و یک کانال خروجی است. به این ترتیب هوای تهویه شده همان هوای داخلی ساختمان می باشد که با عبور از فیلتر های دستگاه بسیار تازه و مطبوع می گردد.

مشخصات  داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000  دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است. یونیت داخلی وظیفه ی تهویه ی هوا را به عهده دارد و یونیت خارجی سیال مبرد مورد نیاز سیکل سرمایش را خنک می کند. این دو یونیت توسط یک سیستم لوله کشی در یک چرخه ی سرمایشی قرار داده می شوند. طول مجاز لوله کشی برای داکت اسپلیت سقفی LG مدل 30000  برابر با 50 متر است که 30 متر از این لوله ها می تواند در ارتفاع استفاده شود. سایز لوله ها از یونیت خارجی به یونیت داخلی برابر با 4/1 اینچ و در مسیر برگشت برابر با 5/8 اینچ می باشد. مبرد استفاده شده در اسپلیت کانالی سقفی مدل 30000 همانند دیگر دستگاه های تهویه ی مطبوع ال جی از نوع R140A می باشد که هم سازگار با محیط بوده و هم تبادل حرارتی بسیار مناسبی دارد. توصیه می شود که یونیت خارجی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 در سایه و خنک ترین محیط ممکن در بیرون ساختمان نصب شود.

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 برابر با ۴۵۰*۲۹۸*۱۱۸۰ میلیمتر (عمق*ارتفاع*عرض) می باشد. همچنین وزن این یونیت 38 کیلو گرم است. بنابر این می توان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان جاسازی نمود تا شکل ظاهری ساختمان دست نخورده باقی بماند. این ویژگی باعث شده است که در ساختمان های مدرن بیشتر از این محصولات برای سرمایش و گرمایش ساختمان استفاده شود.

در فیلتر های استفاده شده در داکت اسپلیت سقفی LG مدل 30000 از تکنولوژی های به روزی استفاده شده است. به طوری که با عبور هوا از این فیلتر ها تمامی آلودگی ها و ریزگرد های هوا از آن جدا شده و هوایی کاملا پاک و مطبوع از خروجی دستگاه به محیط انتقال داده می شود. این فیلتر ها به راحتی قابل تمیزکاری هستند. کافی است هر دو هفته یک بار فیلتر های هوای دستگاه را خارج کرده و با استفاده از جاروبرقی یا بخار شور آن را تمیز نمایید. در صورتی که فیلتر ها بیش از اندازه کثیف شده باشند می توانید با آب ولرم آنها را بشویید. نمیز کاری فیلتر ها در عملکرد بهینه ی دستگاه بسیار موثر می باشد و می تواند در مصرف برق تا 6% صرفه جویی را به همراه داشته باشد.

آرامش محیطی یکی از مهمترین ویژگی های یک ساختمان می باشد. متاسفانه بسیاری از ابزارهای تهویه ی مطبوع با صدایی که ایجاد می کنند آرامش محیط را برهم می زنند. اما در اسپلیت کانالی سقفی مدل 30000 به دلیل استفاده از کمپرسورهایی بسیار کم صدا، میزان صدای تولید شده کمتر از 60 دسی بل می باشد. این میزان صدا به سختی به گوش می رسد و محیط آرام ساختمان را حفظ می نماید.

اجزای داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 با استفاده از دو ترموستات کنترلی دمای مورد نظر کاربران را تنظیم می نماید. این دستگاه دارای یک کنترلر دیواری می باشد که شما می توانید با استفاده از آن تمامی وضعیت های دستگاه را کنترل کنید. برای مثال می توانید با استفاده از این کنترلر دما را تنظیم نموده و حالت دستگاه را به سرمایش و گرمایش یا فن تغییر دهید. همچنین می توانید داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 را طوری تنظیم کنید که در ساعتی مشخص روشن شود و در یک زمان دیگر خاموش گردد. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 قابلیت برنامه ریزی روزانه و هفتگی دارد. به این ترتیب شما می توانید با یک بار تنظیم دستگاه به طور دائم از آن بصورت اتوماتیک استفاده نمایید. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 دارای سیستم قفل کودک نیز می باشد.

برای استفاده بهتر از داکت اسپلیت سقفی LG مدل 30000 توصیه می شود از ورود نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان جلوگیری کنید. همچنین درز های درها و پنجره ها را کاملا مسدود نمایید. در صورتی که در محیط داخلی ساختمان از اجاق گاز یا مواردی مشابه آن استفاده می کنید حتما هوای داخلی ساختمان را به طور مرتب تعویض کنید تا افراد داخل ساختمان دچار مسمومیت نشوند.

نصب داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000

برای نصب و راه اندازی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 توصیه می شود که حتما از کادری مجرب و آشنا به دستگاه های تهویه ی مطبوع ال جی کمک بگیرید. همچنین در صورتی که دستگاه دچار اشکال شد و بویی نامناسب از آن خارج گردید، حتما از سرویس دهندگان ال جی بخواهید تا کار تعمیرات را برای شما اجام دهند و هرگز خودتان برای تعمیر دستگاه اقدامی نکنید.

از جمله مواردی که هنگام خرید یک دستگاه تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی برای مشتری حادز اهمیت است، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 می باشد.

شما می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و درمورد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 30000 اطلاعات کامل تری بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت