داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 با استفاده از به روزترین دانش صنعت تهویه تولید شده است

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000

تهویه مطبوع مناسب یکی از مهمترین اولویت های سک ساختمان مدرن به شمار می آید. به همین دلیل سازندگان ساختمان در تلاش هستند که برای تهویه ی ساختمان خود از بهترین تاسیسات تهویه بهره بگیرند. در تهیه ی این تاسیسات فاکتورهای مهمی نقش دارند که مهمترین آنها میزان کارایی و همچنین هزینه های تمام شده و مصرف انرژی این تاسیسات می باشد. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 محصولی است که با توجه به تمامی فاکتورهای گفته شده طراحی و تولید شده است و به خوبی می تواند تهویه ی ساختمان شما را انجام دهد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 با استفاده از به روزترین دانش صنعت تهویه تولید شده است. این محصول به سرعت توانسته سهم خود را از بازار جهانی دریافت نماید و جای خود را در ساختمان های مدرن تثبیت کند. استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 می تواند هزینه های مصرف برق برای تهویه ی ساختمان را 30 تا 40% کاهش دهد.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 این است که شما می توانید تنها با استفاده از یک دستگاه تهویه ی مطبوع، تمامی فضاهای ساختمان که به تهویه نیاز دارند را تهویه نمایید. در واقع داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 یک سیستم تهویه ی مرکزی است که هوای تهویه شده را در یک یونیت تولید می نماید و آن را توسط کانال هایی به تمامی نقاط ساختمان هدایت می کند.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 به صورت پیشفرض فقط می تواند در فاز سرمایشی هوای ساختمان را تهویه نماید اما می توان با نصب کویل آب گرم در فصول سرد سال از این محصول برای گرم کردن محیط داخلی ساختمان بهره گرفت. به این ترتیب این محصول می تواند هم سرمایش و هم گرمایش ساختمان را تامین نماید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 دارای ترموستات کنترلی است که پیوسته دمای هوا را کنترل می نماید. شما می توانید با استفاده از کنترلر دستگاه دمای مورد نظرتان و همچنین فاز سرمایشی یا گرمایشی دستگاه را مشخص نمایید و ترموستات با توجه به تنظیمات شما دستور راه اندازی دستگاه را صادر می نماید. کارکرد دستگاه پیوسته ادامه دارد تا دمای هوای داخل به دمای مورد نظر شما برسد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می باشد که این دو بخش بوسیله ی لوله هایی به یکدیگر مرتبط هستند. در سیکل سرمایش سیال مبرد پیوسته از طریق این لوله ها بین دو یونیت در رفت و آمد می باشد و طی یک فرآیند مشخص گرما را در کویل سرد یونیت داخلی از هوای داخل جذب می نماید و آن را در کویل تبادل حرارت یونیت خارجی به هوای محیط خارجی ساختمان انتقال می دهد. سیال مبرد پس از جذب گرما تبدیل به بخار می شود و از یونیت داخلی به یونیت خارجی انتقال می یابد اما در مسیر ورودی این سیال در فاز مایع است. به همین دلیل سایز لوله های ورودی و خروجی در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 با یکدیگر تفاوت دارند. سیال مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 از نوع R140A می باشد. بسیاری از مبرد های استفاده شده در سیکل های سرمایشی در صورت نشت می توانند باعث آسیب های جبران ناپذیری به طبیعت شوند اما این سیال کاملا با طبیعت سازگاری داشته و هیچ آسیبی به آن وارد نمی آورد.

در سیکل گرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 یونیت خارجی از مدار خارج می شود و هوای داخلی ساختمان پس از تصفیه توسط فیلتر های دستگاه توسط فن با سرعت از میان کویل آب گرم عبور داده می شود و به این ترتیب دمای آن افزایش می باشد. این هوا توسط یک سیستم کانال کشی مناسب به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 دارای یک فیلتر بسیار پرقدرت است که می تواند به خوبی هوای ورودی به یونیت داخلی را تصفیه نماید. این فیلتر قادر است تمامی آلودگی های هوا را به خود جذب نماید. همچنین فیلتر استفاده شده در این دستگاه آنتی باکتریال و ضد قارچ بوده و به راحتی می توان آن را شستشو نمود. کیفیت هوای خروجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 بسیار به فبلتر موجود در آن وابسته است. به همین دلیل توصیه می شود به طور مرتب این فیلتر مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت نیاز گردگیری شود. کثیف بودن این فیلتر علاوه بر افزایش 6% مصرف برق، کارایی دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 در هنگام کارکرد بسیار کم صدا عمل می کند و صدای آن به هیچ عنوان برای ساکنین ساختمان آزار دهنده نمی باشد. حد اکثر میزان صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 برابر 54 و 65 دسی بل است.

قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 با توجه کارایی و مشخصات فنی این محصول و مقایسه ی آن با محصولات مشابه، بسیار مناسب می باشد. فن موجود در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 بسیار پر قدرت بوده و می تواند با سرعت 1500 دور بر دقیقه هوا را به داخل کانال ها هدایت نماید. این موضوع باعث شده است که ظرفیت این دستگاه به مراتب بالاتر از محصولات همتراز خود باشد. به این ترتیب داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 می تواند تنها در چند دقیقه دمای هوای داخلی ساختمان را به دمای مورد نظر شما برساند.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 می تواند علاوه بر فاز سرمایشی و گرمایشی در حالت فن راه اندازی شود. در این حالت تنها فن دستگاه به کار می افتد و کویل های سرد و گرم هر دو غیر فعال هستند. به این ترتیب در این حالت تغییری در دمای ساختمان ایجاد نشده و فقط هوا تصفیه شده و در داخل ساختمان به جریان در می آید.

به دلیل ظرفیت بالای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 برق مصرفی آن از نوع سه فاز می باشد. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی این محصول به ترتیب 80000 و 88000 بی تی یو بر ساعت است و می تواند حجم هوایی به اندازه ی 2685 فوت مکعب بر دقیقه را وارد کانال ها نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 80000 می توانید با مشاورین ما در تماس باشید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت