داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 در حالت معمول برای ایجاد سرمایش در ساختمان ساخته شده است. اما می توان با نصب کویل آب گرم بر روی آن در فصول سرد سال از آن برای گرمایش ساختمان نیز استفاده نمود.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000

در دنیای پر هیاهوی امروز داشتن یک محیط آرام در درون ساختمان یک امر ضروری است و ساختمان سازان و معماران باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. تهویه ی مطبوع یکی از مهمترین مواردی است که آسایش ساکنین ساختمان به آن وابسته می باشد. به همین دلیل است که پیمانکاران ساختمانی همواره تلاش می کنند که بهترین سیستم های تهویه مطبوع را برای ساختمان خود تهیه نمایند. یکی از بهترین سیستم های تهویه ی مطبوع ساختمان داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 است که هم به خوبی قادر است کار تهویه ساختمان را انجام دهد و هم مقرون به صرفه بوده و میزان مصرف معقولی دارد.

در تولید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 از آخرین تکنولوژی های صنعت تهویه مطبوع استفاده شده است. یکی از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 این است که قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه با همین مشخصات فنی، به مراتب پایینتر می باشد.

مشخصات داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000به راحتی می تواند تمامی نقاط ساختمان را تهویه نماید. این محصول دارای یک یونیت تهویه ی هوا است که در نقطه ای از داخل ساختمان نصب می شود و هوای تهویه شده توسط کانال به تمامی فضاها منتقل می گردد. بنابراین یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 این است که تنها با یک دستگاه می توانید چندین فضای مجزا را در داخل ساختمان تهویه نمایید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 در حالت معمول برای ایجاد سرمایش در ساختمان ساخته شده است. اما می توان با نصب کویل آب گرم بر روی آن در فصول سرد سال از آن برای گرمایش ساختمان نیز استفاده نمود. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی این دستگاه به ترتیب برابر 42000 و 46200 بی تی یو بر ساعت می باشد و این دستگاه می تواند حجم هوایی معادل 1250 فوت مکعب بر دقیقه را وارد کانال ها نماید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می باشد. این دو بخش توسط لوله هایی که سیال مبرد در آنها رفت و آمد دارد به یکدیگر متصل می شوند. عملکرد داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 42000 در فاز سرمایش به این صورت است که هوای داخل ساختمان از ورودی یونیت داخلی مکش شده و پس از عبور از فیلتر دستگاه، توسط فن از روی کویل سرد عبور داده می شود تا پس از تبادل حرارت در کویل با سیال مبرد خنک شود و با کانال ها انتقال یابد. سیال مبرد پیوسته در کویل سرد در جریان است و گرمای هوا را به خود جذب می نماید و تغییر فاز داده و تبدیل به بخار می شود. سیال مبرد که اکنون به گاز تبدیل شده است توسط لوله های خروجی به یونیت خارجی منتقل می شود تا حرارت خود را به هوای بیرون از ساختمان منتقل کرده و دوباره خنک شود. این فرآیند توسط کندانسور یونیت خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 انجام می شود. طی چند فرآیند، در یونیت خارجی سیال مبرد دوباره برای جذب حرارت هوای داخلی ساختمان آماده می گردد و پس از آن توسط لوله های ورودی به کویل سرد منتقل می شود. به این ترتیب این چرخه بصورت پیوسته ادامه پیدا می کند و هوای داخلی ساختمان خنک می گردد.

سیکل گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 کمی با سیکل سرمایشی آن تفاوت دارد. در این سیکل کویل سرد به همراه لوله های ورودی و خروجی و همچنین کل یونیت خارجی از مدار خارج می شوند و تنها فن دستگاه به همراه کویل گرم در مدار می مانند. در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 آب گرم توسط پکیج یا موتورخانه تامین می گردد. هوای مکش شده پس از عبور از روی کویل آب گرم حرارت پیدا کرده و گرم می شود. این هوا توسط کانال به تمامی فضاهای ساختمان منتقل می گردد.

مزایای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 42000 برای ساختمان های مدرن و زیبا، قابلیت مخفی کردن تمامی تاسیسات در سقف کاذب ساختمان می باشد به طوری که تنها دریچه های ورود هوا از داخل ساختمان نمایان است. این موضوع از دو جهت اهمیت دارد. اول اینکه با استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 زیبایی ظاهری ساختمان حفظ می شود و ثانیا هیچ فضای مفیدی از داخل ساختمان برای قرار دادن تاسیسات تهویه اشغال نمی گردد. ارتفاع یونیت داخلی تنها 35 سانتی متر است و وزن آن 60 کیلو گرم می باشد.

برق مصرفی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 از نوع تکفاز 220 ولت با فرکانس 50 هرتز می باشد. به این ترتیب از این محصول می توان به راحتی در تمام نقاط ایران استفاده نمود. از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 می توان در واحدهای مسکونی و تجاری، هتل ها، رستوران ها، سالن های اجتماعات و … بهره گرفت. توجه داشته باشید که بهتر است کانال های تقسیم  هوا همگی در یک طبقه باشند. اگر هوای خروجی از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 یک طبقه از ساختمان را تهویه نماید راندمان کاری دستگاه افزایش خواهد یافت.

استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 می تواند مصرف برق مورد نیاز برای تهویه ساختمان را در مقایسه با اسپلیت های دیواری تا 40 درصد کمتر کند و هوایی به مراتب تمیزتر و سالم تر را برای شما مهیا نماید. این دستگاه از یک فیلتر پلاستیکی بسیار مدرن بهره می برد و به خوبی می تواند بوی بد هوا، باکتری ها و آلودگی های آن را به جذب نماید.

یکی از اهداف ساختمان سازان جلوگیری از ورود صداهای محیط خارجی ساختمان به داخل است. در همین راستا شرکت سایجو دنیکی محصولات خود را طوری طراحی نموده است که بسیار کم صدا باشند و آسایش ساکنین ساختمان را تهدید نکنند. حداکثر میزان صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 به ترتیب 50 و 60 دسی بل می باشد. این میزان صدا به هیچ عنوان آزار دهنده نیست و حتی گاهی به گوش هم نمی رسد.

از مهمترین مواردی که هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع باید به آن توجه نمود، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000 می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 42000  می توانید با مشاورین ابزار تهویه تماس حاصل نمایید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت