داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000

از مهمترین مواردی که موقع خرید یک دستگاه سرمایش گرمایش تهویه مطبوع باید مورد توجه قرار داد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 می باشد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000

یکی از مهمترین فاکتورهای یک ساختمان مدرن و پیشرفته، تهویه ی مناسب آن در سرما و گرما است. به طوری که ساکنین آن همواره هوایی مطبوع و دمایی معتدل را درون ساختمان داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت تهویه مطبوع این موضوع اکنون به آسانی برای ساختمان ها قابل دسترسی می باشد. استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 می تواند ساختمان شما را به این اهداف برساند. این محصول علاوه بر کارایی بسیار مناسب میزان مصرف برق بسیار پایینی دارد. به طوری که استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 در مقایسه با اسپلیت های دیواری می تواند هزینه های مربوط به مصرف برق ساختمان را تا 40% کاهش دهد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 می تواند در شرایط هوایی حاره ای و مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با تمامی اقلیم های ایران سازگار بوده و می تواند در تمامی استان ها نصب گردد. در تولید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 از به روزترین و کارامدترین تکنولوژی های صنعت تهویه استفاده شده است به طوری که این محصول به سرعت توانسته جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کند و مورد توجه مشتریان قرار گیرد. این سیستم از نوع سیستم های تهویه مطبوع مرکزی می باشد که هوای تهویه شده در یک نقطه در یونیت داخلی تولید می گردد و توسط یک سیستم کانال کشی مناسب به فضاهای مختلف ساختمان انتقال می یابد. بنابراین داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند چند بخش مجزا در ساختمانشان را به طور یکنواخت و یکجا تهویه نمایند.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 به صورت پیش فرض تنها می تواند سرمایش ساختمان را تامین نماید اما با نصب کویل آب گرم بر روی این محصول می توانید در فصول سرد سال از این دستگاه به عنوان گرماساز نیز استفاده نمایید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی به همراه لوله های ارتباط دهنده ی آنها تشکیل شده است که سیال مبرد در سیکل سرمایش دستگاه پیوسته بین این دو یونیت در حال رفت و آمد بوده و گرمای هوای داخل را به بیرون از ساختمان انتقال می دهد. به طور دقیقتر کارکرد دستگاه در فاز سرمایشی به این صورت است که هوا توسط یونیت داخلی مکش شده و از فیلتر های دستگاه عبور داده می شود تا آلودگی های آن گرفته شود. سپس هوا توسط فن قدرتمند دستگاه از میان کویل های سرد عبور کرده و دمای آن کاهش می یابد و سپس از طریق کانال های تعبیه شده به تمامی نقاط ساختمان می رود.

اجزای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000

مبرد استفاده شده در سیکل تبرید دستگاه داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 36000 مبرد R140A است. این سیال به خوبی حرارت را به خود جذب نموده و آن را به بیرون انتقال می دهد. پس از جذب حرارت هوای داخل در کویل سرد، مبرد به یونیت خارجی منتقل می گردد. در یونیت خارجی سیال مبرد با هوای بیرون تبادل حرارت کرده و سرد می شود و پس از فرآیندی دوباره برای جذب حرارت هوای داخلی ساختمان آماده می شود. در این مرحله سیال به یونیت داخلی منتقل شده و به نقطه ی شروع سیکل می رسد. این سیکل پیوسته در فاز سرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 در حال رخ دادن می باشد. همانطور که گفته شد می توان با نصب کویل گرم بر روی خروجی یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 از آن به عنوان گرماساز نیز استفاده کرد. در این حالت هوا توسط فن از روی کویل گرم عبور کرده و پس از گرم شدن از طریق کانال به فضای داخلی ساختمان هدایت می شود و دمای داخلی ساختمان افزایش می یابد.

فین های موجود در تمامی کویل های استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 همگی از جنس آلومینیوم هستند. البته تمامی لوله ها و اتصالات موجود در این دستگاه از جنس مس می باشند که در مقایسه با آلومینیوم قابلیت انتقال حرارت بالاتری دارد. این در حالی است که در عمده ی محصولات مشابه با همین قیمت و مشخصات فنی، تمامی این لوله ها و اتصالات آلومینیومی هستند. استفاده از مس می تواند راندمان انتقال حرارت دستگاه را بالاتر برده و مصرف انرژی را کاهش دهد.

ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 به ترتیب برابر 36000 و 39600 بی تی یو بر ساعت بوده و حجم هوادهی آن برابر 1150 فوت مکعب بر دقیقه می باشد. استفاده از فن بسیار پرقدرت با سرعت 1500 دور بر دقیقه در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 باعث شده است که ظرفیت این محصول در مقایسه با محصولات همتراز خود تا حدود 25% بالاتر باشد. برق مصرفی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 تکفاز 220 ولت با فرکانس 50 هرتز می باشد.

مزایای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000

از جمله مهمترین فاکتورهای یک دستگاه تهویه ی مناسب کم صدا بودن آن در هنگام کار می باشد. در طراحی داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 36000 این موضوع به خوبی رعایت شده است به طوری که یونیت های داخلی و خارجی این دستگاه به ترتیب به میزان 47 و 59 دسی بل صدا تولید می نمایند.

هوای تهویه شده توسط داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 بوسیله ی یک فیلتر پلاستیکی بسیار مدرن تصفیه می شود. به طوری که هوای خروجی عاری از هرگونه گرد و غبار و مواد آلرژی زا و باکتری ها می باشد. این فیلتر آنتی باکتریال و ضد قارچ است و استفاده از آن باعث می شود هوای خروجی کاملا سالم و تمیز باشد. البته لازم به ذکر است که این فیلتر ها اکسیژن هوا را افزایش نمی دهد. بنابر این در صورتی که در فضای داخلی ساختمان به اجاق گاز یا مشعلی روشن می شود، بهتر است هوای داخلی ساختمان به طور مرتب تعویض گردد تا کیفیت هوای خروجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000  همواره در شرایط مطلوب باقی بماند.

یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 تنها 59 کیلوگرم وزن دارد و ارتفاع 30 سانتی متری آن باعث شده است که بتوان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان پنهان نمود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 36000 با مشاورین ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت