داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000

مهمترین موضوعاتی که در هنگام خریدن یک سیستم گرمایش سرمایش تهویه مطبوع باید مورد توجه قرار داد مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 می باشد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000

سرمایش و گرمایش مناسب محیط داخلی ساختمان ها یکی از مهمترین وضایف مهندسین تاسیسات و سازندگان ساختمان ها می باشد. به همین دلیل این افراد همواره به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین تاسیسات تهویه مطبوع متناسب با محیط ساختمان خود هستند. در این میان ظهور داکت اسپلیت ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و بسیاری از مشتریان برای تهویه ی مکان های خود از این سیستم ها بهره گیری می نمایند. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 یکی از پرکاربرد ترین و به روزترین سیستم های تهویه مطبوع صنعتی است که به خوبی می تواند نیاز تهویه ی ساختمان شما را برطرف نماید. داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 30000 دارای یک واحد تولید هواساز مرکزی است که هوای تهویه شده را از طریق کانال به تمامی بخش های نیازمند تهویه در ساختمان هدایت می نماید.
داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 می تواند سرمایش مورد نیاز ساختمان را تامین نماید. علاوه بر این تنها با نصب کویل آب گرم در مسیر خروجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 می توان از آن به عنوان گرماساز در ساختمان استفاده نمود. ظرفیت و کارایی این دستگاه در مقایسه با محصولات هم قیمت خود به مراتب بالاتر می باشد. همچنین با نگاهی به مشخصات فنی این دستگاه متوجه خواهید شد که در ساخت آن از بهترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. با بررسی کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 می توانید این موضوع را به روشنی مشاهده نمایید.

مشخصات داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000

ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 به ترتیب برابر 30000 و 33000 بی تی یو بر ساعت می باشد. این اختلاف در سرمایش و گرمایش به دلیل سیکل های متفاوت دستگاه در این دو حالت بوجود آمده است. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی به همراه لوله های رفت و برگشتی ارتباط دهنده ی این دو یونیت تشکیل شده است. در سیکل سرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000، سیال انتقال دهنده ی حرات یا سیال مبرد، گرمای هوای داخل را به خود جذب می کند و آن را به بیرون از ساختمان انتقال می دهد. انتقال حرارت زمانی اتفاق می افتد که هوای داخلی ساختمان توسط یونیت داخلی مکش شده و پس از عبور از فیلتر های دستگاه توسط فن از روی کویل سرد عبور داده می شود. هنگام عبور هوا از روی کویل سرد، مبرد گرما را به خود جذب نموده و هوا خنک می شود. این هوای خنک توسط کانال های تعبیه شده در ساختمان به نقاط مختلف انتقال داده می شود. سیال مبرد پس از جذب حرارت به بخار تبدیل شده و از طریق لوله ی خروجی به یونیت خارجی منتقل می گردد. در این بخش سیال مبرد گرمای خود را در کویل انتقال حرارت یونیت خارجی به هوای بیرون می دهد و پس از فرآیندی خنک شده و به مایع تبدیل می شود و برای جذب حرارت مجددا آماده می گردد. سیال آماده شده توسط لوله ی ورودی به یونیت داخلی فرستاده می شود. این سیکل بطور پیاپی انجام می گیرد تا دمای داخلی محیط مورد نظر شما کاهش یافته و به دمای مطلوب برسد. سیال مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 از نوع R140Aمی باشد که از جمله به روزترین مبرد های سیکل های تبرید به شمار می آید.
در سیکل گرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 یوینت خارجی از مدار خارج می شود. فن دستگاه هوای مکش شده را از روی کویل گرم عبور می دهد و اینبار هوا پس از عبور از روی کویل، گرم می شود. به این ترتیب داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 قادر است هم سرمایش و هم گرمایش محیط داخلی ساختمان را تامین نماید.
فن دستگاه داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 30000 بسیار پرقدرت بوده و قادر است با سرعتی معادل 1500 دور بر دقیقه هوا را به داخل کانال ها هدایت نماید. برای کارایی بیشتر این دستگاه توصیه می شود از هر دستگاه داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 فقط برای تهویه ی فضاهای یک طبقه استفاده شود تا تهویه بصورت کاملا یکنواخت صورت بگیرد.

ویژگی های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000

معمولا ترموستات های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 در مسیر هوای برگشتی نصب می گردد. این سنسورها باید دور از جریان مستقیم هوا و نور خورشید نصب گردند تا عملکرد درستی داشته باشند. هنگامی که شما با استفاده از کنترلر دمای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 را روی دمای مورد نظرتان تنظیم می نمایید، ترموستات اختلاف این دما و دمای داخلی را اندازه گیری کرده و دستور راه اندازی سیستم را صادر می کند. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 تا زمانی که دمای داخل به دمای مطلوب نرسیده باشد فعالیت خواهد کرد.
در مدل های دارای WIFI داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده شده است. با استفاده از این تکنولوژی شما می توانید این دستگاه را با استفاده از تلفن همراه و اینترنت کنترل نمایید. کافی است نرم افزار مربوط به داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 را نصب کرده و تنظیمات آن را انجام دهید. یکی از ایده های جالب به کارگرفته شده در این محصول این است که هنگامی که شما به محدوده ی 3 کیلومتری محل داکت اسپلیت نزدیک می شوید، از این دستگاه پیامی دریافت می کنید که از شما می خواهد آن را روشن کرده و روی دمای مطلوب مورد نظرتان تنظیم نمایید. به این ترتیب هنگامی که به خانه می رسید دستگاه دمای داخلی ساختمان را به دمای مطلوب شما رسانده است. این تکنولوژی باعث می شود دیگر برای معتدل بودن دمای ساختمان در هنگام ورود، سیستم تهویه را برای مدت طولانی روشن نگذارید و از ساختمان خارج شوید.
کارکرد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 بسیار کم صدا می باشد به طوری که در فضاهای دور از یو.نیت داخلی صدایی از دستگاه به گوش نمی رسد. حداکثر میزان صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 به ترتیب 45 و 56 دسی بل می باشد.

مهمترین موضوعاتی که در هنگام خریدن یک سیستم گرمایش سرمایش تهویه مطبوع باید مورد توجه قرار داد مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 30000 می توانید با مشاورین ابزار تهویه تماس بگیرید و از اطلاعات آنها در مورد این محصول بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت