داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000

از جمله عواملی که پیش از خرید یک سیستم تهویه مطبوع سرمایشی گزمایشی باید به آن توجه نمود، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 می باشد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000

پیدایش سیستم های تهویه مطبوع صنعتی کمک بزرگی برای کمتر شدن هزینه های مربوط به مصرف انرژی در تهویه می باشد. این سیستم ها عمدتا برای ساختمان هایی مورد استفاده  قرار می گیرند که دارای چند فضا یا چندین خروجی هوا هستند.یکی از پرکاربرد ترین سیستم های تهویه مطبوع مرکزی داکت اسپلیت ها می باشند. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 یکی از شناخته ترین سیستم های مطبوع مرکزی موجود در بازار است که در تولید آن از به روزترین و کارامدترین تکنولوژی های این صنعت استفاده شده است. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000  می تواند تمامی فضاهای ساختمان را به طور یکنواخت تهویه نموده و هزینه های مربوط به مصرف برق را تا 40% کاهش دهد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 دارای یک واحد داخلی و یک واحد خارجی است که با استفاده از لوله های رفت و برگشتی به یکدیگر متصل شده اند. در سیکل سرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 هر کدام از بخش های دستگاه وظیفه ی معینی دارند. یونیت داخلی هوای داخل ساختمان را مکش می کند و پس از عبور آن از فیلتر های دستگاه، با استفاده از فن پر قدرت خود آن را از روی کویل سرد عبور می دهد تا دمای هوا کاهش پیدا کند. هوای خنک شده از خروجی های دستگاه به داخل کانال ها منتقل شده و از طریق دریچه های موجود در فضاهای داخلی به اتاق ها، سالن ها و دیگر فضاهایی که نیاز به تهویه دارند وارد می شود.

سیال مبرد در کویل سرد یونیت داخلی داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 25000 حرارت را از هوا جذب نموده و آن را به خارج ساختمان انتقال می دهد. این انتقال حرارت در کویل موجود در یونیت خارجی دستگاه اتفاق می افتد. یونیت خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 وظیفه دارد حرارت سیال مبرد را به خارج ساختمان انتقال داده و سیال را برای سیکل بعدی آماده کند. سیال مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 از نوع R140A می باشد که هم قادر است به خوبی حرارت را جذب نموده و آن را انتقال دهد و هم کاملا با محیط زیست سازگاری دارد و در صورت نشت آسیبی به آن وارد نمی نماید.

مشخصات داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 به راحتی در سقف کاذب مخفی می شود و هیچ کدام از تاسیسات این دستگاه در نمای داخلی قابل مشاهده نیستند و فقط دریچه های ورودی هوا به فضاهای ساختمان رویت می شوند. این موضوع از دو جهت اهمیت دارد. اول اینکه با استفاده از داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 25000 هیچ فضایی در نمای داخلی اشغال نمی شود و ثانیا زیبایی دکوراسیون داخلی حفظ می گردد.

قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و با توجه به کارایی و کیفیت آن بسیار مناسب است. فن استفاده شده در این دستگاه قادر است با سرعت 1500 دور بر دقیقه هوا را به داخل کانال ها انتقال دهد. این موضوع باعث شده که ظرفیت این دستگاه در مقایسه با محصولاتی با مشخصات فنی مشابه، 25% بیشتر باشد.

با نصب کویل آب گرم بر روی خروجی یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 می توان از این دستگاه در فصول سرد سال برای گرمایش ساختمان استفاده نمود. در حالت گرمایش یونیت خارجی از مدار خارج می شود و به این ترتیب میزان برق مصرفی در مقایسه با حالت سرمایش کمتر می گردد. به این ترتیب داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 قادر است در سه حالت سرمایشی، گرمایشی و کارکرد فن راه اندازی شود. در حالت فن، داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 تنها هوای داخلی ساختمان را تصفیه کرده و آن را به جریان می اندازد و تغییری در دمای آن ایجاد نمی نماید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 قادر است در مدت کوتاهی تمامی فضاهای ساختمان را بطور یکنواخت تهویه نماید. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی این محصول به ترتیب 25000 و 27500 بی تی یو بر ساعت می باشد. برق مصرفی این محصول از نوع تکفاز 220 ولت 50 هرتز می باشد که کاملا با سیستم برق رسانی ایران سازگاری دارد. حجم هوای خروجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 برابر با 750 فوت مکعب بر دقیقه است که مهندسین تاسیسات با توجه به این فاکتورها و محاسبه ی بار حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمان باید این دستگاه را خریداری نمایند.

ویژگی های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 برابر 300*750*1000 میلیمتر (ارتفاع * عرض * طول) می باشد.  این دستگاه تنها 30 سانتی متر ارتفاع دارد و به راحتی می توان آن را در سقف کاذب ساختمان جاسازی نمود. همچنین وزن این یونیت تنها 49 کیلوگرم است.

در کویل های یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 سه ردیف فین آلومینیومی قرار داده شده است و تمامی لوله های داخلی کویل از جنس مس می باشد. در کویل گرم نرخ جریان آب گرم 5 گالن بر دقیقه است. همچنین تمامی اتصالات داخلی کویل ها نیز از جنس مس می باشد.

یکی از مهمترین وظایف دستگاه تهویه، تصفیه ی مناسب هوای داخلی ساختمان می باشد. فیلتر های استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 به خوبی می توانند تمامی گرد و غبار های موجود در هوا، بوی بد غذا، دود سیگار و همچنین باکتری ها و ذرات آلرژی زا را به خود جذب نموده و هوایی بسیار سالم را برای محیط فراهم نمایند. در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 از 3 فیلتر هوا استفاده شده است و عملکرد دستگاه به شدت به این فیلتر ها وابسته است. از این رو بهتر است این فیلتر ها بصورت دوره ای و حداکثر هر دو هفته یکبار مورد بازبینیی قرار گیرند و گردگیری شوند. تمیز کاری فیلتر های دستگاه علاوه بر بهبود عملکردی آن، می تواند مصرف برق دستگاه را نیز کاهش دهد.

میزان صدای تولید شده توسط یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 تنها 42 دسی بل می باشد که این میزان صدا به هیچ عنوان برای ساکنین ساختمان آزار دهنده نخواهد بود.

از مهمترین عواملی که هنگام خرید سیستمهای سرمایش گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و همچنین دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 25000 می توانید با مشاورین ابزار تهویه تماس گرفته و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت