داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000

موردی که موقع خرید یک سیستم سرمایش گرمایش تهویه مطبوع به آن توجه نمود، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 می باشد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000

تهویه مطبوع ساختمان یکی از چالش های ساختمان سازی است که مهندسین تاسیسات همواره با آن روبرو هستند. یافتن بهترین سیستم تهویه ی مطبوع که هم از نظر کارایی شرایط مطلوبی داشته باشد و هم از لحاظ مصرف انرژی و هزینه های تمام شده مقرون به صرفه باشد، مقوله ای است که کارفرمایان همواره به دنبال آن هستند. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 محصولی است که تمامی ویژگی های یک داکت اسپپلیت را دارد و به خوبی می تواند نگرانی های سازندگان در مورد تهویه ی ساختمان را برطرف نماید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است که هر کدام در سیکل سرمایش دستگاه وظیفه ی معینی دارند. سیال مبرد یا سیال انتقال دهنده ی حرارت، در کویل سرد یونیت داخلی حرارت را از هوای عبوری دریافت کرده و آن را سرد می کند. این هوای سرد از طریق کانال هایی به نقاط مختلف ساختمان انتقال داده می شود. سیال مبرد پس از دریافت حرارت هوا تبدیل به بخار می شود و از طریق لوله ی خروجی به یونیت خارجی انتقال می باشد. در این یونیت سیال مجددا سرد شده و به حالت مایع در می آید و پس از گذر از چند مرحله دوباره از طریق لوله ی ورودی به یونیت داخلی فرستاده می شود تا سیکل مجددا طی شود. این چرخه پیاپی اتفاق می افتد تا دمای داخلی ساختمان به دمای مطلوب برسد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 از نوع R140A است که هم با طبیعت سازگاری دارد و هم می تواند به خوبی کار انتقال حرارت از داخل به بیرون ساختمان را انجام دهد.

مزایای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 قابلیت تامین هوای تهویه شده برای چند فضای مجزا در داخل ساختمان است. این در حالی است که با استفاده از این محصول و قرار دادن آن در سقف کاذب ساختمان، در داخل محیط ساختمان هیچ فضایی اشغال نمی شود. همچنین فقط دریچه های خروجی هوا در فضای داخلی ساختمان قابل رویت هستند و این موضوع باعث می شود ظاهر زیبای داخل ساختمان حفظ شود.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 به خودی خود قابلیت تامین گرما را ندارد اما با قرار دادن کویل گرم در مسیر خروجی هوا می توان از این دستگاه به عنوان گرماساز نیز استفاده نمود. در فاز گرمایشی فن دستگاه هوا را از روی کویل گرم عبور می دهد و آن را به داخل کانال ها هدایت می کند. به این ترتیب می توان از داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 13000 هم برای سرمایش و هم برای گرمایش ساختمان استفاده نمود.

ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 به ترتیب برابر با 13000 و 14100 بی تی یو بر ساعت می باشد و این دستگاه می تواند حجم هوایی برابر 400 فوت مکعب بر دقیقه را به کانال ها ارسال نماید. نوع برق مصرفی این محصول تکفاز 220 ولت 50 هرتز است که به خوبی با سیستم برق رسانی ایران سازگاری دارد.

وزن و ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 برابر 45 کیلوگرم و 300*735*800 میلیمتر (ارتفاع * عرض * طول) می باشد. این ابعاد و اندازه ی کوچک، باعث شده است که به راحتی بتوان یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 را در هر مکانی از ساختمان قرار داد.

مشخصات داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000

فن دستگاه داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 بسیار پرقدرت بوده و می تواند با سرعت 1500 دور در دقیقه به گردش درآید. این ویژگی باعث شده است که داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 در مقایسه با محصولات مشابه از لحاظ مشخصات فنی و قیمت، 25% ظرفیت سرمایشی و گرمایشی بیشتر را تامین نماید. همچنین سرعت بالای فن و انتقال سریع هوای تهویه شده باعث می شود هوای داخلی ساختمان تنها در چند دقیقه تهویه شود. علاوه بر دو حالت سرمایش و گرمایش، زمانی که نیازی به تغییر دمای محیط وجود ندارد، داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 می توان در حالت فن راه اندازی شود. به این ترتیب هوای داخلی ساختمان به گردش در آمده و توسط فیلتر ها تصفیه می شود اما در دمای آن تغییری ایجاد نمی شود.

تمامی لوله های موجود در کویل های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 از جنس مس هستند. این موضوع اگرچه هزینه ی تمام شده ی تولید کویل ها را برای سازنده افزایش داده است اما باعث شده انتقال حرارت به مراتب بهتر انجام شود. همچنین فین های موجود در این کویل ها همگی از جنس آلومینیوم هستند که می توانند به خوبی انتقال حرارت را انجام دهند.

میزان صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 برابر با 40 و 47 دسی بل می باشد. این میزان صدا بسیار ناچیز بوده و به هیچ عنوان برای ساکنین ساختمان آزار دهنده نمی باشد.  عملکرد دستگاه داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 همواره باید بدون صدا و آرام باشد. اگر پس از نصب محصول صدای ناهنجاری از آن به گوش می رسد حتما باید از این موضوع توسط کارشناسان نصب برطرف گردد.

استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 در مقایسه با اسپلیت های معمولی می تواند هزینه های برق مصرفی ساختمان را تا 40% کاهش دهد. توصیه می شود برای کارایی بهتر دستگاه از ورود نور مستقیم خورشید جلوگیری نمایید و همچنین بهتر است درزهای ساختمان را کاملا بپوشانید تا هوای تهویه شده به خارج انتقال پیدا نکند.

در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000از دو فیلتر پلاستیکی استفاده شده است که این فیلتر ها قادر هستند تمامی آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوای داخلی ساختمان را به خود جذب نمایند. این فیلتر ها آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند و تمامی ذرات آلرژی زای موجود در هوا را به خود جذب می نمایند. کارکرد مناسب داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 13000 بسیار به کارکرد صحیح این فیلتر ها وابسته می باشد. به همین دلیل بهتر است این فیلتر ها بصورت مرتب هر دو هفته یکبار گردگیری شوند تا هم کارایی دستگاه در شرایط عالی باقی بماند و هم در مصرف برق تا 6% صرفه جویی شود.

موردی که موقع خرید یک سیستم سرمایش گرمایش تهویه مطبوع به آن توجه نمود، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 13000 و دریافت کاتالوگ های آن می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت