داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000

از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 بصورت پیشفرض برای تامین سرمایش ساختمان استفاده می شود. اما می توان با نصب کویل آب گرم از این محصول برای تولید گرما برای تهویه ی ساختمان در فصول سرد استفاده نمود.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000

سیستم های تهویه مطبوع تنوع بسیاری دارند اما هر کدام با توجه به نیاز مشخصی تولید شده اند. داکت اسپلیت ها نیز با توجه به نیاز ساختمان های بزرگ به تهویه ی چندین فضا بصورت یکنواخت، طراحی و تولید شده اند. این محصولات در یک یونیت، هوای داخل ساختمان را تهویه می کنند و آن را توسط کانال به نقاط مختلف ساختمان انتقال می دهند. یکی از بهترین سیستم های تهویه مطبوع شناخته شده در این زمینه داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 می باشد که به دلیل ظرفیت بالای سرمایش برای ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 بصورت پیشفرض برای تامین سرمایش ساختمان استفاده می شود. اما می توان با نصب کویل آب گرم از این محصول برای تولید گرما برای تهویه ی ساختمان در فصول سرد استفاده نمود. سیکل سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 اندکی با هم تفاوت دارند. این دستگاه از دو یونیت مجزا نشکیل شده است که یکی از آنها در داخل و دیگری در بیرون ساختمان نصب می گردد. یونیت داخلی وظیفه دارد هوای داخل ساختمان را از طریق ورودی مکش نماید و پس از تصفیه، دمای آن را تغییر دهد و آن را به کانال ها هدایت کند. تغییر دما توسط کویل های سرد و گرم موجود در یونیت داخلی انجام می شود. در سیکل سرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 ، گرمای هوا در کویل سرد توسط سیال مبرد موجود در کویل جذب می شود. این سیال با جذب حرارت به بخار تبدیل شده و از طریق لوله ی خروجی به یونیت خارجی منتقل می گردد. یونیت خارجی وظیفه دارد سیال داغ را خنک نموده و گرمای آن را به بیرون از ساختمان انتقال دهد و سیال را مجددا برای جذب حرارت هوای داخل آماده کرده و آن را از طریق لوله ی ورودی به یونیت داخلی ارسال نماید. سیال مبرد استفاده شده در سیکل تبرید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 از نوع R140A است که قابلیت انتقال حرارت بسیار بالایی دارد و در صورت نشت هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

عملکرد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000

سیکل گرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 به این صورت انجام می شود که آب گرم موجود در کویل حرارت خود را به هوای عبوری از روی کویل انتقال می دهد و به این ترتیب هوای خروجی از یونیت داخلی گرم شده و از طریق کانال ها به اتاق ها، راهروها و دیگر نقاط ساختمان انتقال می یابد. آب گرم کویل گرم بصورت پیوسته توسط پکیج یا موتورخانه شارژ می گردد.

ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 120000 به ترتیب 120000 (35.17) و 132000 (38.69) بی تی یو بر ساعت ( کیلو وات) می باشد و این دستگاه می تواند حجم هوایی معادل  4000 فوت مکعب بر دقیقه را به کانال ها ارسال نماید. برق مصرفی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 از نوع سه فاز است و معمولا از این محصول در ساختمان های بزرگ با بار حرارتی و برودتی بالا استفاده می شود.

یونیت داخلی باید در نقطه ای از محیط داخلی ساختمان نصب گردد که این موضوع یکی از چالش های ساختمان سازان می باشد. یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 تنها 45 سانتی متر ارتفاع دارد و به راحتی می توان آن را در سقف کاذب ساختمان مخفی نمود. به این ترتیب تمامی کانال های انتقال هوا نیز در سقف پنهان می گردد و تنها دریچه های خروجی هوا از نمای داخلی ساختمان قابل رویت است. وزن یونیت داخلی 138 کیلوگرم  و ابعاد آن 450*800*1830 میلی متر (ارتفاع * عرض * طول) می باشد.

مزایای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 در مقایسه با اسپلیت های خانگی، میزان مصرف پایین برق این دستگاه می باشد، به طوری که با استفاده از این محصول می توانید هزینه های مربوط به مصرف انرژی تهویه ی ساختمان را 30 تا 40% کاهش دهید. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 از نظر راندمان مصرف انرژی در رده ی B  قرار گرفته است.

کویل های استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 وظیفه ی انتقال حرارت را برعهده دارند. به همین دلیل جنس این کویل ها باید از موادی باشد که قابلیت انتقال حرارت بسیار بالایی داشته باشند. لوله ها و اتصالات استفاده شده در کویل های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 همگی از جنس مس انتخاب شده اند و فین های به کار رفته در این محصول نیز همگی از جنس آلومینیوم هستند. این دو ماده قابلیت انتقال حرارت بالایی دارند اما مس به مراتب حرارت را از آلومینیوم بهتر انتقال می دهد. در بسیاری از محصولات مشابه با همین مشخصات فنی و قیمت ، تمامی لوله ها و اتصالات استفاده شده از جنس آلومینیوم هستند. استفاده از مس در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 باعث شده است که راندمان انتقال حرارت این محصول نسبت به محصولات مشابه به مراتب بالاتر باشد.

فن استفاده شده در یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 قادر است با سرعت 1500 دور بر دقیقه هوا را به کانال ها انتقال دهد. به این ترتیب داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 120000 می تواند تنها در چند دقیقه دمای داخلی ساختمان را به دمای مطلوب شما برساند.

از جمله مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 کارکرد آرام و کم صدای این محصول می باشد. این دستگاه علارقم ظرفیت بسیار بالای تهویه، در یونیت های داخلی و خارجی به ترتیب تنها 56 و 68 دسی بل صدا تولید می کند که این میزان صدا به هیچ عنوان آرامش محیط را بر هم نمی زند.

در تولید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 از به روزترین تکنولوژی های صنعت تهویه استفاده شده است و هوای خروجی از یونیت داخلی این محصول به دلیل وجود یک فیلتر آلومینیومی مدرن، بسیار پاک و تمیز می باشد. این فیلتر آنتی باکتریال و ضد قارچ است و به راحتی می تواند ریزترین ذرات گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا را به خود جذب نماید.

از موارد بسیار مهم به هنگام خریدن یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 120000 می باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش و همچنین دریافت کاتالوگ های این محصول می توانید با کارشناسان ابزار تهویه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت