داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 بصورت پیشفرض برای تامین سرمایش ساختمان طراحی شده است. این دستگاه دارای دو یونیت مجزا است که یکی از آنها در داخل ساختمان و دیگری در خارج ساختمان نصب می گردد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000

کیفیت ساختمان علاوه بر مصالح و سازه های به کار گرفته شده در آن، به تاسیسات به کار گرفته شده در آن نیز وابسته است. از جمله مهمترین تاسیسات ساختمانی می توان به تاسیسات تهویه مطبوع اشاره کرد. تهویه مطبوع به میزانی حائز اهمیت است که امروزه به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای یک ساختمان با کیفیت به حساب می آید. به همین دلیل ساختمان سازان برای تهویه ی ساختمان خود به دنبال سیستم هایی هستند که علاوه بر کارایی مناسب به هزینه های تمام شده ی پایینی داشته باشد. یکی از بهترین محصولات در زمینه ی تهویه ی مطبوع داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 است که هم ظرفیت بسیار بالایی دارد و هم استفاده از آن می تواند هزینه های تمام شده ی تهویه ی ساختمان را پایین آورد.

همانطور که از نام داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 پیداست، هوای تهویه شده توسط این دستگاه با استفاده از یک سیستم کانالی مناسب به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود. به همین دلیل این محصول بهترین انتخاب برای ساختمان هایی است که می خواهند با یک دستگاه، در لحظه، چندین فصای مجزا را تهویه نمایند. وزن و ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 طوری طراحی شده است که می توان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان تعبیه نموده و کانال کشی را نیز در سقف کاذب انجام داد. به این ترتیب با استفاده از داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 100000تمامی تاسیسات مربوط به تهویه ساختمان از دید ساکنین پنهان می باشد و تنها دریچه های ورودی هوا نمایان است. دریچه های بسیار زیبایی در بازار وجود دارد و می توان گفت که وجود این دریچه ها نه تنها ظاهر محیط داخلی ساختمان را خراب نمی کند بلکه با طراحی های بسیار زیبا، می تواند با دکوراسیون داخلی همخوانی داشته و به زیبایی های محیط داخلی بیافزاید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 بصورت پیشفرض برای تامین سرمایش ساختمان طراحی شده است. این دستگاه دارای دو یونیت مجزا است که یکی از آنها در داخل ساختمان و دیگری در خارج ساختمان نصب می گردد. در داخل یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 یک کویل سرد وجود دارد که هوا با عبور از آن خنک می شود. هوای داخلی از طریق ورودی های یونیت داخلی وارد دستگاه شده و پس از تصفیه توسط فیلتر، توسط فن سرعت می گیرد. هوا با سرعت از روی کویل سرد عبور کرده و دمای آن پایین می آید و سپس وارد کانال می شود.

عملکرد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000

سیکل تبرید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 به این صورت است که سیال مبرد در کویل سرد گرمای هوا را به خود جذب می نماید و تبدیل به بخار می شود. این سیال از طریق لوله ی خروجی به یونیت خارجی رفته و گرمای خود را به محیط خارجی ساختمان انتقال می دهد. این انتقال در کویل موجود در یونیت خارجی اتفاق می افتد. سیال مبرد پس از چند فرآیند در یونیت خارجی، مجددا برای جذب حرارت به یونیت داخلی ارسال می شود. این سیکل در فاز سرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 پیوسته انجام می شود و به مرور دمای هوای داخل ساختمان کاهش می یابد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 دارای یک ترموستات کنترلی است که پیوسته دمای داخل ساختمان را اندازه گیری می نماید. هنگامی که شما دستگاه را بر روی دمایی خاص تنظیم می نمایید، ترموستات اختلاف دمای درخواسته شما را با دمای محیط اندازه گیری می نماید و با توجه به ابن اختلاف دمایی دستگاه را راه اندازی می کند. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 تا زمانی که دمای هوا را به دمای مورد نظر نرسانده است به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

می توان با نصب کویل آب گرم بر روی خروجی هوای یونیت داخلی داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 100000 از آن به عنوان دستگاه گرماساز استفاده نمود. در فاز گرمایشی فن دستگاه هوا را از روی کویل آب گرم عبور می دهد و به این ترتیب دمای هوا افزایش پیدا می کند.

ویژگی های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000

ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 به ترتیب 100000 و 110000 بی تی یو بر ساعت می باشد. فن داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000بسیار قدرتمند است و می تواند با سرعت 1500 دور بر دقیقه حجم هوایی معادل 3300 فوت مکعب بر دقیقه را وارد کانال ها نماید. برق مصرفی این محصول از نوع سه فاز است و می توان از آن در هتل ها، ساختمان های اداری و مسکونی، رستوران ها و سالن های اجتماعات استفاده نمود.

قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 در مقایسه با میزان کارایی و با توجه به مشخصات فنی این محصول پایین تر از محصولات مشابه است. همچنین ظرفیت این دستگاه در مقایسه با محصولات همتراز خود 25% بیشتر می باشد.

در سیستم های تهویه مطبوع قدیمی، صدای ناشی از کارکرد دستگاه ها برای ساکنین ساختمان بسیار آزار دهنده بود. اما در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 این موضوع به طور قابل توجهی برطرف شده است و صدای ناشی از عملکرد دستگاه به هیچ عنوان محیط آرام داخل ساختمان را بر هم نمی زند. حداکثر میزان صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 در هنگام کارکرد، برابر 55 و 67 دسی بل می باشد. این میزان صدا در نقاط دور از یونیت داخلی، به سختی به گوش می رسد. در صورت شنیدن صداهای نامتعارف از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 حتما با متخصصین نصب این دستگاه تماس بگیرید و از آنها بخواهید موضوع را پیگیری نمایند.

در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 از یک فیلتر آلومینیومی بسیار مدرن استفاده شده است که به خوبی می تواند هوای داخلی ساختمان را تصفیه نماید. این فیلتر قادر است ریزترین ذرات معلق موجود در هوا را به خود جذب نموده و هوایی کاملا پاک و سالم را در خروجی به ساختمان وارد نماید. فیلتر داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 قابل شستشو بوده و به هیچ عنوان امکان رشد قارچ و تجمع باکتری بر روی آن وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی خرید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 100000 و همچنین اطلاع از خدمات پس از فروش این محصول می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت