داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000

از عمده مواردی که هنگام خرید از دستگاه های تهویه مطبوع باید به آن توجه نمود مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000

تامین آسایش ساکنین ساختمان، هواره یکی از مهمترین وظایف مهندسین و معماران ساختمانی است. تهویه ی مطبوع مناسب یکی از مهمترین نکات در این راستا به شمار می آید. به همین دلیل انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع مناسب یکی از مهمترین وظایف ساختمان سازان است. استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 علاوه بر تهویه ی مناسب ساختمان می تواند هزینه های مربوط به مصرف انرژی برای تهویه ی ساختمان را تا 40% کاهش دهد.

در تولید داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 از آخرین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. سرعت تهویه در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 بسیار بالا می باشد و تنها در چند دقیقه عملکرد دستگاه، دمای ساختمان به دمای مطلوب شما خواهد رسید.

ظرفیت تولید سرما در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 برابر با 60000 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایشی این دستگاه برابر 66000 بی تی یو بر ساعت می باشد. این محصول به دلیل حجم هوادهی نسبتا بالای خود در ساختمان های متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 بهترین انتخاب برای ساختمان هایی است که می خواهند کار تهویه ی ساختمان را بصورت مرکزی و با استفاده از کانال انجام دهند.

داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 60000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است. یونیت داخلی معمولا در داخل ساختمان و در سقف کاذب جاسازی می شود. وظیفه ی این بخش مکش هوای داخل و تصفیه و تغییر دمای آن است. این یونیت با استفاده از فن تعبیه شده در آن هوای تولید شده را از طریق کانال به تمامی نقاط ساختمان انتقال می دهد. در سیکل سرمایش سیال مبرد موجود در دستگاه در کویل سرد، گرمای هوای داخل را جذب می نماید و هوا را خنک می کند. این سیال توسط لوله ی خروجی به یونیت خارجی انتقال می یابد و در آنجا حرارت خود را به بیرون انتقال می دهد و برای سیکل بعدی آماده می شود. بنابراین یونیت خارجی وظیفه دارد سیال مبرد را خنک کرده و پس از آماده سازی آن را به یونیت داخلی ارسال نماید.سیال مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 از نوع R140A می باشد. بهتر است یونیت خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 در خنک ترین مکان ممکن دور از نور مستقیم خورشید نصب گردد تا عملکرد بهتری داشته باشد.

سیکل گرمایش در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 با سیکل سرمایش تفاوت دارد. در سیکل گرمایش، هوا پس از عبور از فیلتر دستگاه توسط فن از روی کویل های آب گرم عبور داده می شود و به کانال ها انتقال می یابد. به این ترتیب مصرف انرژی در سیکل گرمایش بسیار پایین تر از سیکل سرمایش است. زیرا بخش خارجی دستگاه در این سیکل به طور کامل از مدار خارج می گردد.

همانطور که گفته شد آسایش ساکنین ساختمان یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب سیستم تهویه ی مطبوع است. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 بسیار کم صدا است و می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای حفظ آرامش محیط ساختمان باشد. میزان صدای تولید شده توسط یونیت داخلی تنها 53 دسی بل است که این میزان صدا بسیار اندک بوده و در نقاط دور از یونیت داخلی حتی شنیده نمی شود.

تمامی لوله های استفاده شده در کویل های یونیت های داخلی و خارجی همگی از جنس مس می باشند. این موضوع اگرچه هزینه های ساخت دستگاه را بالاتر می برد اما می تواند انتقال حرارت را بسیار بهتر کند و به این ترتیب عملکرد دستگاه بهبود خواهد یافت. تمامی فین های داکت اسپلیت اینورتر Saijo denki مدل 60000  نیز از جنس آلومینیوم هستند و می توانند به خوبی کار انتقال حرارت را انجام دهند.

در هنگام استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000  می توان تنها با چند اقدام ساده مصرف انرژی و کارایی دستگاه را بهبود داد. بهتر است همواره در فاز سرمایشی از ورود نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری نمود. همچنین بهتر است تمامی درزهای ساختمان توسط درزگیر پوشانده شود تا هوای تهویه شده از ساختمان خارج نشود. علاوه بر این باید فیلتر تصفیه هوای دستگاه به طور مرتب بازبینی و گردگیری شود تا هوای خروجی همواره تازه و تمیز باشد. همچنین اگر در ساختمان از اجاق گاز، مشعل یا موارد مشابه استفاده می شود بهتر است هوای داخلی ساختمان به طور مرتب تعویض گردد.

تنظیم دما داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 توسط ترموستات دستگاه انجام می گیرد. هنگامی که شما با استفاده از کنترلر دستگاه، دمای مورد نظرتان را تنظیم می کنید، ترموستات دمای فعلی داخل را اندازه گیری می نماید و در صورتی که این دما از دمای تنظیم شده بیشتر باشد دستور روشن شدن داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 صادر می شود. ترموستات پیوسته دما را اندازه گیری می نماید و تا زمانی که دمای محیط به دمای مطلوب نرسد دستگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فن دستگاه داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000  قادر است در سه سرعت کم، متوسط و زیاد فعالیت کند و در بیشترین سرعت خود حجم هوایی معادل 2000 فوت مکعب بر ساعت را به کانال ها انتقال دهد. نوع برق مصرفی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 ، تکفاز 220 ولت 50 هرتز می باشد. از این رو می توان از آن به راحتی در ساختمان های مسکونی و تجاری بهره برداری نمود.

نگهداری از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 بسیار ساده است و معمولا این دستگاه در طول عمر مفید خود نیاز به هیچ گونه تعمیری نخواهد داشت. با این وجود در صورتی که در عملکرد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 خللی بوجود آمد بهتر است با متخصصین تعمیرات این محصول تماس گرفته و از آنها بخواهید تا تعمیرات را برای شما انجام دهد. تاکید می کنیم که هرگز تعمیرات را خودتان انجام ندهید. زیرا این کار نیاز به مهارت و تجربه ی بالایی دارد.

از عمده مواردی که هنگام خرید از دستگاه های تهویه مطبوع باید به آن توجه نمود مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از خدمات و شرایط فروش این دستگاه مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت