داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000

از موارد بسیار مهم به هنگام خریدن یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000

مصرف انرژی و تامین آسایش دو فاکتور بسیار مهم در تهیه ی تجهیزات تهویه مطبوع ساختمانی است که همواره سازندگان با توجه به آنها انتخاب خود را انجام می دهند. این انتخاب با توجه به ظرفیت حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمان انجام می شود. هنگامی که ساختمان از چند فضای مجزا تشکیل می شود برای تهویه ی آن بهترین انتخاب استفاده از داکت اسپلیت می باشد. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 یکی از محصولات ممتاز در زمینه ی تهویه ی مطبوع است که مشتریان می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 در تمامی فصول می تواند سرمایش و گرمایش ساختمان را تامین نماید.

استفاده از داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 48000 برای تهویه ی ساختمان می تواند تا 40% هزینه های مربوط به تامین انرژی مورد نیاز برای تهویه ساختمان را کاهش دهد. هوای تهویه شده توسط داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 از طریق کانال به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود. از این رو بهترین مکان برای نصب این دستگاه سقف کاذب ساختمان می باشد. زیرا با این کار علاوه بر این که فضای داخلی ساختمان برای تهویه اشغال نمی شود بلکه کانال ها و دیگر تاسیسات مربوطه ازنمای داخلی حذف می شوند و ظاهر داخلی ساختمان آسیب نمی بیند. ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 برابر با 48000 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 52800 بی تی یو بر ساعت می باشد. این تفاوت در ظرفیت به دلیل تفاوت در مکانیزم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 بوجود آمده است. این دستگاه از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده و این دو بخش توسط لوله های رفت و برگشت به یکدیگر متصل می شوند. در سیکل سرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 سیال مبرد پیوسته از طریق لوله ها بین دو یونیت در حال رفت و برگشت است و گرمای داخلی ساختمان را از هوا جذب می کند و به بیرون ساختمان انتقال می دهد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 از نوع R140A می باشد که کاملا با طبیعت سازگار بوده و در صورت نشت هیچ آسیبی به آن وارد نمی نماید.

حجم هوادهی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 در بیشترین سرعت دستگاه برابر با 1450 فوت مکعب بر دقیقه می باشد. از این رو می توان از این دستگاه در هتل ها، آپارتمان های تجاری و مسکونی، رستوران ها، سالن های اجتماعات و مکان های نظیر اینها استفاده نمود. بهترین عملکرد این دستگاه زمانی است که تمامی سیستم کانال کشی در یک طبقه قرار داشته باشد.

برق مصرفی داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 48000 از نوع 220 ولت 50 هرتز و تکفاز می باشد. همان طور که گفته شد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 می تواند در حالت های سرمایش و گرمایش ساختمان شما را تهویه نماید. درسیکل گرمایش، یونیت خارجی از مدار خارج می شود و تنها فن دستگاه هوا را از روی کویل های آب گرم عبور می دهد تا دمای آن افزایش پیدا کند. سپس این هوای گرم از طریق کانال ها به تمامی فضاهای ساختمان انتقال داده می شود. مزیت مهم استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 برای سرمایش و گرمایش این است که هنگام تهویه تمامی نقاط به طور یکنواخت تغییر دما می دهند. گفتنی است که دستگاه می تواند بدون تغییر دمای داخل و فقط با استفاده از فن کار کند و هوای داخل ساختمان را به جریان بیاندازد.

هوای ورودی به دستگاه همان هوای داخلی ساختمان است. از آنجایی که ممکن است هوا هنگام گردش در ساختمان آلوده شود بهتر است هوای تهویه شده تصفیه گردد. این کار در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 توسط یک فیلتر بسیار قدرتمند انجام می شود. این فیلتر قادر است تمامی آلودگی های موجود در هوا از جمله دود، ریزگردها، بوی غذا و بوی بد هوا، عوامل آلرژی زا و … را به خوبی جذب نماید و هوایی بسیار سالم و تمیز را به خروجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 برساند. باید توجه داشت که این فیلتر اکسیژن هوا را تامین نمی نماید و در صورتی که در محیط ساختمان اکسیژن به نحوی مصرف می شود بهتر است در فواصل منظم هوای داخلی تعویض گردد تا کیفیت هوا همواره در شرایط مطلوب قرار داشته باشد. در مجموع می توان گفت که کیفیت هوای خروجی از دستگاه با عملکرد فیلتر موجود در آن گره خورده است. از این رو باید این فیلتر ها همواره در بهترین شرایط نگهداری شوند. توصیه می شود فیلتر داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 را هر دو هفته یکبار تمیز کنید تا هم عملکرد دستگاه را بهبود دهید و هم تا 6% در مصرف برق صرفه جویی نمایید.

یونیت خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 دارای پوشش خارجی محافظ است که آن را در برابر باران و رطوبت حفظ می نماید. اما یونیت داخلی باید در مقابل رطوبت حفظ شود. این موضوع بخصوص هنگام تمیزکاری باید مورد نظر قرار گیرد.

وزن یونیت داخلی و خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 به ترتیب 66 و 106 کیلوگرم می باشد. لوله های استفاده شده در کویل های آب گرم و سرد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 همگی از جنس مس هستند که این موضوع باعث شده است که انتقال حرارت در این کویل ها به بهترین شکل اتفاق بیافتد. علاوه بر این استفاده از مس می تواند عمر لوله ها را در مقایسه با آلومینیوم بسیار طولانی تر نماید.

فن موجود در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 قادر است با سرعت 1500 دور بر دقیقه فعالیت کند که این موضوع باعث شده است که ظرفیت این دستگاه از ظرفیت دستگاه های هم تراز خود 25% بیشتر باشد. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 کارکردی بسیار کم صدا و آرام دارد و به خوبی آرامش محیط شما را حفظ می کند.

از موارد بسیار مهم به هنگام خریدن یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد کیفیت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 48000 و خدمات پس از فروش آن می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت