داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 دارای دو واحد مجزا است که یکی در داخل ساختمان و دیگری در خارج ساختمان نصب می گردد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000

امروزه مشتریان برای خرید یک واحد مسکونی با تجاری علاوه بر استحکام و زیبایی، به امکانات و ویژگی های ساختمان نیز اهمیت زیادی قائل می شوند. از این رو پیمانکاران ساختمانی و همچنین مهندسین تاسیسات باید به دنبال سیستم ها و امکاناتی باشند که بتواند توجه خریداران و ساکنین ساختمان ها را جلب نماید. سیستم های تهویه ی مطبوع یکی از مهمترین امکانات یک ساختمان به شمار می آید. هرچه این سیستم ها ارزانتر و کم مصرف تر بوده و کارایی بهتری داشته باشند، بیشتر مورد توجه مشتریان قرار خواهند گرفت. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 یکی از بهترین سیستم های تهویه ی مطبوع صنعتی است که می تواند به خوبی کار تهویه ی ساختمان شما را انجام دهد و با کمترین میزان مصرف برق بهترین کارایی را داشته باشد. تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 36000 بسیار آسان است به طوری که در طول عمر این دستگاه کمتر نیاز به تعمیر آن بوجود می آید. نگهداری این محصول نیز بسیار ساده است. کافی است فیلتر های این دستگاه به طور مرتب چک شود.
داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 این قابلیت را دارد که به آسانی هم سرمایش و هم گرمایش ساختمان شما را تامین نماید. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 برابر با 36000 و ظرفیت گرمایی آن برابر با 39600 بی تی یو بر ساعت می باشد.

اجزای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 دارای دو واحد مجزا است که یکی در داخل ساختمان و دیگری در خارج ساختمان نصب می گردد. این دو واحد توسط لوله های رفت و برگشتی به یکدیگر متصل شده اند.
در سیکل سرمایش سیال انتقال دهنده ی حرارت یا مبرد، پیوسته از طریق لوله ها بین دو واحد داخلی و خارجی جریان پیدا می کند و حرارت را از هوای داخل جذب نموده و به هوای خارج ساختمان انتقال می دهد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 از نوع R410A می باشد که در کویل سرمایش، هوای داخل توسط فن از روی آن عبور داده می شود. در هنگام عبور هوا، سیال مبرد گرما را از هوا جذب می نماید و به این ترتیب هوا را خنک می کند. این هوای خنک توسط کانال های مناسب به تمامی فصاهایی که به تهویه نیاز دارند فرستاده می شود. سیال مبرد موجود در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 با جذب حرارت هوا تبدیل به بخار شده و از طریق لوله ی خروجی به واحد خارجی انتقال می بابد. در این واحد حرارت از مبرد به هوای بیرون انتقال داده می شود و سپس مبرد دوباره تبدیل به مایع شده و برای سیکل بعدی آماده می شود و از طریق لوله ی ورودی به واحد داخلی انتقال می یابد. این چرخه پیوسته ادامه پیدا می کند تا دمای فضای داخلی ساختمان کاهش پیدا کند.
سیکل گرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 کاملا با سیکل سرمایش متفاوت است. در حالت گرمایش واحد خارجی دستگاه داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 36000 از مدار خارج شده و هوا با استفاده از فن سرعت می یابد و از روی کویل آب گرم عبور داده می شود. در حین عبور، دمای هوا افزایش پیدا می کند و به این ترتیب هوای گرم مورد نیاز ساختمان از طریق کانال ها به داخل ساختمان انتقال می یابد.
یکی از مهمترین مزیت های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 عدم اشغال فضای داخلی ساختمان است. معمولا یونیت داخلی به دلیل کوچکی و وزن کم آن در سقف کاذب جاسازی شده و کانال ها نیز از سقف کاذب عبور داده می شوند. به این ترتیب تنها دریچه های ورودی در نمای داخلی ساختمان قابل رویت می باشد. این موضوع کمک می کند که فضای داخلی ساختمان به دلیل عبور کانال های تاسیساتی زیبایی خود را از دست ندهد.
نوع برق مصرفی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 تکفاز 220 ولت 50 هرتز است. فن های دستگاه قادر هستند در سه سرعت کم، متوسط و زیاد هوا را به حرکت درآورند. حجم جریان هوای تولید شده توسط فن داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 در بیشترین حالت برابر 1150 فوت مکعب بر دقیقه است.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000

آسایش ساکنین یکی از مهمترین فاکتورها در تهویه ی مطبوع است. از این رو بسیار مهم است که سیستم تهویه با حداقل تولید صدا فعالیت کند. میزان تولید صدا در یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 برابر 47 دسی بل و در یونیت خارجی آن برابر با 59 دسی بل می باشد. این میزان صدا بسیار ناچیز بوده و به هیچ عنوان آسایش ساکنین ساختمان را بر هم نمی زند.
در مدل های دارای wifi داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 شما می توانید با نصب نرم افزار این دستگاه، داکت اسپلیت را از راه دور با استفاده از اینترنت کنترل نمایید. یکی از بهترین ایده هایی که در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 به کار برده شده این است که هنگامی که شما به محدوده ی 3 کیلومتری محل داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 نزدیک می شوید، از طرف دستگاه پیامی دریافت می نمایید که از شما می خواهد سیستم تهویه را روشن کرده و بر روی دمای مورد نظرتان تنظیم نمایید. با این کار تا زمانی که شما به ساختمان برسید، داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 دمای محیط را به دمای ایده آل شما رسانده است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای خنک ماندن ساختمان دستگاه را بطور مداوم روشن نگاه دارید.
استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 می تواند میزان مصرف برق برای تهویه ی ساختمان را تا 40 درصد کاهش دهد. در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 از فیلتری ضد قارچ و آنتی باکتریال استفاده شده است که به خوبی می تواند تمامی آلودگی های موجود در هوا را جذب کرده و هوایی بسیار سالم و تمیز به محیط انتقال دهد. کافی است این فیلتر را در فواصل زمانی دو هفته ای گردگیری و تمیزکاری کنید تا کیفیت هوا همواره در شرایط عالی باقی بماند.

از مهمترین عواملی که هنگام خرید سیستم سرمایش و گرمایش تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت