داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000

از جمله عواملی که پیش از خرید یک سیستم تهویه مطبوع سرمایشی گزمایشی باید به آن توجه نمود، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000

صرفه جویی در هزینه های مربوط به مصرف انرژی یکی از اولویت های ساختمان سازان است. به همین دلیل امروزه شاهد هستیم که در بسیاری از ساختمان ها از سیستم های تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود. داکت اسپلیت های اینورتر دار یکی از بهترین سیستم های تهویه ی مطبوع مرکزی موجود هستند که به خوبی می توانند فضای داخلی ساختمان شما را تهویه نمایند. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 یکی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات تهویه ی ساختمان می باشد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این محصول می تواند به تنهایی چند فضای مختلف را در ساختمان شما تهویه نماید. این سیستم دارای اینورتر است. یعنی می تواند هم در نقش گرماساز و هم در نقش سرماساز عمل کند.

در تولید داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 از بهترین و به روزترین تکنولوژی های صنعت تهویه استفاده شده است و استفاده از این محصول می تواند مصرف برق را 30 تا 40% کاهش دهد. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 برابر با 25000 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 27500 بی تی یو بر ساعت است. فن دستگاه داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 دارای سه سرعت کم متوسط و زیاد است که در بیشترین حالت حجم جریان هوای تولید شده برابر با 750 فوت مکعب بر دقیقه می باشد.

طراحی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000

طراحی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 به گونه ای است هم وزن آن کم باشد و هم ابعاد آن کوچک شود تا بتوان آن را در هر کجای ساختمان جاسازی کرد. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 سقف کاذب می باشد. زیرا در سقف کاذب فضای مورد نیاز برای کانال کشی وجود دارد و از همه مهمتر اینکه تمامی سیستم های تاسیساتی در سقف کاذب مخفی می ماند و تنها دریچه های ورودی هوا به ساختمان قابل مشاهده است. به این ترتیب بدون اشغال فضای داخلی ساختمان تهویه انجام می شود و زیبایی داخلی ساختمان حفظ می گردد. ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 25000 برابر 300*700*1000 (ارتفاع* عرض*طول) میلیمتر است و وزن آن 49 کیلوگرم می باشد. همچنین ابعاد و وزن یونیت خارجی نیز به ترتیب 643*997*355 میلیمتر و 56 کیلوگرم می باشد.

در سیکل تولید سرما در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 یک سیال مبرد پیوسته گرما را از داخل ساختمان به بیرون انتقال می دهد. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 دارای یک بخش داخلی و یک بخش خارجی است که هر کدام نقش مجزایی را در سیکل تبرید ایفا می نمایند. در بخش داخلی هوا هنگام عبور از روی کویل هایی که مبرد در آنها جریان دارد، خنک شده و حرارت خود را به سیال انتقال می دهد. به این ترتیب دمای سیال مبرد بالا رفته و به بخار تبدیل می شود. سپس این سیال از طریق لوله ی خروجی به بخش خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 انتقال داده می شود تا در آنجا دمای خود را در کندانسور از دست داده و دوباره تبدیل به مایع شود و پس از افزایش فشار در کمپرسور برای سیکل بعدی آماده شود. پس از این مرحله سیال مبرد دوباره از طریق لوله های ورودی به بخش داخلی منطقل می گردد و به نقطه ی اول می رسد. این چرخه در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 آنقدر تکرار می شود تا دمای هوای داخل به دمای مطلوب برسد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 از توع R410A می باشد.

در سیکل تولید گرما بخش خارجی دستگاه از مدار خارج می گردد و تنها فن و کویل های آب گرم در بخش داخلی داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 25000 مورد استفاده قرار می گیرند. هوای درون ساختمان توسط داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 مکش می شود و پس از تصفیه شدن توسط فیلتر های دستگاه سرعتش توسط فن افزایش می باشد. دمای جریان هوا با عبور از روی کویل های آب گرم افزایش می یابد و این هوای گرم از طریق کانال ها به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود. از آنجا که در سیکل تولید گرما بخش خارجی از مدار خارج می شود، میزان مصرف برق در این سیکل به نسبت سیکل تولید سرمایش به مراتب کمتر می باشد.

مزایای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000

از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 حفظ آرامش محیط داخل ساختمان می باشد. چراکه این دستگاه بسیار که صدا است و به هیچ عنوان آرامش داخلی ساختمان را هنگام کارکرد بر هم نمی زند. بلندی صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی به ترتیب برابر با 42 و 54 دسی بل می باشد که با توجه به محدوده ی شنوایی انسان این صدا بسیار ضعیف است و به سختی به گوش می رسد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 دارای دو فیلتر هوایی بسیار کارآمد است که هوای داخل را به خوبی تصفیه می نماید. این فیلتر ها بوی بد هوا، بوی غذا، انواع باکتری ها و گرد و غبار موجود در هوا، دود سیگار و ذرات آلرژی زا را به خود جذب می نماید و به این ترتیب هوای خروجی بسیار پاک و سالم می باشد. این فیلتر ها ضد قارچ و آنتی باکتریال هستند و در کیفیت تهویه ی ساختمان نقشی بسیار حیاتی ایفا می کنند. برای اینکه کیفیت هوای خروجی از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 همواره در حالت ایده آل خود باشد باید به طور مرتب این فیلتر ها مورد بازبینی قرار گیرند و گردگیری شوند. گردگیری و تمیز کاری این فیلتر ها می تواند مصرف برق دستگاه را تا 6% کاهش دهد.

در بسیاری از دستگاه های تهویه ی مطبوع، تمامی قطعات تبادل حرارت در کویل های گرم و سرد از آلومینیوم تولید می شود. آلومینیوم به دلیل قیمت کمتر در مقابل مس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما عملکرد انتقال حرارت آن در برابر مس ضعیفتر است. اما در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 بر خلاف دیگر محصولات از لوله های مسی برای کویل های سرد و گرم استفاده شده است تا راندمان انتقال حرارت افزایش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 25000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس حاصل نمایید و پاسخ پرسش هایتان را از آنها جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت