داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 قادر است در تمام فصول به راحتی سرمایش و گرمایش ساختمان شما را تامین نماید.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000

در گذشته ی نه چندان دور ساختمان با کیفیت ساختمانی بود که مصالح آن از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار بودند. اما امروزه با پیشرفت مصالح تمامی ساختمان ها کم و بیش در سطح یکسانی از این دیدگاه قرار دارند و امکانات موجود در ساختمان تعیین می کند که  کدام ساختمان کیفیت بالاتری دارد. یکی از مهمترین امکانات موجود در ساختمان سیستم تهویه ی مطبوع موجود در آن است. به همین دلیل است که بسیاری از ساختمان سازان برای تهویه ی ساختمان خود به دنبال محصولاتی هستند که کارنامه ی روشنی زمینه ی تهویه مطبوع داشته باشد. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 یکی از محصولات پرطرفدار در زمینه ی تهویه ی مطبوع می باشد که چه در بازار جهانی و چه در بازار ایران بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

در تولید داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ی تهویه ی مطبوع استفاده شده است و استفاده از این محصول می تواند 30 تا 40 درصد میزان مصرف برق را کاهش دهد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 قادر است در تمام فصول به راحتی سرمایش و گرمایش ساختمان شما را تامین نماید. این محصول همانند تمامی دستگاه های تهیه ی مطبوع دیگر از سیکل تراکمی برای سرمایش استفاده می نماید. به همین منظور داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 دارای یک یونیت داخلی برای تبادل حرارت داخل با سیال مبرد سیکل و یک یونیت خارجی برای انتقال حرارت از سیال مبرد به بیرون و آماده کردن این سیال برای سیکل بعدی می باشد.

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 طوری طراحی شده است که بتوان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان جاسازی کرده و جریان هوای تولید شده توسط آن را از طریق کانال به ساختمان انتقال داد. یکی از بهترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 این است که شما تنها با استفاده از یک دستگاه می توانید تمامی فضاهای ساختمان را با استفاده از یک سیستم کانال کشی مناسب در سرما و گرما تهویه نمایید.

یونیت خارجی نیز باید در خارج ساختمان در محلی قرار داده شود که به راحتی بتواند حرارت مبرد را به بیرون انتقال دهد. دو یونیت موجود در داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 18000 بوسیله ی لوله های ورودی و خروجی به یکدیگر متصل هستند و سیال مبرد پیوسته با دریافت حرارت داخل و انتقال آن به بیرون در این سیکل گردش می نماید.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000

در فصل سرما بخش سیکل تبرید تراکمی به طور کلی از مدار خارج می شود و هوا با عبور از یک کویل آب گرم افزایش حرارت پیدا کرده و به کانال ها انتقال داده می شود. فن استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 دارای سه سرعت هوادهی کم، متوسط و زیاد (478، 586 و 600 فوت مکعب بر دقیقه) می باشد. به این ترتیب در فصل گرم تنها فن ها و کویل آب گرم و به عبارتی یونیت داخلی فعالیت می نماید و بخش خارجی به کلی از مدار خارج می شود.

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 برابر با 18000 بی تی یو بر ساعت (5.28 کیلو وات) و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 19800 بی تی یو بر ساعت ( 5.80 کیلو وات ) می باشد. برق مصرفی این دستگاه از نوع تکفاز، 220 ولت و 50 هرتز است.  وزن یونیت داخلی برابر با 49 و وزن یونیت خارجی برابر با 37 کیلو گرم می باشد.

بر خلاف دیگر شرکت های تولید کننده ی محصولات تهویه ی مطبوع، لوله های موجود در کویل های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 همگی از جنس مس می باشد. فین های موجود در کویل نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده است. مس و آلومینیوم موادی هستند که تبادل حرارتی بسیار بالایی دارند و از این رو می توانند در محفظه ی انتقال حرارت مورد استفاده قرار گیرند.

در داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 18000 از دو فیلتر مجزا استفاده شده است که این فیلتر ها هوای عبوری از دستگاه را پیوسته تصفیه می نمایند. این فیلتر ها قادر هستند که باکتری های در حدود 0.01 میکرون موجود در هوا، بوی بد محیط، بوی غدا، گرد و غبار بسیار ریز موجود در هوا، دود سیگار و همچنین غبار های آلرژی زا را به خوبی جذب نمایند و هوایی سالم و تمیز را به محیط انتقال دهند. همانطور که پیداست، کیفیت عملکرد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 بسیار به فیلتر های موجود در دستگاه وابسته است. به همین دلیل باید همواره این فیلتر ها تمیز و در بهترین شرایط خود قرار داشته باشند. برای این منظور توصیه می شود که هر دو هفته یکبار فیلتر های دستگاه را گردگیری و تمیزکاری کنید تا هوایی بسیار با کیفیت را از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 دریافت نمایید.

در ورژن دارای وای فای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 شما می توانید با استفاده از اینترنت و تلفن همراه از راه دور دستگاه را کنترل کنید. هنگامی که به محدوده ی 3 کیلومتری محل دستگاه نزدیک شوید، آلارمی دریافت می کنید که از شما می خواهد دستگاه را روشن کرده و روی دمای مورد نظر تنظیم نمایید. به این ترتیب هنگامی که به خانه برسید داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 هوای خانه را به دمای مورد نظرتان رسانده است. به این ترتیب دیگر نیاز نیست دستگاه تهویه را روشن بگذارید تا خانه هنگام ورود شما تهویه شده باشد.

مزایای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000

یکی از مهمترین مزیت های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 نسبت به محصولات مشابه، صدای بسیار کم این دستگاه می باشد. صدای تولید شده توسط یونیت داخلی تنها 42 دسی بل می باشد که این میزان صدا در نقاط دور از یونیت حای شنیده نمی شود. در صورتی که عملکرد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 با صدا همراه بود بهتر است با کارشناسان نصب تماس بگیرید و از آنها بخواهید این موضوع را برای شما پیگیری نمایند. نصب و تعمیر داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 یک فرآیند کاملا تخصصی است از این رو بهتر است به هیچ عنوان خودتان نسبت به انجام این امور اقدامی نکنید.

از مهمترین عواملی که هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع مورد توجه قرار می گیرد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از توضیحات تکمیلی آنها در مورد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 18000 بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت