داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 قادر است در هر دو فاز سرمایشی و گرمایشی ساختمان را تهویه کند.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000

پیشرفت تکنولوژی امروزه خود را در تمامی بخش های زندگی مدرن به رخ می کشد. این پیشرفت بخصوص در صنایع مربوط به تهویه مطبوع خود را بیش از پیش نمایان کرده است. جایی که شرکت هایی مانند سایجو دنکی محصولات بسیار پیشرفته و هوشمندی را به بازار عرضه کرده اند که با استفاده از آنها دیگر هیچ نگرانی در خصوص تهویه ی مناسب ساختمان وجود نخواهد داشت. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 یکی از این محصولات است که در بازار جهانی بسیار مورد توجه ساختمان سازان و مهندسین تاسیسات قرار گرفته است.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 قادر است در هر دو فاز سرمایشی و گرمایشی ساختمان را تهویه کند. از این محصول در ساختمان های اداری و مسکونی و همچنین رستوران ها و ساختمان های مشابه اینها استفاده می شود. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 برابر با 13000 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 14100 بی تی یو بر ساعت می باشد.

همانطور که از نام داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 مشخص است، این دستگاه هوای تهویه شده را از طریق کانال به تمامی نقاط ساختمان هدایت می کند و اگر کانال کشی به درستی انجام شده باشد، دما در تمامی نقاط بصورت یکنواخت تغییر خواهد کرد. استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 از دیدگاه زیبایی شناختی می تواند بسیار به ساختمان کمک کند. زیرا یونیت داخلی این دستگاه که وظیفه ی تغییر دما و ایجاد جریان هوا را به عهده دارد، طوری طراحی شده است که می توان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان پنهان کرده و هوای آن را از طریق کانال هایی (که آنها نیز در سقف پنهان هستند) به فضای داخلی ساختمان انتقال داد. به این ترتیب با استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 هیچ فضایی در روی زمین برای تهویه ی ساختمان اشغال نمی شود و به این ترتیب به زیبایی ظاهری فضای داخل لطمه ای وارد نخواهد شد.

طراحی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000

طراحی داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 13000 به گونه ای است که نه تنها تولید صدا توسط دستگاه بسیار ناچیز می باشد بلکه جریان هوای تولید شده نیز هیچ گونه صدایی ایجاد نمی کند. به این ترتیب با استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 فضایی کاملا آرام و مطبوع خواهید داشت. حداکثر صدای تولید شده توسط یونیت داخلی برابر با 40 دسی بل می باشد که صدایی بسیار ناچیز است.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده است که این دو واحد توسط لوله هایی به یکدیگر متصل هستند و به همراه یکدیگر سیکل تبرید تراکمی را تشکیل می دهند. در این سیکل سیال مبرد پیوسته گرمای هوای داخل را در یونیت داخلی دریافت می کند و آن را به فضای بیرون در یونیت خارجی انتقال می دهد. یونیت خارجی باید در محلی مناسب در خارج ساختمان و دور از نور مستقیم خورشید نصب گردد تا عملکرد آن دچاز اختلال نگردد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 از نوع R140A می باشد که بر خلاف بسیاری از مبرد های دیگر کاملا به روز بوده و با طبیعت سازگاری کامل دارد.

بسیاری از شرکت ها به دلیل ارزانتر بودن آلومینیوم، کویل های تبادل حرارت دستگاه تهویه را از جنس آلومینیوم انتخاب می کنند اما کویل های استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 همگی از جنس مس هستند. این موضوع باعث می شود که هم عملکرد دستگاه بهتر شود و هم عمر کویل ها بسیار بالاتر باشد.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000

داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 13000  به دلیل داشتن فن هایی با سرعت 1500 دور بر دقیقه در مقایسه با محصولات مشابه دارای ظرفیت سرمایشی بیشتر (25%) می باشد. این عملکرد باعث می شود که فضای داخلی ساختمان به سرعت تهویه شود و به دمای مورد نظر کاربر برسد. سرعت کارکرد فن در سه حالت کم، متوسط و زیاد به ترتیب برابر با 331، 35 و 420 فوت مکعب بر دقیقه است.

یکی از جالب ترین تکنولوژی هایی که در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 مورد استفاده قرار گرفته است، کنترل دستگاه با استفاده از GPS تلفن همراه می باشد. با نصب نرم افزار مربوطه بر روی گوشی تلفن همراه، هنگامی که به شعاع 3 کیلومتری محل دستگاه نزدیگ می شوید، هشداری دریافت خواهید کرد و دمای محیط داخلی ساختمان به شما نمایش داده خواهد شد. در این زمان شما می توانید داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 را روشن کرده و آن را بر روی دمای مورد نظرتان تنظیم نمایید. به این ترتیب هنگامی که وارد فضای ساختمان می شوید، دمای هوا همان دمای مطلوب شما خواهد بود.

استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000در مقایسه با اسپلیت های خانگی، می تواند 30 تا 40 درصد مصرف برق را کاهش دهد و این موضوع در دراز مدت می تواند از دیدگاه اقتصادی بسیار به نفع ساکنین ساختمان تمام شود.

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 برابر با 300*735*800 (ارتفاع * عرض * طول) و ابعاد یونیت خارجی آن برابر با 490*780*320 می باشد. وزن یونیت داخلی برابر با 32 و وزن یونیت خارجی برابر با 45 کیلو گرم است. برق مصرفی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 از توع تکفاز با ولتاژ 200 و فرکانس 50 هرتز است و کاملا با سیستم برق کشور همحوانی دارد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 دارای فیلتر هایی است که به خوبی می تواند تمامی ذرات معلق موجود در هوا را جذب تماید. این فیلتر ها کاملا آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند و به خوبی هوای داخلی ساختمان را تهویه می نمایند. در این دستگاه از دو فیلتر مجزا استفاده شده است که توصیه می شود برای بهبود عملکرد دستگاه این فیلتر ها در بازه های زمانی مشخص (حداکثر دو هفته کارکرد دستگاه) گردگیری و در صورت لزوم شستشو شوند.

توجه به مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 از جمله مواردی می باشد که هنگام خرید سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش باید بررسی گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 13000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت