داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 دارای یک فیلتر آلومینیومی قوی است که به راحتی می تواند تمامی آلودگی های هوا از جمله دود، بوی بد محیط، بوی غذا، گرد و غبار و ذرات آلرژی زا را به خود جذب نماید

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000

هزینه های نگهداری و تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع برای ساکنین ساختمان ها بسیار آزار دهنده می باشد. همچنین هر گونه خرابی این دستگاه ها برای مسئولان آنها در ساختمان بسیار زیان آور و اذیت کننده است. به همین دلیل همواره پیمانکاران ساختمانی و همچنین مهندسین تاسیسات به دنبال محصولات تهویه ی مطبوع مطمئنی هستند که دوام زیادی داشته و نیاز به نگهداری خاصی نداشته باشند. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 یکی از شناخته شده ترین محصولات بازار جهانی تهویه ی مطبوع می باشد که از بهترین تکنولوژی های این صنعت در تولید آن بهره گیری شده است و به راحتی می تواند نیاز ساختمان شما را برطرف نماید.

مشخصات فنی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 به گونه ای است که بسیاری از فعالان صنعت تهویه عقیده دارند که کارایی این دستگاه در مقایسه با محصولات هم قیمت خود بسیار بالاتر می باشد. شما می توانید با مطالعه ی دقیق کاتالوگ های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 از تمامی امکانات و ویژگی های آن آگاه شوید. در ادامه به برخی از این مشخصات اشاره ای خواهیم نمود.

همانطوری که از نام داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 مشخص است، این محصول دارای اینورتر می باشد و می تواند هم گرمایش و هم سرمایش ساختمان شما را تامین نماید. به عبارت دیگر بر خلاف داکت اسپلیت های معمولی، داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 دارای کویل گرم داخلی است و برای راه اندازی سیستم گرمایش در آن نیازی به نصب کویل آب گرم و تامین آب آن از طریق موتورخانه یا پکیج وجود ندارد و تمامی این تجهیزات در یونیت داخلی تعبیه شده است.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000

ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 100000 به ترتیب برابر 100000 و 110000 بی تی یو بر ساعت می باشد. این محصول در زیرمجموعه ی سیستم های صنعتی تهویه ی مطبوع مرکزی قرار می گیرد. به عبارت دیگر داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 دارای یک یونیت داخلی است که در نقطه ای از ساختمان جاسازی می گردد و هوای تولید شده توسط آن از طریق یک سیستم کانال کشی مناسب به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده می شود. به این ترتیب تنها با استفاده از یک دستگاه داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 می توانید تمامی اتاق ها، راهروها و سالن های ساختمان را متناسب با ظرفیت حرارتی و برودتی دستگاه، تهویه نمایید. استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 باعث می شود که هزینه های مربوط به مصرف برق برای سرمایش و گرمایش ساختمان به میزان 30 تا 40 درصد کاهش یابد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت داخلی است که این دو بخش توسط لوله های رفت و برگشتی به یکدیگر وصل هستند و در سیکل تبرید، سیال مبرد پیوسته از طریق این لوله ها بین این دو یونیت در جریان می باشد. مبرد استفاده شده در این دستگاه از نوع R140A می باشد که وظیفه دارد در کویل سرد یونیت داخلی، حرارت را از هوا جذب نموده و آن را خنک نماید. به این ترتیب در فاز سرمایشی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 یونیت داخلی وظیفه دارد کار انتقال حرارت از ها به سیال مبرد را انجام دهد و پس از خنک شدن هوا آن را به داخل کانال ها هدایت نماید.

همانطور که گفته شد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 دارای یک یونیت خارجی است که وظیفه دارد حرارت سیال مبرد را به هوای بیرون انتقال دهد و سیال را برای سیکل تبرید بعدی آماده نماید. رویه ی خارجی یونیت خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 ضد خوردگی و پوسیدگی است و می توان آن را به راحتی در هر نقطه ای از خارج ساختمان قرار داد اما توصیه می شود برای عملکرد بهتر دستگاه این یونیت در مکانی خنک و دور از نور مستقیم خورشید نصب گردد.

داکت اسپلیت اینورتر Saijo Denki مدل 100000دارای یک کنترلر است که شما می توانید با استفاده از آن دستگاه را برنامه ریزی نمایید. برای مثال می توانید حالت دستگاه را بر روی سرمایش، گرمایش یا فن تغییر دهید و همچنین دمای مورد نظرتان را به دستگاه اعلام نمایید. حالت فن، حالتی است که هیچ گونه تغییری در دمای هوا اعمال نمی شود. در این حالت هر دو کویل سرد و گرم از مدار خارج می شوند و تنها فن هوای داخلی ساختمان که توسط فیلتر دستگاه تصفیه شده است را به داخل کانال ها هدایت می نماید.

اجزای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000

لوله های استفاده شده در کویل های گرم و سرد یونیت داخلی و کویل یونیت خارجی همگی از جنس مس ساخته شده اند تا انتقال حرارت با راندمان بالاتری اتفاق بیافتد. همچنین تمامی فین های استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000  نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده است که این ماده نیز توان انتقال حرارت بالایی دارد و می تواند برای تبادل حرارت بین دو سیال به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 دارای یک فیلتر آلومینیومی قوی است که به راحتی می تواند تمامی آلودگی های هوا از جمله دود، بوی بد محیط، بوی غذا، گرد و غبار و ذرات آلرژی زا را به خود جذب نماید و هوایی بسیار سالم و با کیفیت را به ساختمان تحویل دهد. به این ترتیب می توان گفت که کیفیت هوای خروجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 بسیار به فیلتر استفاده شده در آن وابسته می باشد. از این رو توصیه می شود هر دو هفته یکبار این فیلتر ها مورد بازبینی قرار گیرند و در صورت نیاز گردگیری و شستشو شوند.

وزن یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 به ترتیب 135  و 210 کیلو گرم بوده و ابعاد آنها به ترتیب (ارتفاع * عرض * طول) 1323*450*1347 و 450*800*1830 میلی متر می باشد.

طراحی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 به گونه ای است که کارکردی بسیار کم صدا داشته باشد تا به هیچ عنوان آرامش ساکنین داخلی ساختمان بر هم نخورد. میزان صدای یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 به ترتیب 55 و 67 دسی بل اندازه گیری شده است.

دو عاملی که موقع خرید یک سیستم تهویه مطبوع باید به آن توجه نمود مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 100000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی های این عزیزان بهرهمند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت