داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0

داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0

این مبدل حرارتی در واقع یک سیستم تهویه ی مطبوع برای ایجاد برودت (یا در مواردی حرارت) در داخل ساختمان می باشد. این سیستم کارکردی کاملا شبیه به اسپلیت های کوچک دارد اما حجم هوای تولید شده در آن بسیار بیشتر از اسپلیت های کوچک بوده و هوای خنک شده ی آن را می توان از طریق کانال به نقاط مختلف ساختمان انتقال داد. در دستگاه داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 همانند تمامی دستگاه های تهویه ی مطبوع، بار برودتی تولید شده میزان مشخصی دارد و در مواردی که بار برودتی مورد نیاز در ساختمان از بار برودتی تولید شده توسط یک دستگاه تهویه بیشتر باشد باید از تعداد بیشتری دستگاه تهویه استفاده نمود. دستگاه های سرما ساز تولید شده توسط شرکت ال جی از لحاظ قدرت و میزان تولید برودت دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما باید با توجه به نیازتان بهترین آنها را انتخاب نمایید.

داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0

داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 ( اسپلیت دارای کانال کشی) از جمله  اسپلیت هایی می باشد که به دلیل داشتن فن های بسیار قدرتمند قادر هستند که حجم هوای بسیار زیادی را در زمان کمی تهویه کنند. به همین دلیل از این  سیستم های تهویه می توان در فضاهای بسیار بزرگ مانند کتابخانه ها، مساجد، رستوران ها، واحد های تجاری و … استفاده نمود. این محصول ممتاز از شرکت ال جی در دسته ی  اسپلیت های با فشار استاتیک بالا قرار می گیرد. از داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 می توان بصورت ترکیبی با دیگر محصولات تهویه استفاده نمود. کمپرسور استفاده شده در داکت اسپلیت های ال جی مدل TN-C0368SA0 دارای راندمان بسیار بالایی هستند و همچنین در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشند.

از جمله مزایای دستگاه های تهویه مطبوع با فشار استاتیک بالایی که در شرکت ال جی تولید شده اند، می توان به استفاده از یک کمپرسور برای پایین آوردن هزینه های نصب اشاره نمود. البته باید توجه داشته باشید که عملکرد اسپلیت در گرو انتخاب یک سیستم تهویه با ظرفیت مناسب می باشد و لذا انتخاب مدل سیستم تهویه اهمیت بسیاری دارد. خرید یونیتی که بسیار کوچک یا بسیار بزرگ باشد نمی تواند راحتی را برای محل فراهم کند و همچنین می تواند هزینه های نهایی تولید برودت را بسیار افزایش دهد. شرکت ال جی اپلیکیشنی دارد که با استفاده از آن می توانید بار برودتی ساختمان را محاسبه کنید و بهترین پیشنهاد را برای خرید دستگاه برودتی را از این برنامه دریافت نمایید.

عملکرد داکت اسپلیت های ال جی مدل TN-C0368SA0

سیستم های انتقال برودت و انتقال حرارت LG علاوه بر این که بیشترین برودت و جریان هوا را برای شما تولید می کنند، دارای کمترین لرزش و کمترین میزان مصرف انرژی می باشند.

از دیگر ویژگی های متمایز داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب بودن برای بازسازی و نوسازی ساختمان

داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 طوری طراحی شده است که برای جایگزینی و نوسازی سیستم تهویه بسیار مناسب و کار آمد باشد. طراحی جمع و جور این محصولات امکان استفاده ی اقتصادی از فضای داخلی ساختمان را فراهم می کند و به این ترتیب این محصولات به فعالان بازار بازسازی ساختمان ها توصیه می شود.

  • ثبات در مقابل خوردگی در داکت اسپلیت LG مدل TN-C0368SA0

این محصول با استفاده از ورق های فولاد گالوانیزه الکترواستاتیک تولید شده است. پوشش سطح خارجی داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0از جنس پلی استر  بوده و رنگ استفاده شده در آن ماندگاری بسیار بالایی دارد و به راحتی ظاهر خود را از دست نمی دهد.

  • استفاده از داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 جهت گرمایش ساختمان

داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 این قابلیت را دارد که به آسانی با نصب کویل آب گرم و تامین آب گرم آن از موتورخانه، هوایی با حرارت بالاتر جهت گرمایش فضای ساختمان تولید نماید.

  • نصب آسان داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0

شما می توانید این دستگاه اسپلیت را با توجه به ویژگی های ساختمان و محل قرار گرفتن کانال های تهویه نصب نمایید. داکت اسپلیت LG مدل TN-C0368SA0 به نحوی طراحی شده است که هوای خروجی از آن می تواند هم بصورت عمودی و هم بصورت افقی دریافت و به کانال ها انتقال داده شود.

اطلاعات فنی داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0

میزان نرمال تولید تن تبرید برای این مدل برابر با 3RT (3 تن تبرید) می باشد. همچنین محدوده ی تولید صدا در داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 در حدود60 دسی بل است و به همین دلیل صدایی بسیار آرام و ملایم از این دستگاه به گوش می رسد (محدوده ی شنوایی بین 20 تا 20000 دسی بل می باشد). از طرف دیگر به دلیل اینکه هوای خنک تولید شده توسط این مبدل حرارتی از طریق کانال به نقاط مختلف ساختمان انتقال داده می شود، ممکن است همان اندک صدای تولید شده توسط دستگاه نیز در مسیر کانال دمپ شود و شما یک محیط مطبوع بدون هیچ صدای اضافی را تجربه کنید.

محل نصب سنسور دمایی (ترموستات) داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 باید دارای شرایط ویژه ای باشد. سنسور دمایی اسپلیت ها باید در مکانی دور از جریان هوا و نور خورشید در ارتفاع حدود 1.5 متر از سطح زمین نصب گردد تا در کارکرد اتوماتیک دستگاه خللی ایجاد نشود. سنسورهای این دستگاه قابلیت برنامه ریزی دارند و شما می توانید دمای محیط در ساعات مختلف روز را با توجه به این ابزار کنترل نمایید. برای مثال می توانید دما را طوری تنظیم کنید که در ساعات اولیه ی صبح که هوا خنک تر است، دمای تنظیم شده داکت اسپلیت روی 22 درجه باشد و در ساعات میانی روز این دما به 18 درجه برسد. به این ترتیب شما در تمام روز با توجه به شرایط محیطی و اقلیمی، بهترین دمای مورد نظرتان را بدون دستکاری تنظیمات دستگاه، از آن دریافت خواهید نمود.

محل نصب یونیت خارجی نیز در عملکرد دستگاه تاثیر بسزایی دارد. یونیت خارجی داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 باید در مکانی دور از نور مستقیم خورشید و در جریان هوای مناسب نصب شود تا کندانسور دستگاه به راحتی بتواند سیال داغ را خنک کند و آن را به سیکل تبرید برگرداند.

هنگام خرید سیستم تهویه مطبوع گرمایشی سرمایشی، عاملی که بسیار مورد توجه مشتری قرار میگیرد مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت ال جی مدل TN-C0368SA0 می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره مبدل های حرارتی ال جی مدل های مختلف می توانید با واحد فروش ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت