داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60

امروزه در بسیاری از ساختمان های مدرن از سیستم های تهویه ی مرکزی استفاده می شود. به این صورت که یک دستگاه تهویه به میزان بالا هوای تهویه شده تولید می نماید و این هوا با استفاده از کانال های مناسب به نقاط مختلف ساختمان انتقال داده می شود. داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 نیز یکی از دستگاه های تهویه ی مطبوع مرکزی است که می توان از آن در ساختمان های اداری، مسکونی و تمامی ساختمان هایی که نیاز به سیستم تهویه مطبوع با توان بالا دارند استفاده نمود.

همانطور که از نام محصول پیداست، داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 محصولی است که معمولا در سقف کاذب قرار می گیرد و هوای مطبوع تولید شده توسط آن از طریق کانال های مخفی به مکان های مورد نظر انتقال داده می شود.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر LG مدل UB60 دارای اینورتر می باشد. یعنی این امکان وجود دارد که از آن هم به عنوان سرماساز و هم به عنوان گرماساز استفاده شود. امروزه در طراحی ساختمان ها هدف این است که از فضای داخلی ساختمان حداکثر استفاده انجام شود و با توجه به اینکه داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 هم گرما و هم سرما را برای محیط تامین می کند، این محصول مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. البته باید توجه داشت که استفاده از داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 برای اقلیم هایی مناسب است که در آن در فصول گرم نیاز به خنک کننده و در فصول سرد نیاز به گرم کننده احساس شود. بنابراین استفاده از داکت اسپلیت سقفی اینورتر مدل UB60 در اقلیم های بسیار گرم و بسیار سرد توصیه نمی شود.

ویژگی های داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60

از جمله کلیدی ترین ویژگی های داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 می توان به طراحی متفاوت، قدرت خنک کنندگی فوق العاده و طراحی مکانیکی منحصر به فرد آن اشاره کرد.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 دارای یک واحد داخلی و یک واحد خارجی است. واحد داخلی هوای داخل را مکش می کند و دمای آن را متناسب با تنظیمات دستگاه تغییر می دهد. سپس از طریق خروجی های خود آن را به کانال ها وارد می کند تا از این طریق هوای داخل را خنک کند. واحد خارجی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 در خارج از خانه در مکانی مناسب دور از نور مستقسم خورشید نصب می شود و کندانسور موجود در این قسمت سیال گرم سیکل را دوباره ختک می کند و به سیکل باز می گرداند تا دوباره با تبادل حرارت با هوای داخل، چرخه ی تهویه ی هوا را انجام دهد.

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 56000 بی تی یو در ساعت می باشد . همانطور که گفته شد این سیستم دارای اینورتر است و می تواند کار تولید گرما را نیز در فصول سرد به عهده داشته باشد. ظرفیت گرمایشی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 برابر با 57000 بی تی یو در ساعت می باشد. در صورتی که بار برودتی یا بار حرارتی مورد نیاز برای فضای داخلی ساختمان از این میزان بیشتر باشد می توان از چند دستگاه از این محصول بصورت ترکیبی استفاده نمود.

مشخصات داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60

همانند دیگر محصولات ال جی، دستگاه داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 از سیال مبرد R۴۱۰A استفاده می نماید که سیالی سازگار با محیط زیست بوده و در صورت نشت هیچ آسیبی به لایه ی اوزون وارد نمی نماید. دستگاه داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 دارای دو ترموستات کنترلی جهت تنظیم دما می باشد. این ترموستات ها باید در محلی مناسب و دور از نور مستقیم خورشید و جریان هوا قرار داده شوند تا عملکردی صحیح داشته باشند و دمای صحیح محیط را نشان دهند.

وزن واحد خارجی داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 ،92 کیلوگرم و وزن واحد داخلی آن برابر با 49 کیلوگرم می باشد.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 قابل برنامه ریزی است. به نحوی که شما می توانید دمای هوای مورد نظرتان در روز های مختلف هفته و همچنین در ساعات مختلف روز را در آن تعیین کنید و دستگاه بصورت اتوماتیک این دما را برای شما تنظیم خواهد نمود.

در نصب یونیت های داخلی و خارجی نسبت به هم محدودیت هایی وجود دارد که عدم رعایت آنها می تواند در عملکرد صحیح دستگاه اختلال ایجاد کند. طول مجاز لوله های استفاده شده بین دو واحد داخلی و خارجی در داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 75 متر می باشد. از طرفی اختلاف ارتفاع این دو واحد در ساختمان نباید از 30 متر بیشتر شود. البته توصیه می شود که از این دستگاه در ساختمان های یک طبقه ی دارای اتاق های فراوان مانند رستوران ها، آپارتمان های وسیع و سالن های اجتماعات استفاده شود.

در دستگاه های اسپلیت قدیمی سرعت خروجی ثابت بود اما این دستگاه قادر است هوای خروجی با سه سرعت مختلف را تولید نماید. یونیت کنترلی داکت اسپلیت سقفی اینورتر LG مدل UB60 ذخامتی 2 سانتی متری دارد و آن را می توان به راحتی بر روی دیوار نصب نمود. این یونیت برای نمایش وضعیت دستگاه از یک ال سی دی بهره می گیرد که بر روی آن دمای اطاق، حالت دستگاه (گرمازا یا سرما زا) و … به نمایش گذاسته می شود. البته برای کنترل از راه دور این دستگاه یک ریموت کنترل هم وجود دارد که برای ارائه ی آن از مشتری هزینه ی جداگانه ای اخذ می شود.

در داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 قیمت و مشخصات فنی از جانب مشتری برای خرید سیستم های تهویه مطبوع سرمایش گرمایش مورد ارزیابی قرار می گیرد.

چند توصیه مهم در مورد داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60

  • نصب داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 یک امر تخصصی است. به همین دلیل توصیه می شود برای نصب این محصول از افراد متخصص ال جی کمک گرفته شود.
  • در هنگام استفاده از داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 اگر از وسایلی مانند اجاق گاز و به طور کلی هر وسیله ی مصرف کننده ی اکسیژن استفاده می کنید، توصیه می شود هوای محیط را به تناوب عوض کنید.
  • قبل از اقدام به تمیزکاری حتما سیستم را خاموش کرده و اتصال برق آن را قطع کنید.
  • برای تمیز کردن داخل دستگاه از آب استفاده نکنید. مجاورت با آب می تواند باعث خوردگی شود و همچنین خطر برق گرفتگی را افزایش دهد. برای تمیز کردن دریچه های خروجی بهتر است از یک پارچه ی نرم و مرطوب استفاده شود.
  • توصیه می شود که فیلتر های دستگاه هر ماه چک شوند تا در صورت لزوم تعویض گردند.

برای کسب اطلاعات در مورد مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی مدل UB60 و همچنین سیستم های تهویه ی مطبوع دیگر می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت