داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000

بسیاری از سازندگان ساختمان های اداری و مسکونی و به طور کلی انبوه سازان، به دنبال مدرن ترین و کارآمدترین سیستم های تهویه ی مطبوع برای ساختمان های خود هستند. اسپلیت های کانالی سقفی به ویژه داکت اسپلیت سقفی مدل 24000 از جمله بهترین محصولاتی هستند که همواره نظر این افراد را جلب نموده و پاسخگوی نیاز آنها می باشند. زیرا علاوه بر قیمت مناسب محصول، داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 دارای ویژگی های منحصر به فردی است که زیبایی و راحتی را برای محیط ساختمان فراهم می آورد. در طراحی های امروزی وجود پارت های اضافی می تواند دکوراسیون داخلی ساختمان را خراب کند. اما داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 به دلیل اینکه معمولا در سقف کاذب مخفی می شود، هیچ تاثیر بدی در ظاهر فضای داخلی ساختمان نمی گذارد. استفاده از کانال های خروجی مدرن و زیبا در اتاق ها و سالن ها نه تنها ظاهر را برهم نمی زند بلکه می تواند به محیط زیبایی خاصی بدهد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 از نوع مرکزی می باشد. یعنی یک واحد تولید هوا در نقطه ای از ساختمان قرار داده می شود و هوای تهویه شده از طریق کانال ها به تمامی اتاق ها و فضاهای ساختمان انتقال داده می شود. در خروجی های، همانند اسپلیت های خانگی،  هوا امکان جهت دهی به جریان هوا وجود ندارد. مگر اینکه یک سیستم جدا بر روی دریچه ها نصب شود و جداگانه دریچه ها را به حرکت درآورد.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 به صورت پیشفرض وظیفه ی تولید سرما را بر عهده دارد اما شما می توانید با قرار دادن کویل های آب گرم برای آن و تامین آب گرم از طریق پکیج یا موتورخانه، برای تولید گرما نیز از این دستگاه استفاده نمایید. ظرفیت سرمایشی این دستگاه برابر با 21000 بی تی یو در ساعت است و جریان کارکرد آن 11.5 آمپر می باشد. همچنین داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 می تواند جربان هوایی برابر با 630 فوت مکعب بر دقیقه را از طریق کانال ها به فضای داخلی ساختمان انتقال دهد.

کارکرد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 دارای یک یونیت خارجی است که در بیرون ساختمان نصب می شود که این یونیت وظیفه دارد که مبرد را که در سیکل با دریافت گرمای داخل ساختمان به گاز تبدیل شده است را دوباره به حالت مایع درآورده و سپس به سیکل باز گرداند. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سقفی LG مدل 24000  از نوع R140A است و طول لوله کشی مجاز بین یونیت داخلی و خارجی 50 متر می باشد که 30 متر از این مسافت می تواند در ارتفاع کار شود. همچنین سایز لوله ی انتقال مبرد در حالت مایع(مسیر از یونیت خارجی به یونیت داخلی) برابر با 4/1 اینچ بوده و سایز لوله در مسیر برگشت برابر با 8/5 اینچ می باشد. توجه داشته باشید که یونیت خارجی حتما باید در جایی دور از نور مستقیم خورشید نصب شود تا کندانسور بتواند به خوبی مبرد را خنک کرده و آن را به سیکل باز گرداند.

فیلتر های داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 دارای یک ساختار چند لایه است که با استفاده از تکنولوژی نانو اجازه ی عبور هیچ گونه گرد و غباری را نمی دهد و باعث می شود که هوای خروجی از داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 بسیار تازه و سالم باشد.

میزان تولید صدا در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 زیر 60 دسی بل می باشد. بنابر این می توان گفت که عملکرد این دستگاه بسیار کم صدا بوده و هنگام کار آرامش محیط را به خوبی حفظ می نماید. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 دارای سیستم قفل کودک می باشد. همچنین برای تنظیم دمای مورد نظر شما، داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 دارای دو ترموستات کنترلی در مسیر هوای برگشت است که با اندازه گیری دمای محیط تا زمانی که دما به دمای دلخواه نرسیده باشد، دستگاه را در حالت روشن نگاه می دارد. توجه داشته باشید که ترموستات ها باید در سایه و دور از جریان هوا قرار داده شوند.

تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000

تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت سقفی مدل 24000 کار بسیار ساده ای است زیرا شرکت ال جی این محصول را طوری طراحی کرده است که در صورت هر گونه خرابی در بخش های مختلف دستگاه، بخش معیوب می تواند از کل دستگاه جدا شده و تعمیر شود. همچنین اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 دارای سیستم عیب یاب خودکار است و در صورت اینکه اشکال توسط خود دستگاه قابل برطرف شدن باشد، عیب به صورت اتوماتیک برطرف می گردد. اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 علاوه بر کنترلر دیواری، یک کنترل بی سیم نیز دارد که باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

گاهی اوقات هوای داخل محیط دمای مناسبی دارد اما کاملا ساکن است. در این شرایط می توانید تنها فن دستگاه اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 را روشن کرده و هوا را در محیط به گردش درآورید. توجه داشته باشید که در صورتی که تمامی درز های ساختمان پوشیده شده است و درون محیط ساختمان شعله ای مانند شعله های آشپزخانه روشن می شود، باید هوای داخل ساختمان به طور مرتب تخلیه شود. زیرا اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 با استفاده از هوای داخلی ساختمان تهویه  را انجام می دهد و کاهش اکسیژن هوا می تواند برای افراد داخل ساختمان زیان آور باشد و باعث مسمومیت آنها شود.

استفاده ی مدام و 24 ساعته از اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 می تواند علاوه بر کاهش طول عمر دستگاه، برای سلامتی افراد نیز خطر آفرین باشد. به همین دلیل در اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 تایمر هایی طراحی شده است که شما می توانید آنها را با استفاده از کنترلر دستگاه فعال نموده و دستگاه را در ساعات مشخصی روشن و خاموش نمایید.

نصب داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000

نصب اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 یک فرآیند تخصصی است. زیرا در هنگام نصب باید موارد مختلفی توسط متخصص نصب چک شود تا عملکرد دستگاه در بهینه ترین حالت باشد. به همین دلیل توصیه  می کنیم که برای نصب از کارشناسان نصب شرکت ال جی بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

اسپلیت کانالی سقفی مدل LG 24000 علاوه بر کنترلر دیواری، یک کنترل بی سیم نیز دارد که باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

قبل از خرید سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش، مواری چون مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 24000 بسیار مورد توجه مشتری قرار می گیرد

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از امکانات و شرایط فروش اسپلیت کانالی سقفی مدل 24000 می توانید از طریق بخش ارتباط با ابزار تهویه با کارشناسان فروش تماس ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت