داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 با وجود ظرفیت بالایی که دارد بسیار کم صدا است و به خوبی آرامش ساکنین ساختمان را حفظ می نماید.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در کیفیت یک ساختمان، سیستم تهویه مطبوع استفاده شده در آن می باشد. به همین دلیل کارفرمایان و سازندگان ساختمان ها پیوسته به دنبال بهترین و به روز ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین سیستم های تهویه ی موجود در بازار هستند. یکی از بهترین و کارامد ترین سیستم های تهویه ی مطبوع مرکزی موجود در بازار داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 می باشد که در تولید آن از تکنولوژی های بسیار جدیدی استفاده شده است. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000هوای تهویه شده را از طریق یک سیستم کانال کشی مناسب به تمامی نقاط ساختمان انتقال می دهد. به این ترتیب تنها با نصب یک دستگاه داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 می توانید نیاز واحد ساختمانی خود را به سرمایش و گرمایش بر طرف نمایید.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 قادر است در تمامی اقلیم های ایران در سرما و گرما دمای مطلوب را برای ساختمان مهیا کند. برای بررسی مشخصات فنی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 بهتر است کاتالوگ های این محصول را به طور دقیق مطالعه کنید اما برای آگاهی اولیه در مورد مشخصات فنی این محصول می توانید این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000

ظرفیت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 در سرمایش و گرمایش اندکی با هم متفاوت است. زیرا سرمایش و گرمایش در این دستگاه با دو سیکل کاملا متفاوت تامین می گردد. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می باشد. یونیت داخلی معمولا در سقف کاذب ساختمان جاسازی می شود و هوای تهویه شده را از طریق کانال ها به اتاق ها و راهروها و دیگر مکان های دیگر در ساختمان که نیاز به تهویه دارند انتقال می دهد. یونیت خارجی نیز در خارج ساختمان نصب می گردد و وظیفه ی آماده سازی سیال انتقال دهنده ی حرارت یا سیال مبرد سیکل تبرید را بر عهده دارد. در سیکل سرمایشی، سیال مبرد پیوسته در کویل سرد یونیت داخلی با هوای داخلی ساختمان تبادل حرارت می کند. به عبارت دیگر فن دستگاه هوا را از روی کویل سرد موجود در یونیت داخلی عبور می دهد. هنگام عبور، گرمای هوا توسط مبرد جذب شده و هوا خنک می شود. مبرد پس از جذب گرما تبدیل به بخار شده و از طریق لوله های خروجی به یونیت خارجی انتقال می باشد. در یونیت خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 سیال حرارت خود را به بیرون انتقال می دهد و پس از آماده سازی توسط این یونیت، دوباره توسط لوله های ورودی به یونیت داخلی انتقال داده می شود تا مجددا سیکل از ابتدا پیگیری شود. این روند در سیکل سرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 پیوسته اتفاق می افتد تا دمای داخلی ساختمان به دمای مطلوب شما برسد. سیال مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 از نوع R140A است که هم قابلیت تبادل حرارت بالایی دارد و هم با محیط زیست کاملا سازگار است.

در سیکل گرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 یونیت خارجی به طور کلی از مدار خارج می گردد. در این فرآیند فن هوای داخل را از روی کویل گرم عبور می دهد. درون کویل گرم آب داغ در جریان است. هوا پس از عبور از روی کویل گرم افزایش دما پیدا کرده و به کانال ها انتقال داده می شود. به این ترتیب گرمایش مورد نیاز برای ساختمان تامین می گردد.

هوای تهویه شده توسط داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 توسط فیلتر آلومینیومی دستگاه تصفیه می شود. این فیلتر قادر است به راحتی تمامی گرد و غبار های دستگاه را به خود جذب نماید. همچنین اگر در داخل ساختمان آشپذی شود یا حتی سیگار روشن باشد، بوی بد و همچنین دود سیگار به راحتی توسط این فیلتر جذب می گردد و هوای خروجی کاملا سالم و تمیز خواهد بود. فیلتر استفاده شده در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 در عملکرد دستگاه نقش پر رنگی دارد. به همین دلیل باید همواره این فیلتر در بهترین شرایط قرار داشته باشد.  از این رو باید هر دو هفته یکبار فیلتر داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 را بازبینی کرده و در صورت نیاز آن را گردگیری نمایید. این فیلتر ضد قارچ و آنتی باکتریال است و به راحتی شستشو می شود.

ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 با وجود ظرفیت بالایی که دارد بسیار کم صدا است و به خوبی آرامش ساکنین ساختمان را حفظ می نماید. حد اکثر صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی به ترتیب 56 و 68 دسی بل می باشد که این میزان صدا بسیار اندک بوده و در برخی موارد به سختی به گوش می رسد.

قیمت فروش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 در مقایسه با محصولات همتراز خود مناسب تر می باشد. ظرفیت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 در سرمایش و گرمایش به ترتیب 120000 و 132000 بی تی یو بر ساعت می باشد و فن دستگاه قادر است در بیشترین حالت حجم هوایی معادل 4000 فوت مکعب در دقیقه را به کانال ها انتقال دهد.

وزن یونیت داخلی و خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 به ترتیب برابر 138 و 220 کیلو گرم می باشد. همچنین ابعاد یونیت های داخلی و خارجی به ترتیب برابر 450*800*1830 و 1323*450*1347 میلیمتر (ارتفاع * عرض * طول ) است. وزن و ابعاد یونیت داخلی طوری طراحی شده است که بتوان آن را در نقاط دلخواه در ساختمان مخفی کرد. به این ترتیب استفاده از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 هیچ فضایی را درون محیط ساختمان اشغال نخواهد کرد و زیبایی محیط نیز حفظ خواهد شد.

فین های استفاده شده در کویل های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 همگی از جنس آلومینیوم هستند. همچنین لوله های استفاده شده در این کویل ها نیز از جنس مس تهیه شده اند تا انتقال حرارت در این کویل ها به بهترین شکل اتفاق بیافتد.

دو مورد موقع خرید سیستم تهویه مطبوع سرمایشی گرمایشی مهم است، این دو عامل عبارت اند از مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 120000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت