داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000

در صنعت ساختمان سازی امروز، استفاده از بهترین امکانات توجه مشتریان را بیش از پیش به خود جلب می کند. از این رو فعالان ساختمانی همواره به دنبال بهترین سیستم ها برای ساختمان خود هستند. در این میان اسپلیت های کانالی به خوبی توانسته اند خود را به عنوان یک محصول کارآمد و مفید معرفی کنند. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 یکی از بهترین نمونه های این صنعت به شمار می آید که با قابلیت های منحصر به فرد خود به خوبی پاسخگوی نیاز تهویه مطبوع ساختمان ها بوده است. از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 می توان در رستوران ها، سالن ها، واحدهای اداری و مسکونی و هر ساختمان مشابه دیگری استفاده نمود.

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 برابر با 36000 بی تی یو بر ساعت می باشد. طراحی این دستگاه با این هدف انجام گرفته است که بتوان آن را به خوبی در هر نقطه ای از ساختمان مخفی نمود. به همین دلیل وزن و ابعاد آن تا حد امکان کوچک در نظر کرفته شده است تا به راحتی بتوان آن را در داخل سقف کاذب ساختمان جاسازی کرد.

استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 در مقابل اسپلیت های خانگی بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این محصول دارای کلاس مصرف انرژی A است و می تواند تا 60 درصد میزان مصرف برق را کاهش دهد. علاوه بر این بجای استفاده از چند اسپلیت گازی، تنها با استفاده از یک سیستم کانال کشی مناسب و با نصب یک دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 می توانید تمامی نقاط ساختمان را تهویه نمایید. لارم به ذکر است که برای خرید داکت اسپلیت ابتدا باید بار برودتی محل مورد نظرتان اندازه گیری شود و با توجه به آن محصول با ظرفیت مناسب آن فضا خریداری گردد. در صورتی که بار برودتی مورد نیاز ساختمان 36000 بی تی یو بر ساعت یا کمتر باشد، داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 36000 به خوبی می تواند پاسخگوی تهویه ی ساختمان شما باشد.

اجزای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است. یونیت داخلی در نقطه ای در داخلی ساختمان نصب می گردد و وظیفه دارد که هوای داخلی ساختمان را تهویه کند. یونیت خارجی نیز در خارج از ساختمان و در خنک ترین نقطه ی ممکن نصب می شود. وظیفه ی این بخش این است که سیال مبرد سیکل را خنک کرده و آن را مجددا به سیکل باز گرداند. به طور کلی نحوه ی سرمایش داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 به گونه ای است که سیال مبرد گرمای هوای داخل را گرفته و به بخار تبدیل می شود. این بخار با استفاده از لوله هایی به خارج انتقال می باشد و در آنجا در کندانسور خنک شده و دوباره به مایع تبدیل می شود و برای سیکل بعدی به یونیت داخلی فرستاده می شود. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 از نوع R-22 است.

طول مجاز لوله کشی بین یونیت داخلی و یونیت خارجی در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 برابر با 40 متر می باشد که 30 متر از آن می تواند در ارتفاع کار شود. به این ترتیب شما می توانید یونیت داخلی را در هر کجای ساختمان قرار دهید و با استفاده از لوله کشی مناسب آن را به یونیت خارجی وصل نمایید. همچنین اختلاف ارتفاع مجاز 30متری موجب شده است که به راحتی بتوان یونیت خارجی را در پارکینگ یا پشت بام نصب کرد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 قادر است تا در دمایی بین 21 تا 52 درجه ی سانتی گراد به خوبی هوای داخل ساختمان را تهویه کند. حجم هوادهی خروجی یونیت داخلی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 برابر با 1200 فوت مکعب بر دقیقه است.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 را می توان در حالت گرمایشی هم مورد استفاده قرار داد. کافی است کویل آب گرم بر روی این محصول نصب شده و آب گرم آن از موتورخانه یا پکیج تامین شود. به این ترتیب از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 می توان برای سرمایش، گرمایش و همچنین گردش هوای داخل بدون تغییر دما استفاده نمود.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 دارای یک کنترلر با صفحه ی نمایش LED است که می توان با استفاده از ان تمامی رفتار های ان را کنترل نمود. با استفاده از کنترلر می توانید دمای مطلوب دستگاه، زمان کارکرد، حالت گرمایش یا سرمایش و همچنین سرعت هوادهی را تنظیم نمایید. گفتنی است که داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 را می توان به صورت هفتگی برنامه ریزی کرد. به این ترتیب که تنها با یک بار تنظیم دستگاه بصورت اتوماتیک به کار خود ادامه خواهد داد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 دارای 5 سال ضمانت کارکرد دستگاه می باشد.

ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000

در فیلتر های استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 ، از به روز ترین تکنولوژی ساخت فیلتر استفاده شده است. در این فیلترها با بهره گیری از تکنولوژی نانو، نمامی آلودگی های هوا جذب می شود و هوای خروجی بسیار با کیفیت و تازه خواهد بود. فیلتر های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 انتی باکتریال و ضد قارچ هستند و به راحتی تمیز می شوند. برای بهبود عملکرد این سیستم تهویه ی مطبوع بهتر است فیلترهای هوای آن هر دو هفته یکبار گردگیری و تمیزکاری شوند.

میزان صدای تولید شده توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 در محدوده ی 45 تا 49 دسی بل می باشد. این میزان صدا بسیار کم است و از این رو می توان گفت که داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 به خوبی آرامش ساکنین ساختمان را حفظ می کند.

استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا یاعث شده است که راندمان کاری داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 36000 نسبت به سایر برندهای روز دنیا بسیار بالاتر و بهتر باشد. ترموستات داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 این قابلیت را دارد که به صورت خودکار از دستگاه عیب یابی کرده و در صورت توان آن عیب را برطرف نماید. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 نیاز بسیار اندکی به تعمیر و نگهداری دارد و تنها باید به طور مرتب از فیلتر های هوای ان بازدید شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه در ارتباط باشید و از راهنمایی های انها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت