داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000

در ساختمان سازی امروز کارفرمایان همواره به دنبال بهینه ترین روش ها می باشند. تهویه مطبوع، یکی از مهمترین مقوله هایی است که همواره کارفرمایان بر روی آن حساس هستند و تلاش می کنند ساختمانشان دارای بهترین سیستم تهویه ممکن باشد. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 یکی از بهترین محصولات تهویه ی مطبوع موجود است که همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 برابر با 25000 بی تی یو بر ساعت می باشد. در صورتی که در یک ساختمان ظرفیت سرمایشی مورد نیاز برابر با این مقدار یا کمتر باشد، می توان با استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 به راحتی تمامی فضاهای ساختمان را تهویه نمود. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 دارای یک واحد داخلی و یک واحد خارجی است. واحد خارجی در بیرون ساختمان و جایی بدور از نور مستقیم خورشید نصب می گردد. واحد داخلی نیز باید در بهترین نقطه در داخلی ساختمان نصب شود تا با استفاده از یک سیستم کانال کشی مناسب، هوای تهویه شده ی آن به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده شود. از جمله مهمترین مزیت های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 این است که به راحتی می توان آن را در سقف کاذب مخفی نمود و به این ترتیب تمامی مسیر های کانالی از دید مخفی می شوند و هیچ محدودیتی برای طراحی داخلی ساختمان به وجود نمی آید. شما می توانید با استفاده از دریچه هایی بسیار مدرن و زیبا، به زیبایی داخلی ساختمانتان بیافزایید. سیستم کانال کشی باید به نحوی انجام گیرد که هوای تهویه شده به صورت کاملا یکنواخت به تمامی نقاط ساختمان انتقال داده شود. به این ترتیب می توان گفت که با استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 تمامی نقاط ساختمان دارای دمایی یکسان و هوایی کاملا مطبوع می باشند.

طراحی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 طوری طراحی و ساخته شده است که در هنگام کارکرد صدایی بسیار کم تولید نماید. میزان حد اکثر صدای تولید شده توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 برابر با 42 دسی بل می باشد. این میزان صدا بسیار آرام بوده و به سختی شنیده می شود و اصلا آسایش ساکنین را بر هم نمی زند.

میزان جریان مصرفی مورد استفاده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 برابر با 14.4 آمپر است و این دستگاه در کلاس انرژی C قرار می گیرد. از داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 27000 می توان در مناطق گرمسیری و حاره ای استفاده نمود. کیفیت کارکرد این محصول شرکت میتسوبیشی در حدی است که به راحتی می تواند هوایی با دامنه دمایی بین 21 تا 52 درجه سانتی گراد را تهویه کرده و دمای آن را به دمای مورد نظر کاربر برساند. میزان جریان هوای تهویه شده توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 برابر با 740 فوت مکعب بر دقیقه می باشد.

در دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 از فیلتر هایی بسیار مدرن استفاده شده است که علاوه بر کارایی بسیار عالی، آنتی باکتریال بوده و امکان رشد هیچ نوع قارچ و کپک در آن وجود ندارد. هوای داخل ساختمان توسط یونیت داخلی مکش شده و از فیلتر های هوایی عبور داده می شود. این فیلتر ها تمامی گرد و غبار و ریزگردهای موجود در هوا را گرفته و هوایی کاملا سالم و تمیز از خروجی به تمامی نقاط ساختمان ارسال می کنند. این فیلتر ها به طور مرنب و هر دو هفته یکبار باید تمیز شوند تا کیفیت هوای خروحی از دستگاه همواره در شرایط مطلوب باقی بماند.

یکی از ویژگی های مهم داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 قابلیت نصب کویل آب گرم بر روی ان می باشد. به این ترتیب در فصول سرد نیز می توانید از این دستگاه برای گرمایش ساختمان استفاده نمایید. آب گرم مورد نیاز برای این کویل ها را می توان از طریق پکیج یا موتورخانه تامین نمود.

اجزای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000

مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 از توع R22 است. این سیال، سیکل تبرید را به گونه ای طی می کند که گرمای هوا را از طریق یونیت داخلی جذب می نماید و هوا را خنک می کند. سپس این سیال از طریق لوله هایی به یونیت خارجی انتقال داده می شود و در آنجا گرمای گرفته شده از داخل را به هوای بیرون انتقال می دهد و دوباره برای سیکل بعدی آماده شده و از طریق لوله هایی دیگر به یونیت داخلی ارسال می گردد. طول لوله کشی مجاز برای داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 برابر با 30 متر و اختلاف ارتفاع مجاز بین دو یونیت خارجی و داخلی برابر با 20 متر می باشد.

به این ترتیب از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 می توان هم در حالت سرمایش و هم در حالت گرمایش استفاده کرد. علاوه بر این در هنگامی که دمای ساختمان در حد متعادل قرار دارد می توانید با روشن کردن فن دستگاه، هوای داخلی ساختمان را به گردش درآورید و با استفاده از فیلتر های موجود در دستگاه هوای داخل ساختمان را بدون تغییر دما تهویه کنید.

سرعت هوای تهویه شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 قابل تغییر می باشد. شما می توانید با استفاده از کنترل دستگاه دمای مورد نظرتان را به راحتی تغییر دهید و حالت و سرعت کارکرد دستگاه را عوض کنید.

برای افزایش راندمان کاری داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 27000 توصیه می شود که از ورود نور خورشید به فضاهایی که تهویه می شود جلوگیری کنید. همچنین بهتر است تمامی درز های ساختمان با استفاده از درزگیر های مناسب پوشیده شوند. از انجا که هوای تهویه شده هوای داخلی ساختمان است و هوایی از داخل به ساختمان وارد نمی شود، پس از گذشت زمان، کیفیت هوای داخل افت می کند و میزان اکسیژن موجود در آن کاهش می یابد. از این رو توصیه می شود به طور متناوب هوای داخلی ساختمان تعویض گردد تا کیفیت هوای داخلی ساختمان همواره در حالت مطلوب باشد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 دارای یک محافظ داخلی است که از دستگاه در نوسانات برق جلوگیری می نماید. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 دارای 5 سال گارانتی بدون قید و شرط می باشد و خدمات پس از فروش به مدت 15 سال همراه ان می باشد.

از عواملی که هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع حائز اهمیت می باشد، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 27000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالاتتان را از انها دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت