داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 دارای ابعاد ۵۹۰*۳۸۰*۱۲۳۰ میلیمتر (عمق*ارتفاع*عرض) است.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000

در ساخت ساختمان سازی های جدید، کارشناسان معماری و همچنین مهندسان مکانیک عمدتا علاقه دارند از محصولات صنعتی برای تهویه ی ساختمان هایشان استفاده نمایند. این محصولات علاوه بر کارآیی و زیبایی، مقرون به صرفه بوده و امکانات بهتری را نسبت به محصولات خانگی به ساکنین ساختمان ها ارائه می نماید. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 یکی از محصولات به روز ال جی می باشد که به منظور پاسخگویی به نیاز تهویه ی مطبوع ساختمان های بزرگ مانند رستوران ها، تالارها، سالن های بزرگ، مساجد، آپارتمان های بزرگ و واحدهای اداری به بازار عرضه شده است.

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 دارای ابعاد ۵۹۰*۳۸۰*۱۲۳۰ میلیمتر (عمق*ارتفاع*عرض) است. طراحی این ابعاد به گونه ای است که می توان به راحتی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 را در سقف کاذب جاسازی نمود. به این ترتیب می توان تمامی کانال های انتقال هوای تهویه شده را از دید مخفی کرد و تنها دریچه های ورودی هوا در ساختمان قابل مشاهده می باشند. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 فضای داخلی ساختمان را اشغال نمی نماید و از لحاظ زیبایی هیچ آسیبی به دکوراسیون داخلی ساختمان وارد نمی نماید.

اجزای داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 دارای یک یونیت خارجی است که کندانسور دستگاه در آن قرار داده شده است. کندانسور گرما را از سیال مبرد می گیرد و آن را خنک می کند و به سیکل باز می گرداند. از این رو بهتر است یونیت خارجی در خارج ساختمان و در خنک ترین مکان دور از نور خورشید قرار داده شود تا تبادل حرارتی سیال مبرد با هوای بیرون بهتر انجام گیرد. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 از نوع R140A می باشد. یونیت داخلی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 دارای یک مسیر ورودی و یک مسیر خروجی هوا است. این یونیت هوای داخلی ساختمان را مکش می کند و پس از عبور از فیلتر های با کیفیت و مدرن، تمامی آلودگی ها و گرد و غبار های آن را جدا می نماید. سپس این هوا را خنک (یا گرم) کرده و از خروجی به کانال ها انتقال می دهد.  وزن یونیت داخلی اسپلیت داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000، 52 کیلو گرم و وزن یونیت خارجی این دستگاه برابر با 95 کیلو گرم می باشد.

ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 برابر با 46400 بی تی یو بر ساعت است. همچنین داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 این قابلیت را دارد که با نصب کویل آب گرم بر روی آن در فصول سرد گرمایش ساختمان را تامین نماید. جریان کارکرد دستگاه در حالت سرمایش برابر 9 آمپر و در حالت گرمایش برابر 8 آمپر می باشد. داکت اسپلیت سقفی LG مدل 48000 می تواند جریان هوایی برابر با 1410 فوت مکعب بر دقیقه را از خروجی ها وارد کانال ها نماید. سیستم کانال کشی باید به گونه ای باشد که هوای تهویه شده به طور یکنواخت به تمامی فضاهای داخلی ساختمان انتقال داده شود.

در داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 سیال مبرد پیوسته در حال طی کردن سیکل تبرید است. این سیکل توسط لوله هایی بین دو یونیت داخلی و خارجی تکمیل می شود. طول مجاز برای لوله های بین دو یونیت برابر با 50 متر بوده و اختلاف ارتفاع این دو بخش نباید از 30 متر بیشتر باشد. اندازه ی لوله ی ورودی به ساختمان در این دستگاه برابر با 8/3 اینچ و اندازه ی لوله ی خروجی برابر با 4/3 اینچ می باشد.

داکت اسپلیت سقفی LG مدل 48000 دارای یک کنترلر دیواری است که با استفاده از آن می توان تنظیمات دستگاه را انجام داد. با استفاده از این کنترلر به راحتی می توانید دمای مورد نظرتان را تنظیم کنید و دستگاه دمای داخلی محیط را به دمای مورد نظر شما خواهد رساند. محدوده ی دمایی در حالت سرمایش بین 18 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین می توانید دمای اتاق را در حالت گرمایش بین 16 تا 30 درجه تنظیم نمایید. داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 قابلیت تنظیم روزانه و هفتگی دارد. به عبارت دیگر شما می توانید دستگاه را برای یک هفته برنامه ریزی نمایید و دستگاه بصورت اتوماتیک در این مدت تهویه ی هوای محیط  را انجام خواهد داد. همچنین داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 دارای سیستم قفل کودک می باشد. کمپرسورهای داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 بسیار کم صدا هستند و به هیچ عنوان آرامش محیط داخلی ساختمان را بر هم نمی زنند. میزان صدای تولید شده در این دستگاه کمتر از 60 دسی بل است و با توجه به محدوده ی شنوایی انسان، این میزان صدا به هیچ عنوان آزاری برای ساکنان ساختمان نخواهد داشت.

طراحی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000

داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 طوری طراحی شده است که می توان آن را بصورت ترکیبی با دیگر محصولات تهویه مطبوع ال جی ترکیب کرده و به صورت گروهی با یک کنترلر، راه اندازی نمود.

نگهداری از داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 بسیار آسان است. این دستگاه به صورت اتوماتیک عیب یابی را انجام می دهد و در صورت امکان عیب را برطرف می نماید. برای تمیز کردن و گردگیری داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 بهتر است از یک دستمال مرطوب استفاده نمایید. هرگز اجازه ندهید آب وارد یونیت داخلی داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 شود زیرا می تواند دستگاه را با آسیب جدی روبرو کند. گردگیری و تمیز کاری حتما باید در حالتی انجام شود که برق دستگاه قطع باشد. در ساخت فیلتر های داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 از تکنولوژی های روز استفاده شده است به طوری که حتی ریزترین ذرات معلق در هوا نیز نمی توانند از این فیلتر ها عبور کنند. فیلتر های داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 باید هر دو هفته یکبار گردگیری و تمیز کاری شوند. می توانید با استفاده از جاروبرقی گردگیری فیلتر ها را انجام دهید.

نصب داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000

نصب داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 یک کار تخصصی است و نیاز به ابزار و مهارت خاصی دارد. همچنین تعمیرات این دستگاه نیز تخصصی بوده و کار آسانی نیست. از این رو توصیه می شود برای نصب و رفع عیب دستگاه، حتما از متخصصان ال جی کمک بگیرید تا در عملکرد دستگاه خللی ایجاد نشود.

هنگام خرید دستگاه تهویه مطبوع گرمایشی و سرمایشی، عاملی که بسیار مهم است به آن توجه نمایید، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد داکت اسپلیت سقفی ال جی مدل 48000 می توانید با ابزار تهویه تماس بگیرید و از آخرین اطلاعات در مورد این محصول مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت