داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000

از عمده مواردی که هنگام خرید از دستگاه های تهویه مطبوع باید به آن توجه نمود مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 60000 می باشد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000

سیستم های تهویه مطبوع صنعتی امروزه جای خود را در ساختمان های بزرگ تثبیت کرده اند. در این میان استفاده از داکت اسپلیت ها بسیار رواج یافته و توجه بسیاری از کارفرمایان و مهندسین تاسیساتی را به خود جلب نموده است. نحوه ی کار این محصولات بصورت تهویه مرکزی است. یعنی یک یونیت وظیفه ی تهویه هوا را بر عهده دارد و هوای تهویه شده توسط کانال هایی به تمامی فضاهای ساختمان انتقال داده می شود. یکی از پرطرفدارترین سیستم های تهویه ی مطبوع، داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000  می باشد که قیمت مناسب و مشخصات فنی جالب توجهی دارد.

در تولید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 از به روزترین و بهترین تکنولوژی های روز صنعت تهویه ی مطبوع استفاده شده است. برای مثال در مدل های دارای WiFi داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000، شما می توانید با استفاده از تلفن همراهتان از راه دور این دستگاه را کنترل نمایید. همچنین این دستگاه با استفاده از سرویس GPS، موقعیت مکانی شما را رصد می نماید و در صورتی که شما به محدوده ی 3 کیلومتری محل دستگاه نزدیک شوید، پیامی به شما ارسال می نماید و از شما می خواهد که دستگاه را روشن کنید. با استفاده از این تکنولوژی هنگامی که وارد ساختمان شوید، داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 محیط ساختمان را تهویه کرده و به دمای مورد نظر شما رسانده است.

برق مصرفی مورد نیاز داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 از نوع سه فاز می باشد. این محصول قادر است به خوبی سرمایش ساختمان شما را تامین نماید. در داخل یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 کویل گرم وجود ندارد و این دستگاه به صورت پیش فرض قادر نیست گرمایش ساختمان را تامین کند. اما شما می توانید با نصب کویل گرم و تامین آب گرم مورد نیاز از طریق پکیج یا موتورخانه، گرمایش ساختمان را با استفاده از همین دستگاه انجام دهید.

اجزای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها وظیفه ی مشخصی در سیکل های تهویه ی دستگاه ایفا می نمایند. در سیکل سرمایش، هوا به داخل یونیت داخلی مکیده شده و پس از تصفیه توسط فیلتر موجود در دستگاه، با استفاده از فن از روی کویل سرد عبور داده می شود. فیلتر موجود در یونیت داخلی این دستگاه قادر است تمامی آلودگی های موجود در هوا را به خود جذب نموده و آن را به خوبی تصفیه نماید. هوایی که از روی کویل سرد عبور می کند گرمای خود را به سیال مبرد موجود در کویل سرد انتقال می دهد و سپس خنک می شود. این هوای خنک با استفاده از کانال ها در داخل ساختمان تقسیم می گردد. به این ترتیب می توان گفت که با استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 تمامی نقاط ساختمان بصورت یکنواخت تهویه می شوند.

سیال مبرد پس از جذب گرمای هوا تبدیل به بخار می شود و از طریق لوله ی خروجی به یونیت خارجی فرستاده می شود. در کندانسور یونیت خارجی، سیال مبرد خنک شده و حرارت خود را به بیرون انتقال می دهد. سپس مبرد طی فرآیندی برای جذب مجدد حرارت داخلی ساختمان آماده شده و توسط لوله های ورودی به کویل سرد وارد می شود. این فرآیند پیوسته در حالت سرمایش طی می شود تا دمای هوای داخلی ساختمان کاهش یابد. مبرد استفادهد شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 از نوع R140A می باشد که علاوه بر قدرت انتقال حرارت بسیار مناسب، در صورت نشت از دستگاه هسچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی نماید.

سیکل گرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 تا حدی با سیکل سرمایش متفاوت است. در این سیکل بخش خارجی .و همچنین لوله های ارتباطی از مدار خارج می شوند و کویل آب گرم در مدار قرار می گیرد. به این ترتیب پس از مکش هوا، فن دستگاه هوا را از روی کویل گرم عبور می دهد و آن را به کانال ها هدایت می نماید.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 از لحاظ مصرف انرژی در رده ی B قرار گرفته است و استفاده از آن در مقایسه با اسپلیت های دیواری می تواند هزینه های مربوط به تهویه ی ساختمان را تا 40% کاهش دهد.

مزایای داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000

به دلیل ابعاد مناسب یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000، به راحتی می توان آن را در سقف کاذب ساختمان مخفی نموده و سیستم کانال کشی را نیز از طریق سقف کاذب انجام داد. به این ترتیب برای تهویه ی ساختمان با استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 نیاز به اشغال هیچ فضایی در محیط داخلی نخواهد بود.

فن داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 بسیار پر قدرت می باشد و قادر است با سرعت 1500 دور بر دقیقه هوا را به داخل کانال ها هدایت نماید. سرعت بالای فن این دستگاه باعث شده است که ظرفیت برودتی و حرارتی آن در مقایسه با دستگاه های همتراز خود تا 25% بیشتر باشد. به این ترتیب داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000  قادر است تنها در چند دقیقه هوای داخلی ساختمان را تهویه کرده و دمای داخلی را به دمای مورد نظر شما برساند. کویل های استفاده شده در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 دارای راندمان بالایی هستند. این افزایش راندمان به دلیل استفاده از لوله های مسی به جای لوله های آلومینیومی در داخل این کویل ها بوجود آمده است. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 به ترتیب 60000 و 66000 بی تی یو بر ساعت می باشد. همچنین حجم هوادهی این محصول 2000 فوت مکعب در دقیقه است.

تامین آسایش ساکنین ساختمان یکی از مهمترین وظایف ساختمان سازان می باشد. از این رو تجهیزات استفاده شده در ساختمان باید آرامش ساکنین را حفظ نمایند. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 میزان صدای بسیار پایین این دستگاه می باشد به طوری که بیشترین صدای یونیت های داخلی و خارجی این محصول 53 و 62 دسی بل می باشد.

از مهمترین مواردی که هنگام خریدن یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش باید به آن توجه نمود، مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 می باشد.

شما می توانید برای دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 60000 و همچنین دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاورین ابزار تهویه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت