داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 36000 دارای دو واحد مجزا است که یکی در داخل ساختمان و دیگری در خارج ساختمان نصب می گردد.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000

تهویه مطبوع یکی از فاکتورهای مهم برای آرامش ساکنین ساختمان به شمار می آید. به همین دلیل هنگام ساخت و یا بازسازی ساختمان ها یکی از مهمترین تصمیمات کارفرمایان انتخاب سیستم تهویه ی مطبوع کارآمد و مناسب است. داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 یکی از بهترین محصولات شناخته شده در بازار تهویه ی مطبوع ایران و جهان است که استفاده از آن نه تنها آرامش و آسایش ساکنین ساختمان را تامین می نماید بلکه می تواند هزینه های مربوط به مصرف برق تهویه ی ساختمان را 30 تا 40 درصد کاهش دهد. در طراحی و ساخت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ی تهویه مطبوع استفاده شده است و می توان با استفاده از آن به طور همزمان چند فضای مختلف در ساختمان را تهویه نمود. از داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 می توان برای تهویه ی ساختمان های اداری و مسکونی، رستوران ها، تالارها، مساجد و … استفاده نمود.

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 قادر است هم بار سرمایشی و هم بار گرمایشی مورد نیاز ساختمان را تامین نماید. هوای تولید شده توسط این دستگاه از طریق سیستم کانال کشی به تمامی فضاهایی که نیاز به تهویه دارند انتقال داده می شود. بهترین عملکرد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 هنگامی است که از آن برای تهویه ی تمامی فضاهای موجود در یک طبقه استفاده شود. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 برابر با 30000 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 33000 بی تی یو بر ساعت می باشد. همچنین برق مورد نیاز این دستگاه از نوع تکفاز، 220 ولت 50 هرتز است.

اجزای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000

داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می باشد که هر کدام بطور مجزا در سیکل سرمایشی دستگاه فعالیت می نمایند. این دو یونیت توسط لوله های رفت و برگشتی به یکدیگر متصل است و سیال مبرد از نوع R410A پیوسته بین این دو یونیت در رفت و آمد می باشد و گرمای هوای داخل ساختمان را به بیرون انتقال می دهد. در یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 هوای داخلی ساختمان مکش شده و پس از عبور از فیلتر های هوا توسط فن از روی کویل های سرمایشی عبور داده می شود. هنگام عبور حرارت هوا توسط مبرد جذب می گردد و مبرد با افزایش دما تبدیل به بخار می گردد. این بخار از طریق لوله ی خروجی به خارج ساختمان و یونیت خارجی انتقال داده می شود. در یونیت خارجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 سیال حرارت خود را به بیرون انتقال داده و مجددا برای جذب حرارت هوای داخل آماده می شود و از طریق لوله های ورودی به یونیت داخلی وارد می شود. این سیکل پیوسته اتفاق می افتد تا دمای داخل به دمای مطلوب برسد.

فاز گرمایش داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 اندکی با فاز سرمایشی آن متفاوت است. در فاز گرمایشی لوله ها و یونیت خارجی از مدار خارج می شوند و تنها فن هوای داخل را از روی کویل های آب گرم عبور می دهد. در هنگام این عبور دمای هوا بالا می رود و پس از آن هوای گرم با استفاده از کانال ها به نقاط مختلف ساختمان فرستاده می شود.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 برابر 300*750*1200 میلیمتر (ارتفاع*طول*عرض) و ابعاد یونیت خارجی آن برابر 847*997*345 می باشد. همچنین وزن یونیت داخلی و خارجی این محصول به ترتیب برابر 59 و 75 کیلوگرم است. ابعاد و وزن داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 به گونه ای است که می توان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان پنهان کرده و هوای آن را از طریق کانال به اتاق ها، راهروها و تمامی فضاهای ساختمان انتقال داد.

در داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 از سه فیلتر مجزا استفاده شده است که با عبور هوا از آنها تمامی گرد و غبار، بوی بد، دود و ذرات آلرژی زای موجود در هوا جذب فیلتر می شوند. این فیلتر ها باید مرتبا مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و به طور مرتب تمیز شوند. توصیه می شود پس از 2 هفته کارکرد دستگاه یک بار فیلتر ها مورد بازبینی قرار گیرند تا کیفیت هوای خروجی داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 همواره در بهترین شرایط خود باشد.

حفظ آرامش ساکنین ساختمان یکی از اولویت های تولید کنندگان داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 بوده است به طوری که میزان صدای تولید شده توسط یونیت های داخلی و خارجی به ترتیب برابر 45 و 56 دسی بل می باشد. با توجه به بازه ی شنوایی انسان، این میزان صدا بسیار کم است و هیچگونه مزاحمتی برای ساکنین ساختمان ایجاد نمی کند.

فن داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 قادر است در سه سرعت کم، متوسط و زیاد هوا را به داخل کانال ها هدایت کند. بیشترین حجم هوادهی این دستگاه برابر 950 فوت مکعب بر دقیقه می باشد. فن این دستگاه با سرعتی معادل 1500 دور بر دقیقه هوا را به حرکت در می آورد که این موضوع باعث شده است که ظرفیت داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 در مقایسه با محصولات مشابه 25 درصد بیشتر شود.

مزایای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000

در تولید داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 برای تبادل حرارت بهتر بین هوا و کویل ها، جنس لوله های کویل های سرد و گرم از مس انتخاب شده است. همچنین فین های این محصول نیز از جنس آلومینیوم می باشد.

برای اینکه داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 عملکردی بهینه داشته باشد، توصیه می شود درزهای ساختمان کاملا پوشانیده شوند. همچنین بهتر است یونیت خارجی در مکانی دور از نور مستقیم خورشید نصب گردد تا در عملکرد آماده سازی مبرد خللی ایجاد نشود. علاوه بر اینها بهتر است از ورود نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری شود تا دمای داخل ساختمان افزایش پیدا نکند. فیلترهای داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 قادر نیستند افت اکسیژن هوا را تامین نمایند. به همین دلیل بهتر است هوای داخلی ساختمان به طور مرتب تعویض گردد تا کیفیت هوا همواره در حالت مطلوب باقی بماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت اینورتر سایجو دنکی مدل 30000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت