داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 طوری طراحی شده است که آن را می توان به راحتی در سقف کاذب یا فضایی شبیه به آن مخفی نمود.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000

فعالان حوزه ی ساختمان همواره به دنبال به روز ترین و کارآمد ترین آورده های حوزه ی ساختمانی هستند. همچنین تهویه ی مطبوع ساختمان، یکی از مهمترین موضوعاتی است که این افراد بسیار بر روی آن حساس بوده و سعی می کنند بهترین سیستم تهویه ی موجود را برای ساختمان انتخاب کنند. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 یکی از بهترین محصولات در زمینه ی تهویه ی ساختمان است که همواره مورد توجه این افراد قرار گرفته است. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 می تواند چند نقطه ی مجزا از ساختمان را بصورت همزمان و با استفاده از کانال تهویه نماید.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 از دو بخش خارجی و داخلی تشکیل شده است. بخش داخلی هوای تهویه شده با کیفیت بالا را از طریق کانال ها به تمامی نقاط ساختمان انتقال می دهد. بنابر این در صورتی که بار سرمایشی ساختمان با بار سرمایشی تولیدی توسط داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 برابر باشد، این دستگاه می تواند به تنهایی تمامی نقاط ساختمان را تهویه نماید. ظرفیت سرمایشی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 برابر با 91000 بی تی یو بر ساعت است و حجم هوادهی این دستگاه برابر با 2824 فوت مکعب بر دقیقه می باشد.

بخش خارجی داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 100000 در خارج ساختمان و در فضایی خنک نصب می شود و وظیفه دارد که سیال مبرد موجود در سیکل تبرید را خنک کرده و پس از متراکم کردن به سیکل بازگرداند. به طور ساده نحوه ی عملکرد سیکل تهویه ی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 به این شکل است که ابتدا سیال در بخش داخلی با هوای مکش شده تبادل حرارت انجام می دهد و گرمای هوا را گرفته و آن را خنک می کند. به این ترتیب سیال به بخار تبدیل می شود و از طریق لوله های خروجی به بخش خارجی انتقال می بابد. در بخش خارجی این سیال خنک می شود و دوباره به حالت مایع در می آید و از طریق لوله های ورودی به سیکل باز می گردد. این چرخه مداوم اتفاق می افتد تا هوای داخل خنک شود.

مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000

یکی از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 امکان لوله کشی طولانی بین دو بخش داخلی و خارجی می باشد. طول لوله کشی مجاز بین این دو واحد 50 متر است و می توان تمامی این 50 متر را بصورت عمودی نصب نمود. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به راحتی یونیت خارجی را در هر نقطه از ساختمانتان قرار دهید و دیگر نیازی نیست با قرار داد آن در نمای بیرونی ظاهر ساختمانتان خراب شود. مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 از نوع R-22 می باشد که به خوبی می تواند تبادل حرارتی انجام داده و در سیکل تبرید شرکت کند.

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 طوری طراحی شده است که آن را می توان به راحتی در سقف کاذب یا فضایی شبیه به آن مخفی نمود. ابعاد این دستگاه 634*1400*400 میلیمتر (طول، عرض، ارتفاع) می باشد. این موضوع باعث شده است که بتوان به راحتی و بدون بر هم ریختن نمای داخلی ساختمان از داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 استفاده نمود. به این ترتیب هیچ فضای مفیدی در داخل ساختمان برای تهویه اشغال نمی شود.

از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 میزان کم مصرف انرژی و کارایی بهینه ی آن است. این دستگاه از لحاظ مصرف انرژی در کلاس A قرار گرفته است و استفاده از آن می تواند تا 50 درصد هزینه های مربوط به تهویه ی ساختمان را کاهش دهد.

بسیاری از ساکنین ساختمان در هنگام استفاده از اسپلیت های مختلف، از صدای تولید شده توسط آنها شکایت دارند. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از داکت اسپلیت Mitsubishi مدل 100000 ، کم صدا بودن این محصول است. میزان صدای تولید شده توسط بخش خارجی این محصول 50 دسی بل و میزان صدای تولید شده توسط بخش داخلی 46 دسی بل می باشد. این اندازه ی صدا آنقدر ناچیز است که هیچ مزاحمتی برای ساکنین ساختمان ایجاد نمی کند. ضمن اینکه از آنجا که هوای تهویه شده توسط کانال به بخش های مختلف انتقال داده می شود، ممکن است همین میزان صدا هم از بسیاری از نقاط ساختمان شنیده نشود.

مشخصات داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000

داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 بصورت پیش فرض تنها برای سرمایش ساختمان استفاده می شود اما می توان با نصب کویل آب گرم در مسیر خروجی هوای بخش داخلی، از این دستگاه به عنوان وسیله ی گرمایشی در فصل سرد نیز استفاده کرد.

تمامی دستورات از طریق یک کنترلر به داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل  100000داده می شود. بر روی کنترلر یک ال سی دی قرار دارد که شما می توانید در هر لحظه حالت دستگاه را بر روی آن مشاهده نمایید. با استفاده از کنترلر می توانید دمای مورد نظرتان را تنظیم کنید و سیستم را راه اندازی نمایید. همچنین می توانید داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000را به مدت یک هفته برنامه ریزی کنید و در طول این مدت دستگاه بطور اتوماتیک به تهویه ساختمان خواهد پرداخت. علاوه بر اینها می توانید حالت دستگاه را بر روی حالت سرمایش، گرمایش، یا فن تنظیم کنید. حالت فن زمانی استفاده می شود که شما تنها می خواهید هوای داخل ساختمان را به گردش درآورید و نیازی به تغییر دمای آن ندارید. همچنین می توانید سرعت هوادهی دستگاه را با استفاده از کنترلر کم یا زیاد کنید.

در ساخت داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 از آخرین تکنولوژی های روز در زمینه ی تهویه ی مطبوع استفاده شده است. در بخش داخلی این دستگاه از فیلترهایی چند لایه استفاده شده است. این فیلترها آنتی باکتریال هستند و به خوبی هوا را تصفیه می کنند، طوری که حتی اگر در هوای داخل دود سیگار هم وجود داشته باشد، هوای خروجی بسیار پاک و تازه از دستگاه خارج شده و به کانال ها فرستاده می شود. این فیلتر ها به سادگی قابل شستشو و تمیزکاری هستند و برای بهبود عملکرد دستگاه و تهویه ی مناسب توصیه می شود هر دو هفته یک بار آنها را تمیز نمایید. داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 در محدوده ی دمایی 21 تا 52 درجه سانتی گراد می تواند به خوبی دمای هوای داخل را به دمای مطلوب شما برساند.

هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش گرمایش، باید به قیمت و مشخصات فنی داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 بسیار توجه فرمایید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 100000 می توانید با کارشناسان ابزار تهویه تماس بگیرید و پاسخ سوالاتتان را از آنها جویا شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت