داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده است

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل

تامین آسایش ساکنین ساختمان یکی از مهمترین وظایف ساختمان سازان است. بسیاری از مردم به سرمایش و سرمایش محیط زندگی خود بسیار اهمیت می دهند. از این رو مهندسین تاسیسات و همچنین ساختمان سازان باید از سیستم هایی برای تهویه مطبوع ساختمان استفاده نمایند که هم برای آنها مقرون به صرفه باشد و هم به خوبی بتواند ساختمان را تهویه نماید. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 محصولی شناخته شده در بازار جهانی است که تمامی موارد گفته شده را برای ساختمان سازان به همراه دارد. قیمت و مشخصات فنی عالی این محصول باعث شده است که نظرات زیادی به سمت این سیستم تهویه مطبوع جلب شود. استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 می تواند هزینه های مصرف انرژی را برای تهویه ی ساختمان کاهش دهد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی در داخل ساختمان و معمولا در سقف کاذب قرار داده می شود و وظیفه دارد دمای هوای داخل را تغییر داده و آن را تصفیه کند. هوای داخلی ساختمان توسط از ورودی یونیت داخلی وارد دستگاه شده و پس از عبور از فیلتر دستگاه توسط فن از روی کویل سرد عبور داده می شود. در درون کویل سرد سیال مبرد از نوع R140A در جریان است. سیال مبرد به سرعت گرمای هوا را به خود جذب نموده و هوا را خنک می نماید. سیال مبرد پس از جذب حرارت به یونیت خارجی فرستاده می شود تا پس از انتقال حرارت جذب شده به بیرون از ساختمان برای سیکل بعدی آماده شود. در واقع در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 یونیت خارجی وظیفه دارد سیال مبرد را خنک کرده و فشار آن را برای جذب مجدد حرارت داخلی تنظیم نماید.

کاربری داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000

اگر چه داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 به صورت پیش فرض تنها برای سرمایش استفاده می شود اما با نصب یک کویل گرم می توان از آن برای گرمایش ساختمان نیز استفاده نمود. ظرفیت داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 در سرمایش و گرمایش اندکی با هم تفاوت دارد و این تفاوت به دلیل تفاوت در سیکل های این دو فرآیند می باشد. ظرفیت سرمایش و گرمایش این دستگاه به ترتیب 48000 و 52800 بی تی یو بر ساعت است.

ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 طوری طراحی  شده اند که دارای ارتفاع کمی باشد و بتوان آن را به راحتی در سقف کاذب ساختمان مخفی نمود. ارتفاع این یونیت تنها 35 سانتی متر است و وزن آن تنها 60 کیلو گرم می باشد. البته داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 در دو مدل تکفاز و سه فاز به بازار عرضه می شد که مدل سه فاز آن 66 کیلو گرم وزن دارد. حجم هوادهی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 برابر 1450 فوت مکعب بر دقیقه است و از این رو از این محصول می توان در مکان های متوسط و بزرگ بهره گرفت.

در تولید داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 سعی شده است که از بهترین ابزار ها و مواد بهره گیری شود. همانطور که اشاره شد سیال مبرد استفاده شده در سیکل تبرید این محصول از نوع R140A می باشد که از جمله سیال های مبرد جدید بوده و با محیط زیست سازگاری کامل دارد. کویل سرد و کویل گرم در قابلیت تولید سرما و گرمای دستگاه بسیار تاثیر گذار هستند. وظیفه ی این کویل ها تبادل حرارت بین سیال درونی و هوای عبوری از روی آنها است. هرچه جنس مواد سازنده ی کویل قابلیت انتقال حرارت بهتری داشته باشد، راندمان کویل بالاتر خواهد رفت. در بسیاری از محصولات تهویه مطبوع همه ی بخش های کویل انتقال حرارت از جنس آلومینیوم ساخته می شود اما در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 لوله های موجود در کویل از جنس مس بوده و فین ها از جنس آلومینیوم می باشد. مس از آلومینیوم گرانتر است اما قابلیت انتقال حرارت بهتری دارد. از این رو می توان گفت راندمان انتقال حرارت کویل های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 به مراتب بیشتر از محصولات مشابه خود می باشد. در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 از فن بسیار پرقدرتی با سرعت 1500 دور بر دقیقه استفاده شده است. استفاده از این نوع فن، باعث شده است که ظرفیت این دستگاه در مقایسه با محصولات همتراز خود 25% بیشتر باشد. این موضوع باعث می شود که تنها در چند دقیقه استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000، تمامی فضاهای موجود در ساختمان به دمای مورد نظر شما برسند و تهویه شوند.

ویژگی های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000

در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 از یک فیلتر پلاستیکی بسیار پرقدرت بهره گرفته شده است. هوای داخلی ساختمان در مجاورت با آلودگی های بسیاری قرار دارد و این موضوع می تواند در دراز مدت برای انسان بیماری زا باشد. فیلتر موجود در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 به راحتی می تواند تمامی ذرات ریز موجود در هوا، از جمله باکتری ها، ذرات معلق، بوی بد هوا، دود و … را به خود جذب نموده و هوایی تازه را به محیط داخلی ساختمان ارسال نماید. لازم به ذکر است که فیلتر های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 اکسیژن از دست رفته ی هوا را تامین نمی کند و اگر در محیط ساختمان اجاق گاز یا موارد مشابهی روشن می شود، بهتر است به طور متناوب هوای داخلی ساختمان تعویض گردد.

برای افزایش راندمان داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 بهتر است فیلتر دستگاه به طور مرتب گردگیری شود. بهتر است فواصل تمیز کاری فیلتر این محصول کمتر از دو هفته یکبار باشد. علاوه بر این باید درزهای ساختمان به خوبی پوشانیده شوند تا از خروج هوای تهویه شده جلوگیری شود. همچنین برای عملکرد صحیح دستگاه بهتر است یونیت خارجی در مکانی خنک و دور از نور مستقیم خورشید نصب گردد. علاوه بر این یونیت خارجی باید در مکانی نصب گردد که گرمای خروجی از آن باعث آزار دیگران نشود. ورود نور خورشید به فضای داخلی ساختمان می تواند دمای هوای داخل را افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است هنگام استفاده از فاز سرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 از ورود نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری شود.

از جمله عواملی که هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع مناسب باید به آن توجه نمود، قیمت و مشخصات فنی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 48000  و دریافت کاتالوگ های این محصول می توانید با ابزار تهویه در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت