داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 یک سیستم تهویه ی مطبوع مرکزی است. این دستگاه، هوا را در یک نقطه از ساختمان تهویه می کند و آن را از طریق کانال ها به تمام فضاهای داخل ساختمان انتقال می دهد.

داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000

برای بسیاری از ساکنین ساختمان ها، تهویه مطبوع یا به عبارت دیگر دمای مناسب آن ساختمان مهمترین فاکتور در آسایش ساختمان به حساب می آید. از این رو تامین تاسیسات مناسب برای تهویه ی ساختمان در جلب نظر ساکنین آن ساختمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل مهندسین تاسیسات و همچنین کارفرمایان همواره به دنبال بهترین دستگاه های موجود در بازار برای ساختمان خود هستند. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 یکی از بهترین محصولات صنعتی ظرفیت پایین موجود در بازار است که مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده است.
کارایی بالا و قیمت مناسب در کنار مصرف بهینه ی انرژی از جمله ی مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 18000 است که باعث شده مشتریان از این محصول رضایت کامل داشته باشند. استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 در مقایسه با اسپلیت های معمولی می تواند تا 40% هزینه های مربوط به مصرف برق ساختمان را کاهش دهد. علاوه بر این داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 به دلیل داشتن فن بسیار قدرتمند با سرعت 1500 دور بر دقیقه در مقایسه با محصولات مشابه خود، دارای 25% ظرفیت سرمایشی و گرمایشی بیشتر می باشد.
داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 یک سیستم تهویه ی مطبوع مرکزی است. این دستگاه، هوا را در یک نقطه از ساختمان تهویه می کند و آن را از طریق کانال ها به تمام فضاهای داخل ساختمان انتقال می دهد. بنابراین یکی از مزیت های استفاده از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 امکان تهویه ی یکنواخت چندین فضا با استفاده از یک دستگاه است.

عملکرد داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000

در سیکل سرمایش داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 ، فن دستگاه هوا را از روی کویل سرد عبور می دهد. در این فرآیند گرمای هوا توسط مبرد داخل کویل جذب می شود. سیال مبرد با جذب حرارت تبدیل به بخار شده و از طریق لوله خروجی به یونیت خارجی منتقل می گردد. در یونیت خارجی این سیال حرارت خود را به هوای خارج انتقال داده و مجددا خنک می شود. پس از تبدیل شدن به مایع و انجام چند فرآیند، مبرد دوباره برای جذب حرارت آماده شده و توسط لوله ی ورودی به یونیت داخلی فرستاده می شود. به این ترتیب سیکل پیوسته ادامه پیدا می کند تا هوای داخلی ساختمان خنک شود. لازم به ذکر است که هوای ورودی به یونیت داخلی همان هوای داخلی ساختمان است و هوای تازه وارد یونیت داخلی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 نمی شود.
داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 به صورت پیش فرض برای سرمایش ساخته شده است. اما می توان با نصب کویل گرم بر روی دستگاه از آن برای گرمایش ساختمان نیز استفاده نمود. در سیکل گرمایش لوله های ورودی و خروجی و همچنین یونیت خارجی از مدار خارج می گردد و فن هوای داخلی ساختمان را از روی کویل گرم عبور می دهد. آب گرم مورد نیاز برای تبادل حرارت در کویل گرم در داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 باید توسط موتورخانه یا پکیج تامین گردد. بنابراین می توان از داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 در سه حالت سرمایش، گرمایش و فن استفاده نمود. در حالت فن فقط هوای داخلی ساختمان مکش می شود و پس از فیلتر شدن توسط فن دوباره به داخل کانال ها دمیده می شود. به این ترتیب در دمای هوا تغییری ایجاد نمی شود و فقط هوا در داخل ساختمان به گردش در می آید.

مشخصات داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000

برای اطلاع کامل از مشخصات فنی داکت اسپلیت Saijo Denki مدل 18000 باید کاتالوگ های این محصول را به طور دقیق مطالعه کنید اما در عین حال در این مطلب به بسیاری از این مشخصات اشاره شده است که می تواند برای شما مفید باشد.
وزن و ابعاد یونیت های داخلی و خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 طوری طراحی شده اند که به راحتی بتوان آنها را نصب و راه اندازی نمود. یونیت خارجی باید در بیرون ساختمان و در خنک ترین فضای ممکن دور از نور مستقیم خورشید نصب شود. روکش خارجی این یونیت ضد خوردگی و پوسیدگی است و به خوبی می تواند در مقابل رطوبت از دستگاه محافظت نماید. یونیت داخلی معمولا در سقف کاذب نصب می گردد. این یونیت تنها 49 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن 300 *750 *1000 میلیمتر (ارتفاع * عرض * طول) می باشد. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000قادر است حجم هوایی معادل 600 فوت مکعب در دقیقه را به داخل کانال ها بفرستد. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 به ترتیب 18000 و 19800 بی تی یو بر ساعت است و از آن می توان در واحد های تجاری و مسکونی، رستوران ها، هتل های کوچک و مکان های مشابه استفاده نمود.
داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 در زمان کارکرد، صدای بسیار کمی تولید می کند. حداکثر میزان صدای تولید شده توسط یونیت داخلی و خارجی این دستگاه برابر با 42 و 50 دسی بل می باشد که با توجه به محدوده ی شنوایی انسان این میزان صدا بسیار ناچیز می باشد.
تمامی لوله های به کار رفته در کویل های گرم و سرد در یونیت داخلی و همچنین کویل تبادل حرارت یونیت خارجی داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 از جنس مس هستند. همچنین تمامی فین های به کار رفته در این محصول نیز از جنس آلومینیوم می باشند. مس و آلومینیوم به خوبی می توانند انتقال حرارت را بین دو سیال انجام دهند.
اگر سیستم کانال کشی ساختمان به طور مناسبی انجام شده باشد، داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 قادر است تنها در چند دقیقه تمامی فضاهای داخلی ساختمان را بطور یکنواخت تهویه نماید. شما با استفاده از کنترلر دستگاه می توانید حالت و همچنین دمای مورد نظرتان را برای دستگاه مشخص نمایید و سپس دستگاه با استفاده از ترموستات پیوسته دما را اندازه گیری می نماید و آن را به میزان مطلوب شما افزایش یا کاهش می دهد. داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 دارای فیلتر هایی است که هوای داخلی را تصفیه می کنند و در نتیجه هوای خروجی از این محصول بسیار سالم و تمیز خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت کاتالوگ های داکت اسپلیت سایجو دنکی مدل 18000 می توانید با ابزار تهویه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جامع ترین سایت فروش داکت اسپلیت